AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 Startet med vond hals og slapphet på lørdag, altså fire dager siden. Formen har gradvis blitt verre fra dag 3 til fire. Skikkelig vondt i halsen, ikke stemme nesten og føler meg elendig. Men ikke feber. Noen med halsbetennelse som har opplevd det samme, at formen blir verre. Og er det poeng å oppsøke lege, eller blir man god av seg selv etter hvert? Anonymkode: bf67d...c89
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Skrevet 11. oktober 2022 Ja, jeg opplevde det. Var verst/vondest på dag 4-6, gjorde vanvittig vondt å svelge. Gikk ned 2 kilo. Ble bedre etter 10 dager. Men nå har jeg begynt å få vondt i halsen igjen, 5 dager etter at formen ble bedre. Anonymkode: 9793b...acf
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Skrevet 11. oktober 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Startet med vond hals og slapphet på lørdag, altså fire dager siden. Formen har gradvis blitt verre fra dag 3 til fire. Skikkelig vondt i halsen, ikke stemme nesten og føler meg elendig. Men ikke feber. Noen med halsbetennelse som har opplevd det samme, at formen blir verre. Og er det poeng å oppsøke lege, eller blir man god av seg selv etter hvert? Anonymkode: bf67d...c89 Det går vanligvis over. Anbefaler Ibux. Dersom man går til lege så er du frisk om 7 dager, mens hvis du ikke går til lege vil det vare i en hel uke. Anonymkode: 8f975...d8d 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det går vanligvis over. Anbefaler Ibux. Dersom man går til lege så er du frisk om 7 dager, mens hvis du ikke går til lege vil det vare i en hel uke. Anonymkode: 8f975...d8d En hel uke er 7 dager 😅 Anonymkode: 8d191...6cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå