Gå til innhold

Har ikke følelser for han enda. Bør jeg fortsette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på med en fyr i 2-3 måneder nå. Vi har møtt hverandre 1-3 ganger i uken. Liker å være med han og ser at han har mange gode kvaliteter som jeg verdsetter. Samtidig er det slik at jeg ikke kjenner på noe særlig følelser enda. Hadde han avsluttet med meg nå hadde jeg nok ikke blitt veldig lei meg. At jeg føler det slik er derimot noe som irriterer meg. Noen som har vært i samme situasjon og som har utviklet følelser etter hvert? 

Anonymkode: e6532...b14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når dere har møttes såpass ofte så burde følelsene ha kommet allerede. Med mindre du generelt alltid er en person som bruker lang tid på å åpne deg og bli trygg?

Anonymkode: 94c0d...0fb

Skrevet

Det høres dødfødt ut. De burde ha kommet.

Anonymkode: ab4c7...d9e

• Liker 1
Skrevet

Prøv lenger. Det kan fortsatt komme.

Anonymkode: bb867...469

Skrevet

Jeg tror ikke følelsene vil komme etter så lang tid.

Anonymkode: 0f5be...764

• Liker 1
Skrevet

I dagens samfunn er det altfor enkelt til å gi opp.
Har dere hatt dype samtaler - om fremtiden? Tanker om livet? Tenner du på han som person? Hvordan er sexen? 

Om man faktisk ikke prøver å komme nærme ett menneske, så blir det bare "overflate"-prat.

Men selvfølgelig, man merker kjapt om han er mer kompis enn partner matriale.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan har det vært før? Kan du bli forelsket i den du faktisk får, eller er forelskelse noe du forbinder med spenning, lengsel, og utilgjengelighet? 

Nåværende eller tideligere bruk av antidepressiva, kan også flate ut følelsene, og ødelegge for relasjonsbygging og tilknytning. 

Anonymkode: 455d5...96a

• Liker 1
Skrevet

Jeg ventet lengre før de rette følelsene kom for min kjære.  Har vært sammen i halvannet år nå. 

Anonymkode: 822ec...0de

• Liker 1
Skrevet

Jeg avsluttet. 

Og så møtte jeg drømmemannen noen få måneder senere, hvor det bare sa PANG, og følelsene begynte komme øyeblikkelig. 

Anonymkode: 596a4...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...