AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 Hvilke relasjoner hadde du til personen som førte til innledningen til ditt utroskap ? Ein person som du har hatt følgende relasjoner til : Jobbsamanheng ? Fritidsintrs. ?' Tilfeldig person Familieforhold Anonymkode: d891c...614
SlemUlv Skrevet 11. oktober 2022 #2 Skrevet 11. oktober 2022 Han var venn av han jeg var sammen med, vi ble venner vi også. Også ble vi sammen en stund etter at jeg hadde gjort det slutt med han jeg var utro mot.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Skrevet 11. oktober 2022 Uff… Var eksen min 🥲 Var vel aldri helt ferdig med han, eller han med meg. Husker bare hvordan han fingret meg, og hvor hardt han tok i både da og når vi hadde sex. Savnet det siden vi gjorde det slutt. Så, en kveld på byen møttes vi, og vi tok inn på hotell, hoppet rett i dusjen og hadde sex der, senere i senga og morgenen. Ble den gangen, men savner det søren meg allerede, men kan ikke være med han bare for at han er helt amazing i senga. Han var/er en skikkelig MANN, men det ble ikke nok i et forhold. Problemet er at han kan sende meg sexy bilder i arbeidsantrekket, og jeg får sååå lyst.. Men dør av samvittighet for mannen min 🥲 Vi har ikke barn, men prøver. Og jeg får en sånn følelse av at denne eksen som er så macho har så mye testosteron og ville fått meg gravid med en gang. Jeg er en bitch, jeg vet det….🥲 Anonymkode: 85eca...2a7 1
bullehurk Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 Et yngre medlem i min daværende svigerfamilie
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Uff… Var eksen min 🥲 Var vel aldri helt ferdig med han, eller han med meg. Husker bare hvordan han fingret meg, og hvor hardt han tok i både da og når vi hadde sex. Savnet det siden vi gjorde det slutt. Så, en kveld på byen møttes vi, og vi tok inn på hotell, hoppet rett i dusjen og hadde sex der, senere i senga og morgenen. Ble den gangen, men savner det søren meg allerede, men kan ikke være med han bare for at han er helt amazing i senga. Han var/er en skikkelig MANN, men det ble ikke nok i et forhold. Problemet er at han kan sende meg sexy bilder i arbeidsantrekket, og jeg får sååå lyst.. Men dør av samvittighet for mannen min 🥲 Vi har ikke barn, men prøver. Og jeg får en sånn følelse av at denne eksen som er så macho har så mye testosteron og ville fått meg gravid med en gang. Jeg er en bitch, jeg vet det….🥲 Anonymkode: 85eca...2a7 Det er ikke sikkert, min eks var sånn men var ikke så fruktbar men takke være meg som er super fruktbar fikk han 2 barn. Kansje det er eksen min du hadde sex med😅 Hvor gammel er han? Anonymkode: 20e23...826
Gjest Helene93 Skrevet 12. oktober 2022 #7 Skrevet 12. oktober 2022 Familieforhold egentlig ja. Også litt tilfeldig
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #8 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Han var/er en skikkelig MANN, men det ble ikke nok i et forhold Akkurat det kunne jeg skrevet selv. Savner han så innmari når jeg er kåt, men ikke ellers. Enkelte mannfolk passer best til bare å være elskere. Men jeg er så sjalu på den nye dama og alt hun får, at jeg holder på å sprekke. Anonymkode: 39b8e...88f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #9 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Akkurat det kunne jeg skrevet selv. Savner han så innmari når jeg er kåt, men ikke ellers. Enkelte mannfolk passer best til bare å være elskere. Men jeg er så sjalu på den nye dama og alt hun får, at jeg holder på å sprekke. Anonymkode: 39b8e...88f Samme her.. Blir liksom ikke det samme å fantasere mens jeg har sex med min mann nå.. For han er ikke i nærheten uansett. Så må bare tenke på alt det andre gode min nåværende mann gjør ☺️ Men ja, en ekte mann, det er noe det😋😋 Anonymkode: 85eca...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #10 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke sikkert, min eks var sånn men var ikke så fruktbar men takke være meg som er super fruktbar fikk han 2 barn. Kansje det er eksen min du hadde sex med😅 Hvor gammel er han? Anonymkode: 20e23...826 39🤭 Anonymkode: 85eca...2a7
Bamseklemmer Skrevet 12. oktober 2022 #11 Skrevet 12. oktober 2022 Aldri vært utro, men har blitt bedratt. Likevel klarte jeg å forstå bedraget og ga henne tilgivelse😉 Og jeg har mange ganger blitt lurt av utroe kvinner.. men når jeg hører historien bak, har jeg ingen sympati for deres ektemenn. Jeg blir faktisk glad, for at jeg kan bistå med nytelse og empati.. jeg er konemishandleren store skrekk🤗
MaestroR Skrevet 12. oktober 2022 #12 Skrevet 12. oktober 2022 Helene93 skrev (3 timer siden): Familieforhold egentlig ja. Også litt tilfeldig Som jeg skulle sagt det selv, ungt medlem i exkonas familie
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #13 Skrevet 12. oktober 2022 Jobbsamanheng - Ja, men fant fort ut at det er for stor risiko så det ble med den ene gangen Fritidsintrs - Nei Tilfeldig person - Ja (div. nettsider og apper + på byen) Er vel det man kan kalle kronisk utro. Har jeg muligheten så tar jeg den. Har heldigvis ikke noe problem med å få med meg ei dame på en bar opp på hotellrommet eller via en app som f.eks. Tinder. De aller fleste jeg ender opp i seng med er i samme situasjon som meg selv, voksen, i et kjedelig og platonisk forhold, i arbeid, er enig i at det kun er for sex og ikke noe annet. Er kjemien der så er jeg typ litt direkte, kan fortelle henne hva jeg ønsker å gjøre med henne. Fungerer stort sett oftere enn at det ikke gjør det. Anonymkode: bb776...8d0
bullehurk Skrevet 12. oktober 2022 #14 Skrevet 12. oktober 2022 (endret) MaestroR skrev (5 timer siden): Som jeg skulle sagt det selv, ungt medlem i exkonas familie + 1 ..... Hehe Ungt medlem i ex-mannens familie, ble min elsker i flere år etter skilsmissen. Jeg hadde store problem med å få den store orgasmefølelsen med min mann, så kommer denne "gutten" som jeg kunne vært mamma til å sender meg direkte til orgasmens himmelrike. Kunne bare ikke slippe ham. Endret 12. oktober 2022 av bullehurk 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #15 Skrevet 12. oktober 2022 Mannens kompis, og "liksom-onkel" til barna våre. Startet med snapper av ungene. Altså var derfor vi skulle ha hverandre på snap. Anonymkode: 583e5...059
MaestroR Skrevet 12. oktober 2022 #16 Skrevet 12. oktober 2022 bullehurk skrev (1 minutt siden): + 1 ..... Hehe Ungt medlem i ex-mannens familie, ble min elsker i flere år etter skilsmissen. Ja det er helt utrolig at vi gjorde det når jeg tenker på det i dag, jeg kjøpte p-piller til henne på konas resept 1
feliek54 Skrevet 12. oktober 2022 #17 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvilke relasjoner hadde du til personen som førte til innledningen til ditt utroskap ? Ein person som du har hatt følgende relasjoner til : Jobbsamanheng ? Fritidsintrs. ?' Tilfeldig person Familieforhold Anonymkode: d891c...614 Traff de på nett
Snok1 Skrevet 12. oktober 2022 #18 Skrevet 12. oktober 2022 Vi har det til felles at vi er kåte. Jeg søker opp folk på nett. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #19 Skrevet 12. oktober 2022 Venn av en venn Anonymkode: 10d77...7a1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #20 Skrevet 13. oktober 2022 Mannens bestevenn fra ungdommen. Anonymkode: baf69...530
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå