Madison Skrevet 25. oktober 2002 #21 Skrevet 25. oktober 2002 Jeg har funnet noen fine juleavatarer nå,men de får vel vente litt. Men hvor finner dere disse som beveger seg? Ikke funnet noen sånne jeg
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #22 Skrevet 25. oktober 2002 Neida, jeg fikk problemer da jeg skulle bytte i går, så jeg dreit i det :D Er uten avatar for øyeblikket, så ingenting å frykte, Sofia. Det er bare jeg som sitter her og F U C K E R opp det meste for tida....
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #23 Skrevet 25. oktober 2002 Jada, der kom en ny en opp igjen. Ikke noe varig, bare noe som prøves fram. Ikke det at jeg er tilhenger av Bunny-kongen heller da!!! :o Dette er forresten innlegg nr.300!!! WOW! Congratulate me
Henna Skrevet 25. oktober 2002 #24 Skrevet 25. oktober 2002 He, he... den bunnyen der hadde jeg også for en kort periode. Fant etterhvert ut at den kanskje ga et feil inntrykk av meg..e´kke noen bunny-girl! Men deg passet den bra da
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #25 Skrevet 25. oktober 2002 Passet den MEG???? Å hjelp meg altså...... Tror jeg og du, Henna, skal ta å møtes, slik at du finner ut av mitt VIRKELIGE jeg. Nei skal snart bytte avataren. Blir jo så fort lei, jo........
Henna Skrevet 26. oktober 2002 #26 Skrevet 26. oktober 2002 Spørs om jeg jeg tør det da... *skjelve, skjelve* Men tør du møte meg da med min store, hete sol (eller er det eggeplomme??),da vil du nok brenne opp lille blinkende stjerne
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2002 #27 Skrevet 26. oktober 2002 Hehehe...... Å, det hadde blitt så gøy atte Tenk, så masse faenskap vi skulle ha funnet på!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå