Gå til innhold

To spm til menn ☺️

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hvilken «frisyre» liker dere best? 
2. Merker dere om en kvinne har gjort mye kniping? 

Anonymkode: a7f65...96f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker kvinner som er trygge på seg selv, kommuniserer sine ønsker seksuelt og viser interessante for meg seksuelt, samt uttrykker at hun nyter sex. 

Om hun har full busk og det er liten friksjon har i grunn ikke så veldig mye å si.

Sagt på en annen måte, om hun barberer alt og godt på knipekurs, men kun opptatt av seg selv og  ikke uttrykker noe under sex så er det dødfødt. 

Anonymkode: c512e...bff

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Glatt..

Og ja, en merker godt dette med knip..Rota en god stund med ei som hadde to unger, hun sa hun trente på kniping bla og det merkes godt faktisk, hun hadde fantastisk fin fitte

• Liker 1
Skrevet
lsklars skrev (1 time siden):

Glatt..

Og ja, en merker godt dette med knip..Rota en god stund med ei som hadde to unger, hun sa hun trente på kniping bla og det merkes godt faktisk, hun hadde fantastisk fin fitte

Takk for svar☺️

Skrevet

Kniping gjør nok en forskjell, men det er sjelden knipetrening kan oppveie den negative effekten av fødsler. Da må det nok operasjon til.

Eller er det likegyldig for meg om hun er behåret eller ei.

Anonymkode: 02d9a...88e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Liker kvinner som er trygge på seg selv, kommuniserer sine ønsker seksuelt og viser interessante for meg seksuelt, samt uttrykker at hun nyter sex. 

Om hun har full busk og det er liten friksjon har i grunn ikke så veldig mye å si.

Sagt på en annen måte, om hun barberer alt og godt på knipekurs, men kun opptatt av seg selv og  ikke uttrykker noe under sex så er det dødfødt. 

Anonymkode: c512e...bff

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Musikk i mine ører!! 🥰🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kniping gjør nok en forskjell, men det er sjelden knipetrening kan oppveie den negative effekten av fødsler. Da må det nok operasjon til.

Eller er det likegyldig for meg om hun er behåret eller ei.

Hmm… Så det merkes at man har født? Godt liksom?

Skrevet

Veldig forskjell på det med fødsel, noen merker en ikke noe endring på og andre merker en ikke at en er inni.

Anonymkode: cae85...144

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis han har liten kanskje?

For min del er det blitt bedre. Hun tåler mer, nå, etter 3 fødsler.

.

Anonymkode: 6e3c4...739

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei jordmødre og gynekologer som kan faget sier at det bare er de som har fått revnet muskulaturen som blir "vide" og at fødsel i seg selv ikke gjør en vid. 

De sier også at knipeøvelser gjør ingen trangere med mindre man har fått revnet muskulaturen og må bygge den opp igjen. At for damer som ikke har revnet muskulaturen har ikke knipeøvelser noe å si for friksjon eller "tranghet" annet enn de seksuelle fordelene at man får sterkere orgasme og helsemessige fordelene at man unngår urinlekkasje. 

Anonymkode: 4344d...8a5

Skrevet

Null hår. Kniping who knows. Så lenge hun er en 9’er eller 10’er er ikke resten så nøye. 

Anonymkode: 98a42...56f

Skrevet (endret)

Jeg liker det jeg får servert, og hittil har jeg aldri klaget på maten.. og jeg takker bestandig for maten, selvfølgelig..  Så hærlig det er å være singel, da får jeg en ny frisyre for hver gang😉

Om en kvinne har tatt sine knipeøvelser merkes ja, det kjennes deilig ut.. og så er det jo lettere å holde tellingen på alle orgasmene også. Musklene merkes iallefall med pikken er inni, når hun får hosteanfall😅.. altså mange fordeler.

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Liker glatt eller liten stripe.

Merker stor forskjell på kvinner som har trent aktivt ja. Var med ei som sa hun aldri hadde gjort knipeøvelser hverken under samleie eller ellers. Hun var veldig vid i forhold til de andre jeg har hatt sex med😊

Anonymkode: 6451f...718

• Liker 1
Skrevet

1.Det ho trives best me

2. Hell yeah😛

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Nei jordmødre og gynekologer som kan faget sier at det bare er de som har fått revnet muskulaturen som blir "vide" og at fødsel i seg selv ikke gjør en vid. 

De sier også at knipeøvelser gjør ingen trangere med mindre man har fått revnet muskulaturen og må bygge den opp igjen. At for damer som ikke har revnet muskulaturen har ikke knipeøvelser noe å si for friksjon eller "tranghet" annet enn de seksuelle fordelene at man får sterkere orgasme og helsemessige fordelene at man unngår urinlekkasje. 

Anonymkode: 4344d...8a5

Det blir jo kverulering, for ja, det blir ikke trangere sånn rent fysisk, men det OPPLEVES jo absolutt mye trangere av mannen når kvinnen har sterkere muskler som hun kan stramma rundt penis under økten. Enten man har født eller ikke, så er disse musklene flotte verktøy å styrke for å forbedre opplevelsen for begge parter. Vi kvinner får mye sterkere orgasmer av det, og man kan melke mannens penis med musklene når man får god nok kontakt med dem. 

Anbefales på det sterkeste, for sexlivet mitt har aldri vært bedre siden jeg begynte! 

Anonymkode: 7a839...519

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er hun deilig så er hun deilig. Glatt og frisert er deilig.

Anonymkode: 9826b...bdc

• Liker 1
Skrevet

1. Vil helst ha hår, ikke full busk opplegg, men hår er fint og naturlig. Jeg har hår rundt pikken, så da forventer jeg at dama jeg puler også er voksen med hår.

2. Ja

Anonymkode: c7fd8...7d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det blir jo kverulering, for ja, det blir ikke trangere sånn rent fysisk, men det OPPLEVES jo absolutt mye trangere av mannen når kvinnen har sterkere muskler som hun kan stramma rundt penis under økten. Enten man har født eller ikke, så er disse musklene flotte verktøy å styrke for å forbedre opplevelsen for begge parter. Vi kvinner får mye sterkere orgasmer av det, og man kan melke mannens penis med musklene når man får god nok kontakt med dem. 

Anbefales på det sterkeste, for sexlivet mitt har aldri vært bedre siden jeg begynte! 

Anonymkode: 7a839...519

Spennende. Kan du fortelle mer? Har født tre, og føler meg vid…

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Foretrekker helt glatt, men alt går :)

Merker godt at noen har gjort mer knipeøvelser enn andre ja

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, selv med stort utstyr merkes det som regel godt. Triste greier, men sånn er det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...