Gjest TSN Skrevet 11. oktober 2022 #1 Del Skrevet 11. oktober 2022 Noen som sliter med samme ? Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Del Skrevet 11. oktober 2022 La være å drikke eller redusere? Flere som må ta et oppgjør med alkoholforbruk når en begynner å se på kosthold. Anonymkode: 8f41f...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. oktober 2022 #3 Del Skrevet 11. oktober 2022 Kutt ned på alkoholen. Det trigger også overspising hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Del Skrevet 11. oktober 2022 Kjenner jeg gir litt mer blaffen når jeg har drukket. Det er ikke så ofte, og jeg spiser for lite til vanlig - så egentlig er det ikke et problem. Men liker ikke at jeg ikke har helt kontroll, da blir jeg redd for å spise meg stor igjen.. 🙈 Anonymkode: ba198...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #5 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg opplever det samme, men da dagen derpå. Slanker meg aldri når jeg drikker, for tar heller de ekstra kaloriene kontra å bli ritadrita. Det som hjelper derimot er periodisk faste. Unner meg junk dagen derpå, men hvis jeg fester på en lørdag starter jeg fasten igjen søndag senest kl 19.00 og prøver å ikke spise før i 12-13 tiden slik at spisevansker ikke er så stort. Da er jeg back in track igjen. Anonymkode: 85dc0...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #6 Del Skrevet 11. oktober 2022 *spisevindu Anonymkode: 85dc0...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #7 Del Skrevet 12. oktober 2022 Jeg har det motsatt, jeg spiser ikke når jeg drikker, spesielt øl. Så jeg må passe på å spise før jeg starter drikke. Selv bare en liten øl senker matlysten kraftig hos meg. Tidligere, når jeg drakk mer sukkerholdig drikke, så ble jeg derimot sulten, og spesielt på snacks. Men hvor mye spiser du FØR du begynner drikke? Og hva drikker du? Anonymkode: a3fd5...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #8 Del Skrevet 12. oktober 2022 Det var derfor jeg måtte slutte helt å drikke da jeg slanket meg. Kaloriene fra noen glass tørr hvitvin noen ganger i måneden var minimale, men jeg røk på maten i tillegg hver gang. Og dagen derpå var en unnskyldning for å reparere med enda mer junk. Men blir mer hemningsløs, og kommer fort i en "lever bare en gang, drit i slanking"-modus. Anonymkode: d0fda...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå