Stina234 Skrevet 11. oktober 2022 #1 Del Skrevet 11. oktober 2022 Det er etter hvert veldig mange nettbutikker for klær. Jeg har både gode og dårlige erfaringer. Hva er dine erfaringer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Del Skrevet 11. oktober 2022 Kommer aldri til å handle fra villoid igjen. Opplevde at returen var vanskelig og det tok lang tid før returen ble registrert. Du betale frakten selv også. På Boozt betaler du også frakt for retur, men der har jeg bare positive opplevelser👍 Anonymkode: 3ba51...bc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. oktober 2022 #3 Del Skrevet 11. oktober 2022 Beste: Zalando Verste: Chiquelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 11. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Beste: Zalando Verste: Chiquelle Hva skjedde med Chiquelle? Jeg har ikke handlet der men er fristet da de har mange fine ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #5 Del Skrevet 11. oktober 2022 Beste: Boozt. Verste: ? Er fornøyd med Zalando også, bare drit irriterende å måtte printe returlapp. Anonymkode: d284f...592 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #6 Del Skrevet 11. oktober 2022 Det verste med nettbutikker nå for tiden, er at det har blitt så enormt utvalg hos mange 😃. Så jeg gir ofte opp de som har tusen sider med topper f.eks. Ja, jeg vet at man selekterer valget sitt, men jeg blir lei og svett etter fem minutter. Zalando er et godt eksempel på det. Jeg orker ikke scrolle i timesvis 🙂 Anonymkode: 29c3a...354 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #7 Del Skrevet 11. oktober 2022 Alle der man selv må printe returlapp 🙈 Zalando sender i posten om man spør, men det er jo også litt styr. Anonymkode: ddcdd...25f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #8 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Alle der man selv må printe returlapp 🙈 Zalando sender i posten om man spør, men det er jo også litt styr. Anonymkode: ddcdd...25f Det er noe dritt Anonymkode: bed8b...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 11. oktober 2022 #9 Del Skrevet 11. oktober 2022 Favoritt: Only ❤️ Verste: vet ikke...? Jeg er ikke superfan av zalando, men føler ikke den fortjener sisteplass heller. Jeg synes det er irriterende at man ikke kan betale med klarna på zalando. Når jeg handler på nett bruker jeg alltid klarna, i tilfelle noe må returneres og jeg slipper å vente 5 uker på pengene i retur (det gjorde jeg sist fra zalando..) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #10 Del Skrevet 11. oktober 2022 Zalando er favoritten! ikke så fan av nelly alltid. De har mye bra, men guri så mye syntetiske billigklær og -sko!!! Anonymkode: 213f6...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #11 Del Skrevet 11. oktober 2022 Og hater ellos!!! Alltid trøbbel med betaling! Anonymkode: 213f6...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 11. oktober 2022 #12 Del Skrevet 11. oktober 2022 Eg kjem ikkje på nokon best eller verst. Føler alle eg handlar av er ganske så like. Men kom over ei som verkeleg ikkje er nøgd med Gina Tricot! Sendte for mange klær i retur: Nektes mer handling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamasitas Skrevet 11. oktober 2022 #13 Del Skrevet 11. oktober 2022 Tights.no ... 👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #14 Del Skrevet 11. oktober 2022 Beste er boozt og miinto,mens verst må jeg si zara når det gjelder retur. Jeg returnerer ofte i butikken for jeg orker ikke å styre ved å sende tilbake pakken. Anonymkode: aa468...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #15 Del Skrevet 11. oktober 2022 Beste: Boozt. KUN gode erfaringer. Verste: Intersport Anonymkode: 002ef...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #16 Del Skrevet 11. oktober 2022 Best: Zalando og Boozt. Begge har upåklagelig kort levering, utrolig bra kvalitetsvarer, og lite fuss dersom man må sende noe tilbake. Er veldig fornøyd med disse to. Verste: Floyd. Bestilte en kjole derfra i sommer og kjolen var utrolig gjennomsiktig, og hadde mange løse tråder. Dette var nettbutikken, men har sett at kjolene deres har dårlig kvalitet i butikkene også - dette til tross for ganske mye høyere pris enn typiske billigkjeder. Anonymkode: 46a28...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 11. oktober 2022 #17 Del Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Best er kanskje Zalando, men de er absolutt ikke bra på alt. De har alt mulig selv om det kan være vanskelig å finne ting fordi søket er litt dårlig. Søker jeg på noe så kommer det masse annet tull opp som jeg ikke interessert i. Jeg savner også bedre beskrivelser av produktene. Jeg er litt avhengig av å vite hvor lange buksene er, hvor lange ermene er, hvor lang kjolene er osv på grunn av at jeg er høy. Selv om jeg har handlet i avdelingen for høye så stemmer ikke målene og i tillegg har de mye klær i drittmaterialer i avdelingen for høye så jeg ønsker å handle litt andre plagg i vanlig størrelse også. Da er det irriterende at det ikke står noen ting og den der "varen er stor/liten i størrelsen så vi anbefaler å velge en størrelse mindre/større enn du vanligvis bruker" lurer jeg ofte på hva det er basert på. Det stemmer i hvert fall ofte ikke i det hele tatt. De kan også være trege med å sende ting, men sånn stort sett er jeg fornøyd med dem. Verst vet jeg ikke om jeg har egentlig. Jeg har ikke noen dårlige opplevelser med noen og en dårlig opplevelse vil ikke jeg si at kvalifiserer til å kalle en nettbutikk for den verste. Endret 11. oktober 2022 av AprilRyan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11. oktober 2022 #18 Del Skrevet 11. oktober 2022 Beste: Zalando og Zizzi. Godt utvalg i store størrelser. Verste: jeg har bestilt mye klær fra Bonprix og det har kun vært nødvendig å returnere 1 gang. Det gikk ikke så bra.... De hevder de ikke har mottat returvaren og sender purringer på purringer.... Til tross for at jeg ikke har varen her lenger og VET at jeg har sendt den tilbake... Virker ikke som de tror på meg. Først når jeg kritiserte dem på Trustpilot, så ordnet de opp.... Men det burde ikke gå så lang tid 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cássia Skrevet 11. oktober 2022 #19 Del Skrevet 11. oktober 2022 Verste; Secrets by Sorthe pga elendig kundeservice og dårlig kvalitet. Beste; Fine Ting, Syvende Himmel, Livly, Zalando Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #20 Del Skrevet 11. oktober 2022 Cássia skrev (23 minutter siden): Verste; Secrets by Sorthe pga elendig kundeservice og dårlig kvalitet. Beste; Fine Ting, Syvende Himmel, Livly, Zalando Har ikke hørt om noen av disse, utenom den siste da 😄 Anonymkode: 6aae5...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå