Gå til innhold

Noen som lever med en sur mann her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som lever med en mann som er mye sur, irritabel? Som reagerer veldig voldsomt?

Hvordan er det? 

Anonymkode: 0fbf0...65f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg gjør ikke det, for jeg hadde klikka 

Anonymkode: 23481...4de

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde det. Han hadde kort lunte. Mente selv han var kjempeblid, og hvis han var sur så var det jo min (eller andres) feil. Utrolig slitsomt. Gikk på nåler for at han skulle holde seg blid. Men han ble jo sur for alt mulig, så jeg kunne ikke forhindre det uansett hvor mye jeg prøvde. Gruet meg på vei hjem fra jobb. Hvilket humør var han i? Hvis sjefen hans hadde klaget for noe, eller det var kjipinger i trafikken, så fikk JEG høre hvor sen jeg var med middagen, hvor lenge siden det sikkert var siden jeg hadde støvsugd, eller at vi hadde kjip sex. Utad var han en moroklump. Jeg som var søppelbøtta hans fremsto som sur uten grunn. Men det er grenser for hvor blid man kan være når besøket kommer, og klagingen har gått i ett helt frem til sekundet det ringte på døren og han er verdens blideste sjarmør! Godt å bli ferdig med han. Skuldrene mine senket seg flere meter. Hun nye dama fikk seg en overraskelse når hvetebrødsdagene var over...

Anonymkode: 6b325...c16

• Hjerte 1
Skrevet

Nei ikke nå lenger heldigvis. Han var det godt å bli kvitt!!!!

Anonymkode: b486a...5f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg gjorde det. Han hadde kort lunte. Mente selv han var kjempeblid, og hvis han var sur så var det jo min (eller andres) feil. Utrolig slitsomt. Gikk på nåler for at han skulle holde seg blid. Men han ble jo sur for alt mulig, så jeg kunne ikke forhindre det uansett hvor mye jeg prøvde. Gruet meg på vei hjem fra jobb. Hvilket humør var han i? Hvis sjefen hans hadde klaget for noe, eller det var kjipinger i trafikken, så fikk JEG høre hvor sen jeg var med middagen, hvor lenge siden det sikkert var siden jeg hadde støvsugd, eller at vi hadde kjip sex. Utad var han en moroklump. Jeg som var søppelbøtta hans fremsto som sur uten grunn. Men det er grenser for hvor blid man kan være når besøket kommer, og klagingen har gått i ett helt frem til sekundet det ringte på døren og han er verdens blideste sjarmør! Godt å bli ferdig med han. Skuldrene mine senket seg flere meter. Hun nye dama fikk seg en overraskelse når hvetebrødsdagene var over...

Hva vet du om at hun fikk seg en overraskelse? Trenger ikke å være slik med henne

Anonymkode: ba7f7...a36

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva vet du om at hun fikk seg en overraskelse? Trenger ikke å være slik med henne

Anonymkode: ba7f7...a36

Jeg har vært vitne til det selv + andre har sagt det.

Skrevet

Exen var sur, irritabel, hissig, sinna og alt det der. Det er SÅ godt å ikke måtte forholde seg til slike humørsvigninger lenger. Jeg kasta han ut når han hadde et av disse sinneutbruddene, fantastisk. 

Anonymkode: 65096...e76

Skrevet

Eksen var sur og ustabil hjemme, verdens hyggeligste ute. Det spiste meg fullstendig opp. Nå er jeg gift på nytt og er min nåværende sur så sier jeg ifra når det er nok, samme gjør han med meg. Helt greit å ikke være i godt humør alltid, hender man er ekstra sliten, har vondt i hodet elns men samtidig så har vi en enighet om at det er ok å si ifra når det begynner gå innpå den andre. Ingen av oss blir sure for det. Er av og til bare godt å få en påminnelse om at det merkes av den andre.

Anonymkode: cafc9...4d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...