Gå til innhold

Hvis alle droppet sminke, selvbruning, vippeextensions og å farge/stripe håret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis alle droppet sminke, selvbruning, vippeextensions og å farge/stripe håret, hadde de fleste vært ganske så alminnelige i dine øyne da eller synes du som regel de som dropper alt dette er de peneste?

Anonymkode: 5e958...432

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dropper alltid alt slikt.

Anonymkode: b4f42...82b

Skrevet

Da hadde alle vært gråmus men etter noen tiår så hadde det blitt den nye normalen og det unaturlige skjønnhetsidealet hadde blitt glemt, og man hadde sett tilbake på vippe, sminke og injeksjonstiden som noe sykelig og stygt. Så i lengden er det best om alle boikotter skjønnhetspresset men det er samtidig veldig vanskelig når dagens skjønnhetsidealer er som de er etter resultat av mange tiår med negativ utvikling og press og man blir sett på som stygg eller syk og blek og ustelt om man ikke fikser seg med sminke, hår osv 

Anonymkode: 83672...0b1

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da hadde alle vært gråmus men etter noen tiår så hadde det blitt den nye normalen og det unaturlige skjønnhetsidealet hadde blitt glemt, og man hadde sett tilbake på vippe, sminke og injeksjonstiden som noe sykelig og stygt. Så i lengden er det best om alle boikotter skjønnhetspresset men det er samtidig veldig vanskelig når dagens skjønnhetsidealer er som de er etter resultat av mange tiår med negativ utvikling og press og man blir sett på som stygg eller syk og blek og ustelt om man ikke fikser seg med sminke, hår osv 

Anonymkode: 83672...0b1

Litt mere enn mange tiår. Mange tusenår er mere riktig. 

Anonymkode: bb590...56e

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker ingenting av dette. Sminke en sjelden gang, men ellers ingenting. Syns jeg er god nok som jeg er uten, og syns ikke det er noe penere å være brun eller ha ekstreme vipper.

Anonymkode: 45ef2...ab9

• Liker 1
Skrevet

Naturlig er penest :) løshår-/vipper, spraytan og donaldmunn ser ikke bra ut

Anonymkode: 163fe...347

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de fleste er penest når de er naturlige, men ser velstelt ut :) 

Anonymkode: ffdfb...98f

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Jeg bruker kun litt lett sminke innimellom. Aldri brukt vippeextentions, farga håret eller brukt spray tan (eller solarium). 

Synes jeg ser helt OK ut uten. 

De gangene jeg ser kvinner jeg synes er veldig pene, har de alltid veldig diskret sminke. Folk som kliner på, blir sjelden pene. Mange ser ut som klovner.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg bruker litt sminke på øynene, men  har ikke farget/stripet håret på 20 år, aldri prøvd selvbruning eller vippeextensions.

Får oppmerksomhet likevel.

Skrevet

Bruker ingen av delene.. Aldri hatt behov for det. Dessuten er det mye bortkasta penger.

Anonymkode: 2b11f...219

Skrevet (endret)

Bruker vanlig sminke- ikke noe av  de andre delene .

Er 43 år.

Sist at jeg var ute( Sist sommer) ble jeg sjekka  opp av menn som var 10 år yngre. 

Jentene  i mid- 20 åra som sto v siden av med fillers og hele pakka  ble sure( gamle kjærringer ute på byn kommentarer) 🤷‍♀️

.. jeg bøy  meg ikke frem heller , smilte bare til bartenderen å kjøpte meg en øl.

Endret av Rogadame
Skrevet

Glemte å legge til: syns både jeg og andre kvinner jeg har sett er utrolig pene naturlig, uten alt det fjaset.

Anonymkode: 2b11f...219

Skrevet

Ryddet for nedsettende innhold og tilsvar til dette. 

Christina82, mod

Skrevet

Det er da den naturlige skjønnheten kommer frem og man kan verdsette den igjen. I stedet for den falske dukke-looken som er nå.

Anonymkode: e6b62...238

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...