Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er helt forferdelig å gå og kjenne på følelsen av at noe er galt der nede, blir så deppa av det. Og jeg har visstnok bare max grad 1 fremfall! Så kan ikke tenke meg hvordan de som har verre føler det.

Derfor er jeg så redd for å gå gravid og føde igjen, risikerer at det blir verre. Selv om jeg egentlig kunne tenkt meg flere barn.

Det er 1,5 år siden fødsel og det har variert veldig, blitt litt bedre og så mye verre og så litt bedre. Og nå kjennes det verre ut igjen. Jeg gjør knipeøvelser, men man kan ikke knipe seg helt bra igjen. Det er skikkelig kjipt :(

Andre som kjenner på dette? Det er så ekkelt å gå og kjenne at man har et underliv absolutt hele dagen.

Anonymkode: 2408b...c58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på om jeg har det, når jeg setter meg ned kjennes det ut som om noe/livmoren blir presset på, akkurat som om den er for langt ned i forhold til hva den skal og var. Er det slik det kjennes ut med fremfall? Før merket jeg jo ingen ting når jeg satte meg. Har blitt sjekket av jordmor på 6 uker kontrollen nå og hun sa at alt var jo normalt da.

Anonymkode: bfd4e...f34

Skrevet

Ammar du framleis? Har du vore til legen? Evt fysio som kan sjå at du gjer bekkenøvingar riktig? 

Eg fekk også det etter forrige fødsel, og fekk det på nytt no under ny graviditet. Betra seg ofte når amminga avtar pga hormoner. Fekk tips om å ha noko oppi skjeden medan eg gjorde knipeøvingane. Og fekk ny kontrolltime.

Skrevet

Last ned mammamage-appen. En svensk app som kosta 30 kr

Anonymkode: 1fd68...dc4

Skrevet

Hvilket fremfall har du? 

Anonymkode: 06f05...b25

Skrevet

Jeg fødte for 8 måneder siden og tror jeg forrige uke fikk bakre fremfall. Mange perioder hver dag jeg kan kjenne at det buler ut i skjedeåpningen :( 

Venter på tlf fastlegetime neste uke hvor jeg skal be om henvisning til gynekolog. Gjør knipeøvelser....

Vet ikke hva annet jeg kan gjøre :(

Anonymkode: 6badd...651

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...