Gå til innhold

Kunne du datet noen som jobber i NAV?

Kunne du datet noen som jobber i NAV?  

143 stemmer

1. 1. Kunne du datet noen som jobber i NAV?

• Ja
      107
    • Nei
      36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som jobber i NAV er flaue/redde for å si det.

Jeg personlig kunne aldri datet noen som jobber i en så dysfunksjonell etat. Når du jobber der velger du jo å støtte systemet som NAV fronter, noe som er helt på trynet.

Anonymkode: e49f7...1ca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det kunne jeg. Når jeg har vært i kontakt med NAV så har veiledere alltid vært hyggelige og hjelpsomme. 

Anonymkode: 0f8d6...bb2

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet

Nei, mann med kontorjobb som er lite aktiv er ikke min smak. Har til god å se en kjekk ansatt på NAV og jeg har vært der ofte med brukere i mange bydeler... Men mange flotte damer da. 

Anonymkode: 16703...084

• Nyttig 2
Skrevet

kuunne du datet noen som jobber som telefonselger? 
kunne du datet noen som jobber for sector alarm?
kunne du datet en politimann/dame?
kunne du datet en bruktbilselger?
kunne du datet en gamer?
kunne du datet en ufør?
kunne du datet en stripper?
kunne du datet en sjørøverkaptein?
kunne du datet noen som jobber for Jan Hanvold?
kunne du datet en sykepleier?
kunne du datet en kg-bruker?
kunne du datet en sirkusartist?

e t c. føler vi har vært innom det meste her de siste 20 årene. 

mye fordommer mot alt, jeg tenker ikke date jobben til noen. jeg er ute etter personen, og så lenge de har yrkesetikk og stolthet for yrket så er det samma faen hva de jobber med. ok, kanskje ikke parkeringsvakt. 

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Ikke faen

• Liker 2
Skrevet

Skjønner at jeg skal være takknemlig for at jeg fant mannen før jeg fikk jobben. ;)

Nå er det jo faktisk ganske mye forskjellig man kan jobbe med i NAV. IT-utvikling, veileder på lokalkontor, saksbehandler hos NAV Arbeid og ytelser, ansatt på hjelpemiddelsentralen/tolketjenesten, kontaktsenteret, ++. Kan ikke si at jeg føler jeg har så mye til felles med alle kollegene mine i etaten. Det er en ganske variert gjeng med totalt forskjellige arbeidsoppgaver. Enig i at det er mange som kanskje skulle funnet seg noe annet å gjøre, men de aller fleste gjør faktisk så godt de kan i en veldig presset arbeidshverdag. 

Anonymkode: 25eb3...5a9

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, mann med kontorjobb som er lite aktiv er ikke min smak. Har til god å se en kjekk ansatt på NAV og jeg har vært der ofte med brukere i mange bydeler... Men mange flotte damer da. 

En av mine veiledere var en instruktør på det treningssenteret jeg trente på. Faktisk var det 3 personer fra NAV i byen vår som var instruktører på dette senteret. Kontorjobb betyr ikke lite aktiv.

Anonymkode: 9ec9d...6ed

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har kontorjobb, og flere av mine kollegaer har allerede trent før jobb, og går lange turer etter jobb. Jeg er ikke en av dem som trener før jobb, men både trener og går lange turer etter jobb. I tillegg til vanlig familieliv med småbarn. Så det er ikke slik at man er lite aktiv med kontorjobb. 

Jeg kunne sikkert datet en NAV-ansatt. En av mine aller beste venninner jobber i NAV. Forøvrig ganske sprek hun også😃

Anonymkode: c0514...c8c

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener ts, og for meg kommer det mest an på hva slags holdninger den personen selv hadde til nav og til nav klienter. Om de var en del av problemet eller var helt enig i at nav er en drittetat med mye drittholdninger og de selv oppriktig ville hjelpe folk 

Anonymkode: b0ccb...a0b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja,det kunne jeg. Når jeg har vært i kontakt med NAV så har veiledere alltid vært hyggelige og hjelpsomme. 

Nei hadde nok blitt en liten krangel ganske fort😂😂er jeg redd.

Skrevet

De som er sinte på NAV er ikke typisk de mest attraktive på datingmarkedet da for å si det mildt. Det er vel bare en fordel å slippe unna dem? Kanskje jeg skal begynne å si at jeg jobber på NAV, så alle raringene styrer unna 🤔

Anonymkode: e9ee1...6f1

• Liker 10
  • Nyttig 10
Skrevet

Jeg personlig kunne aldri datet noen som jobber i en så dysfunksjonell etat. Når du jobber der velger du jo å støtte systemet som NAV fronter, noe som er helt på trynet.

Støtte systemet som Nav fronter?

Er du ikke glad for at vi har et sikkerhetsnett som hjelper de syke og fattige? Eller mener du vi bør bli mer som USA, Russland eller andre land hvor tusenvis bor på gata eller ikke får helsehjelp? 

Anonymkode: bbeea...afb

• Liker 11
  • Nyttig 10
Skrevet

Hadde heller datet et tidligere IS medlem før jeg hadde datet noen som har med nav å gjøre! Det gjelder også uføre 😡

Anonymkode: c4e83...84a

Skrevet

Å hjelpe meg…. Sånne svar og sånne konklusjoner…. Er folk syke i sin egen lille verden eller? 

Anonymkode: 16b5d...25c

Skrevet

Dysfunksjonell?? Selvfølgelig er det forbedringsmuligheter her som de fleste andre steder, men hvor mange hundretusen er det ikke som hver dag fungerer og har inntekt takket være nav. At en virksomhet som har til oppgave å nekte endel folk bistand (fordi de ikke oppfyller krav satt politisk, ikke av nav) har mange motstandere er ikke rart! Hadde med glede datet en som jobber på nav! Kjenner flere attraktive folk som jobber der, som ikke akkurat sliter på dating-markedet.

Anonymkode: 2ee52...692

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde heller datet et tidligere IS medlem før jeg hadde datet noen som har med nav å gjøre! Det gjelder også uføre 😡

Wtf

Anonymkode: 2ee52...692

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Samme her! Aldri hatt problemer med nav. Hun ene jeg hadde i fjor, hentet og kjørte meg hjem fra et møte. Svippa meg i butikken og jeg skulle ha middag og pepsi max, da det var skam tilbud på pepsi max. Var ikke mer igjen. Dama hadde 10 pakker i bilen, så jeg fikk en 6 pk av henne 😂🧡 Og var veldig kul og ikke mye eldre enn meg 😊

Så jeg er litt delt. Hadde det vært en mannlig versjon av henne, så hadde det funka 😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Snakk om å hate at vi lever i en velferdsstat 😅

Anonymkode: 13c6d...7ed

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Svarte nei, men ikke fordi jeg har noe imot at man jobber i NAV. Men fordi jeg har vanskelig for å se for meg at noen som er ung og meget attraktiv jobber i NAV. 

Anonymkode: fd61c...d62

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Svarte nei, men ikke fordi jeg har noe imot at man jobber i NAV. Men fordi jeg har vanskelig for å se for meg at noen som er ung og meget attraktiv jobber i NAV. 

Anonymkode: fd61c...d62

Maaange unge som jobber i NAV, flere rett ut av studiene.

Anonymkode: 25eb3...5a9

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...