Gå til innhold

Fra elsker til samboer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hørte nettopp om en dame som reiste rett fra elskeren etter fullbyrdet samleie (uten kondom) og til samboer der hun hadde samleie med han også (ca tre timer mellom) Lurer på hvordan denne mannen ikke merker at det har vært en annen der like før? Lurer også på hvordan en dame takler dette rent følelsesmessig hvis man ikke er helt avstumpet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle samboeren hennes merke at hun hadde vært med en annen rett før?

Skrevet
Lurer også på hvordan en dame takler dette rent følelsesmessig hvis man ikke er helt avstumpet?

På samme måte som alle andre kvinner og menn klarer det..

Skrevet

Samma her! Det ville ihvertfall jeg ha merka! :overrasket:

Skrevet (endret)
Hvorfor ikke akseptere at vi er forskjellige?

Hva mente du?

ONS er en ting, utroskap er en annen..

..burde hvertfall være det.

Endret av hecuba
Skrevet
Hva mente du?

ONS er en ting, utroskap er en annen..

..burde hvertfall være det.

Åh, var det utroskap Hans ville diskutere? Jeg trodde det var antall timer mellom samleie, jeg :sjarmor:

Skrevet
Åh, var det utroskap Hans ville diskutere? Jeg trodde det var antall timer mellom samleie, jeg  :sjarmor:

Trodde "fra elsker til samboer" antydet utroskap.. Men jeg ahr tatt feil før.. :ler:

Skrevet

Det hele var vel mest en teknisk undring. Altså hvordan en mann etter så kort tid ikke merker at en annen har vært der med utløsning like før. Den moralske biten har sikkert vært diskutert en rekke ganger før.

Skrevet

Merkelig. Bare lukten i seg selv sier jo sitt, for det lukter jo litt av en fjams som har hatt seg en runde. Rart at ikke han merket noe, men det var vel ikke noe han ville forventet eller mistenkt heller.

Gjest TomKrus
Skrevet

Ja, jenter har jo en tendens til vandre rundt med sædrester og annet i trusa uten å vaske seg. Kvinner er ikke nøye på hygiene som oss menn er.

Rart at han ikke luktet noe.

Skrevet

trodde det var snakk om et lite tidsrom mellom de to rundene her da. Herlighet, en kan da vaske seg og skifte truse, men likevel er det rester i skjeden, og det lukter av det, vet du. Mannejuice lukter ikke det samme som kvinnejuice! Dessuten var det samboeren som hadde sex med henne, og en skulle jo tro at han kjente henne ut og inn

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)
en skulle jo tro at han kjente henne ut og inn

Bokstavelig talt? :ler:

Endret av Smurf
Skrevet

Jeg er mann - og har opplevd nettopp dette.

Ei dame jeg en gang hadde som elskerinne hadde også en annen elsker (visste om han). Hun kom direkte fra ham en gang, det var snakk om en halv time etter at han hadde sprutet i henne. Jeg merket at hun var våt selvsagt, men trodde jo hun bare var opphisset. Merket intet ang lukt da jeg slikket henne.

Senere fortalte hun meg at hun hadde gått direkte fra ham til meg, uten at det gjorde noe.

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet (endret)
Jeg er mann - og har opplevd nettopp dette.

Ei dame jeg en gang hadde som elskerinne hadde også en annen elsker (visste om han). Hun kom direkte fra ham en gang, det var snakk om en halv time etter at han hadde sprutet i henne. Jeg merket at hun var våt selvsagt, men trodde jo hun bare var opphisset. Merket intet ang lukt da jeg slikket henne.

Senere fortalte hun meg at hun hadde gått direkte fra ham til meg, uten at det gjorde noe.

:overrasket: xxxxxxxx Tror ikke jeg hadde satt pris på å få vite at en annen mann nettopp hadde fylt henne opp med sæd så kort tid før jeg slapp til hos henne.

Endret av Trille
Skrevet
:overrasket:  xxxxxxxx  Tror ikke jeg hadde satt pris på å få vite at en annen mann nettopp hadde fylt henne opp med sæd så kort tid før jeg slapp til hos henne.

Vi er alle forskjellige! Jeg digger det vilt jeg! De gangene jeg har hatt trekant har jeg passet på å få elske med henne etter at den andre mannen har kommet i henne. Da varer det ikke lenge før jeg også kommer :D

Og ja, jeg har tidvis sex med andre menn, liker vel egentlig kvinner best. Og da særlig om jeg får dele henne med en annen (bisexuell) mann! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...