Gå til innhold

Hva synes dere om folk som spiser carnivore?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se tittel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk får gjøre som de vil, men ift. miljø og helse osv. så er jeg absolutt glad for at jeg ikke gjør det. 

Anonymkode: 40986...2f0

• Liker 2
Skrevet

Hahaha. Går vel tom for tema snart?

Anonymkode: 3e854...bb9

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Like spesielt som veganere. Jeg mener ikke så forferdelig mye om det, men tror ikke jeg hadde orket å omgås de så mye. Problemet med sære-dietter-folk er at det ofte blir en altfor dominerende del av identiteten deres. Jeg gidder ikke forholde meg til det rett og slett.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hahaha. Går vel tom for tema snart?

Hæ?

Skrevet
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Hæ?

Du starter innmari mange tråder.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du starter innmari mange tråder.

Plager det deg?

Endret av Embla Othea
Skrevet
Embla Othea skrev (4 minutter siden):

Plager det deg?

Synes det er snodig og kjedelig, for det er ingen substans i dem. Det er bare en påstand eller et spørsmål du slenger ut. Ingenting personlig, ingenting mellommenneskelig i det. Men men, hvis det gir deg noe så.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes det er snodig og kjedelig, for det er ingen substans i dem. Det er bare en påstand eller et spørsmål du slenger ut. Ingenting personlig, ingenting mellommenneskelig i det. Men men, hvis det gir deg noe så.

Ok.

Skrevet

Synes det er artig at det blir flere av dem og morsomt å lese om hvilke effekter folk får. Det mest fascinerende er hvor god helse mange rapporterer og hvor godt de trives med det. Det sier kanskje litt. Jeg mener, om du går til motsatt ytterpunkt og spiser bare planter, er det en billion forskjellige ting du kan spise. Med bare kjøtt begrenser det seg stort sett til om det skal være rått, kokt eller stekt. Likevel holder folk på med det i år etter år. Det lengste jeg selv har gått helt uten plantemat er tre uker, og jeg har aldri følt meg bedre.

Anonymkode: 9f2f3...9ea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes det er artig at det blir flere av dem og morsomt å lese om hvilke effekter folk får. Det mest fascinerende er hvor god helse mange rapporterer og hvor godt de trives med det. Det sier kanskje litt. Jeg mener, om du går til motsatt ytterpunkt og spiser bare planter, er det en billion forskjellige ting du kan spise. Med bare kjøtt begrenser det seg stort sett til om det skal være rått, kokt eller stekt. Likevel holder folk på med det i år etter år. Det lengste jeg selv har gått helt uten plantemat er tre uker, og jeg har aldri følt meg bedre.

Det er en interessant eliminasjonsdiett, i alle fall. Hvis man reagerer på diverse så er kun kjøtt effektivt for å kutte ut alt det.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er en interessant eliminasjonsdiett, i alle fall. Hvis man reagerer på diverse så er kun kjøtt effektivt for å kutte ut alt det.

Ja, kjøtt er nok den råvaren som er minst sannsynlig å gi allergiske reaksjoner o.l.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo å spise på seg hjerte- og karsykdommer. Ekkelt er det og - spis gjerne kjøtt, men variasjon i kostholdet er svært viktig. 

Anonymkode: c3a0a...043

Skrevet

Høres ganske godt ut egentlig. Men måtte hatt litt fisk, fugl og egg også da. Ikke bare kjøtt.

Anonymkode: 99e2b...1b5

• Liker 1
Gjest Luksusbia
Skrevet

Som i kjøtt? Helt normalt. Veganere har større sjanse for mangelsykdommer og depresjon

Skrevet

Jeg synes det er en fin måte å finne ut av allergier på. Har et familimedlem som fant ut at hun ble sykere av koffein. (gikt)

Hun har kunnet kutte kraftig ned på medisinene som følge av det.

Kroppene våre er også laget for kortere perioder (noen måneder) med ensidig eller lite kost. Så sånn sett er det ikke noe problem.

Men å leve på carnivore for alltid er nok ikke sunt. Og om man ikke har noen problemer så synes jeg det er veldig rart.

Anonymkode: b0109...9c4

• Liker 1
Skrevet
Embla Othea skrev (3 timer siden):

Se tittel.

Elsker dem😍😍

Anonymkode: 73987...a3f

• Liker 1
Skrevet

Tenker det kan være lurt, hadde heller spist det en all den prosessert mat som skal etterligne kjøtt produkter sånn som vegetarianerne spiser.

Anonymkode: f3fc2...0d8

• Liker 1
Skrevet

Heller kjøtt enn veganer med alle verdens rare tilsetninger i maten... 

Anonymkode: f4aac...f4b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjedelig men bra for dem. Har gjort det selv. 

Anonymkode: 85a2a...c81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...