AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg har ett barn i barnehagealder (2, snart 3 år), som trives veldig godt i barnehagen han går i nå. kjæresten min bor ett par timer unna i en annen by, og vi vurderer å flytte dit. Syns det er litt skummelt å skulle bytte barnehage og bekymrer meg for om barnet mitt kommer til å trives der å, da det er viktig for meg. Er det innafor å ringe barnehagen der han bor (er bare en, liten plass) og spørre om vi kan komme på besøk en dag og hilse på barna og de voksene, og se hvordan de har det der? Anonymkode: ac6b0...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Del Skrevet 11. oktober 2022 Ja, det er helt innafor Anonymkode: ebfa2...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Del Skrevet 11. oktober 2022 Ja, helt innenfor. Vi gjorde det før vi flyttet. Fikk også en besøksdag med barnet før vi flyttet så han skulle bli litt kjent (etter vi hadde fått plass). Anonymkode: df9cf...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå