Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2002 #1 Skrevet 23. oktober 2002 Bare jeg som har skifta på avataren min her. Nå bruker jeg det samme tegnet som tattoo'en min. Det ble jo så mange hjerter rundt om her inne.....Ble vrient å være amorøs da :D
Frk Doodad Skrevet 23. oktober 2002 #3 Skrevet 23. oktober 2002 Grattis med ny avtar Har skifta min også et par ganger! Har vel enda ikke blitt helt fornøyd, men holder nok på fru Pondus en stund til
xeyes Skrevet 23. oktober 2002 #4 Skrevet 23. oktober 2002 Grættis!! Skal snart bytte til juleavatar selv hehe, men ikke riktig ennå xeyes
Midnattsol Skrevet 23. oktober 2002 #5 Skrevet 23. oktober 2002 x - deg iført kun nisselue? Spent på hva du kommer med denne gangen. *knis*
Tusenfryd Skrevet 23. oktober 2002 #6 Skrevet 23. oktober 2002 Savner hamsteren din jeg Rabalder - den var så skjønn... men du vil vel være litt tøffere nå, eller...? Hva betyr tegnet ditt?
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2002 #7 Skrevet 23. oktober 2002 Ja hamstern ja.........*mimre* Savner den jeg. Dette tegnet betyr Tiger. Er kinesisk da, men det ser dere vel Egentlig er jo jeg født i hanens år, men regna med det ikke var noen som lynsja meg om jeg tok tigeren i stedet for. Så denne er jeg fornøyd med, for øyeblikket. Ex'en min herma og tatoverte dragens tegn på seg, men på halsen. Jeg forstod det slik at det gjorde litt vondt der ja Neida jeg bytter ikke avatar etter hvor tøff jeg er. Hehe. Bytter etter hvert som humøret skifter. Men tror jeg må finne den hamstern igjen. Det blir vel et arbeid det....... :-?
Henna Skrevet 23. oktober 2002 #8 Skrevet 23. oktober 2002 Stiiiiilig 8) Vanskelig det der med avatarer, ja. Klarer ikke å finne en jeg er fornøyd med over tid. Forandring fryder, eller hva? Juleavatar var en god ide. Den må jeg stusse litt på
xeyes Skrevet 23. oktober 2002 #9 Skrevet 23. oktober 2002 Midnattsol: Hehe hvordan visste du det?? Vel nisselue skal jeg ha på meg, men også genser og bukse (for en gangs skyld) kaldt på vinteren serru! sexy xeyes
Sannasol Skrevet 24. oktober 2002 #11 Skrevet 24. oktober 2002 Hei! Er det noen som synes jeg burde bytte avatar?? :-? He he... både frekk og vulgær denne strippebanan-pysjamasen. (Akkurat det motsatte av meg.....) Men, jeg starta med en smilemann... men det hadde jo mange... så hadde jeg et hjerte-brev... men nå er jeg slutta med å gifte meg.... så da ble jeg vulgær..... Kanskje denne bananen kan fåes med nisselue til jul?
xeyes Skrevet 24. oktober 2002 #13 Skrevet 24. oktober 2002 Neei sannasol! Du må ha blotterbanan hehe! xeyes
xeyes Skrevet 24. oktober 2002 #15 Skrevet 24. oktober 2002 *kremt* Hva har jeg sagt om den røykinga, Rabalder?
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2002 #16 Skrevet 24. oktober 2002 Ok da............................................... :cry:
Sannasol Skrevet 25. oktober 2002 #17 Skrevet 25. oktober 2002 OKIDOKI! Da vil jeg blotte meg framover også en stund. Men.. det hadde kanskje vært kult med nisselue...... eller reinsdyrhorn? Synes forøvrig mange har kule avatarar her inne. (oj... ble jo nesten nynorsk jo....) Ha en "knall" weekend!
Sofia Skrevet 25. oktober 2002 #18 Skrevet 25. oktober 2002 Jeg skjønner ingenting, men jeg får ikke opp din nye avatar, rabalder. Det har aldri skjedd før, lurer på hva som skjer? Kan dere hjelpe meg med en avatar. Saaakte og rolig, og inn med teskje-opplegg, forklare meg hvordan i huleste dere får til dette.
Sofia Skrevet 25. oktober 2002 #19 Skrevet 25. oktober 2002 Ok...så fikk jeg til denne dah...men den er da litt kjedelig.
Midnattsol Skrevet 25. oktober 2002 #20 Skrevet 25. oktober 2002 Da vil jeg blotte meg framover også en stund. Men.. det hadde kanskje vært kult med nisselue...... eller reinsdyrhorn? Jaa...absolutt. Juleblotter hadde vært bra. Eh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå