Gå til innhold

Kunne du datet noen som jobber i NAV?

Kunne du datet noen som jobber i NAV?  

143 stemmer

1. 1. Kunne du datet noen som jobber i NAV?

• Ja
      107
    • Nei
      36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som jobber i NAV er flaue/redde for å si det.

Jeg personlig kunne aldri datet noen som jobber i en så dysfunksjonell etat. Når du jobber der velger du jo å støtte systemet som NAV fronter, noe som er helt på trynet.

Anonymkode: e49f7...1ca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det kunne jeg. Når jeg har vært i kontakt med NAV så har veiledere alltid vært hyggelige og hjelpsomme. 

Anonymkode: 0f8d6...bb2

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet

Nei, mann med kontorjobb som er lite aktiv er ikke min smak. Har til god å se en kjekk ansatt på NAV og jeg har vært der ofte med brukere i mange bydeler... Men mange flotte damer da. 

Anonymkode: 16703...084

• Nyttig 2
Skrevet

kuunne du datet noen som jobber som telefonselger? 
kunne du datet noen som jobber for sector alarm?
kunne du datet en politimann/dame?
kunne du datet en bruktbilselger?
kunne du datet en gamer?
kunne du datet en ufør?
kunne du datet en stripper?
kunne du datet en sjørøverkaptein?
kunne du datet noen som jobber for Jan Hanvold?
kunne du datet en sykepleier?
kunne du datet en kg-bruker?
kunne du datet en sirkusartist?

e t c. føler vi har vært innom det meste her de siste 20 årene. 

mye fordommer mot alt, jeg tenker ikke date jobben til noen. jeg er ute etter personen, og så lenge de har yrkesetikk og stolthet for yrket så er det samma faen hva de jobber med. ok, kanskje ikke parkeringsvakt. 

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Ikke faen

• Liker 2
Skrevet

Skjønner at jeg skal være takknemlig for at jeg fant mannen før jeg fikk jobben. ;)