Gå til innhold

Abonnere på grønnsaker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen steder i akershus man kan abonnere/bestille en kasse med grønnsaker en gang i uka eller annenhver uke? Gjerne pris også, eller nettside...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kolonihagen.no leverer økologisk frukt og grønt.

Sjekk der.

Ellers er det lurt å tenke på om man virkelig klarer å spise alt dette, eller om det bare blir kastet. Har prøvd selv med en kasse i uken. I begynnelsen blev alt spist, men etter en stund så bare kastet jeg masse etterhvert som det råtnet. Noen grønnsaker var litt "vanskelige" som grønnkål og div rotfrukter. Mao det blev litt for dyrt i lengden pga vi ikke klarte å spise alt.

Skrevet

www.altiboks.no leverer i deler av Akershus. Jeg er veldig fornøyd med dem. Du kan bestille grønnsaker, frukt, kjøtt og egg, alt fra 1-4 ganger i måneden.

Skrevet

www.kolonihagen.no leverer i Akershus. Jeg synes det ser kjempebra ut men får ikke med meg gubben på det... :forvirret:

Skrevet

Kan man bestemme mengden på grønnsaker? Og hvilke..?

Ser for meg at jeg og kjæresten ikke klarer å spise en hel haug med grønnsaker hver uke..

Skrevet

Dette hørtes spennende ut! Noen som vet om flere slike bedrifter.. ingen av de som er nevnt over leverer her jeg bor...... :grine:

Skrevet
Kan man bestemme mengden på grønnsaker? Og hvilke..?

Ser for meg at jeg og kjæresten ikke klarer å spise en hel haug med grønnsaker hver uke..

På altiboks er det noen valg i allefall. Jeg og samboeren min har valgt en kasse med både frukt og grønnsaker hver fjerde uke. Foreløpig har jeg kastet noe av det, men det er vel mest fordi samboeren min ikke akkurat er overbegeistret for frukt og grønt. (Vi bestiller også kjøtt derfra, det er vel den eneste grunnen til at han er fornøyd med det! ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...