Gå til innhold

Noen som liker å bli bundet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det virker spennende å binde mannen/ bli bundet, så har kjøpt et par håndjern. 
Men, hva gjør man? Skal jeg binde han fast og bare «gjøre hva jeg vil»? Noen med erfaring som kan fortelle om egne erfaringer? Hva gjør dere? Hva pirrer mest? Hva er ikke pirrende? 

Tar imot alle tips 💋

Anonymkode: a3527...8c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syntes det virker spennende å binde mannen/ bli bundet, så har kjøpt et par håndjern. 
Men, hva gjør man? Skal jeg binde han fast og bare «gjøre hva jeg vil»? Noen med erfaring som kan fortelle om egne erfaringer? Hva gjør dere? Hva pirrer mest? Hva er ikke pirrende? 

Tar imot alle tips 💋

Oj, dette skulle vært under Seksualitet 🤯

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Tar imot alle tips 💋

Det første du gjør er å kjøpe noe godt tau. Kan ikke binde noen med håndjern 🤣

Jeg liker å binde damer, ikke å bli bundet selv😁

Skrevet
Bergenseren_47 skrev (1 minutt siden):

Det første du gjør er å kjøpe noe godt tau. Kan ikke binde noen med håndjern 🤣

Jeg liker å binde damer, ikke å bli bundet selv😁

Ok, ikke bundet da, men lagt i håndjern i en krok på veggen. Altså at armene er låst. 
Hva gjør du med den som blir «bundet». 

Skrevet

Min mann jobber som politi, så vi bruker faktisk mye håndjern 🤭 Elsker å ha den makten over han, og han er og veldig glad i det 😅🥰🚓

Anonymkode: 08345...8b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min mann jobber som politi, så vi bruker faktisk mye håndjern 🤭 Elsker å ha den makten over han, og han er og veldig glad i det 😅🥰🚓

Ok, hva gjør du med han for å tenne han? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ok, ikke bundet da, men lagt i håndjern i en krok på veggen. Altså at armene er låst. 
Hva gjør du med den som blir «bundet». 

Du kan ikke bare sette igang sånn helt uten videre med det som tenner deg. Ikke sikkert partneren liker det samme. Det må avklares på forhånd hva som er lov. Og så må det avtales et "safe word" 

Skrevet

Man tenker sikkerhet først.

Da tar en å prater om grenser og da vil du få svar på hva du kan gjøre, ikke sikkert du vil gjøre alt den som du binder vil og også måter å binde på. 

Du må ha tilgang på utstyr for å fjerne det du binder med raskt

Hold øye med om områder blir kalde nummene mister følelse.

Bruk stoppord da skal tau av.

Forbered overgangen fra bundet til fri og husk en prat etterpå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ok, hva gjør du med han for å tenne han? 

For han er det nok å bli bundet🤭 Eller at han får binde meg.. 

Men ofte har jeg bare satt meg oppå han, jeg i undertøy og han påkledd. Begynt å kysse han på munn og hals og øre, og samtidig ført hendene hans bak over hodet og lurt frem håndjern. Så gjør jeg det jeg vil når han ligger der, og det eeeeelsker han.

Jeg liker det mer røft når han tar meg 😜 Da er han autoritær og mer sånn «kom hit», gjør det»… «Nå hører du» 😅 Høres kleint ut, men det funker! Vi er enige om hva som er lov å ikke da, f eks anal…Alt annet er lov. 

• Hjerte 1
Skrevet

Har snakket med mannen om det og han er også klar til å teste det. De jeg har kjøpt, går å løsne uten problem. 

Leste at sånne fjær kan være veldig pirrende, noen som har testet det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tar imot alle tips 💋

Jeg syntes det var veldig spennende å leke med tau, håndjern, sverd og pistol, da jeg gikk i barnehagen. Men interessen avtok kraftig da jeg passerte 6-7 år, og forsvant helt ved 10 årsalderen.

Anonymkode: cce4d...d43

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns det er vanskelig å ta styringen med menn. Med en damekropp så kan man kysse lepper, hals, gjøre masse med brystene med både tunge, fingre og vibrator lenge, kysse magen, føttene, lårene, tease underlivet lenge før man går på klitoris og inni sånn at det blir en lang og pirrende seanse. 

Mens på menn særlig de som ikke har sensitive brystvorter eller baller. For hva skal man gjøre for å tease de da? Rett fra kyssing av lepper til penis blir en kjedelig og kjedelig og kort seanse

Anonymkode: 63f14...988

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg syns det er vanskelig å ta styringen med menn. Med en damekropp så kan man kysse lepper, hals, gjøre masse med brystene med både tunge, fingre og vibrator lenge, kysse magen, føttene, lårene, tease underlivet lenge før man går på klitoris og inni sånn at det blir en lang og pirrende seanse. 

Mens på menn særlig de som ikke har sensitive brystvorter eller baller. For hva skal man gjøre for å tease de da? Rett fra kyssing av lepper til penis blir en kjedelig og kjedelig og kort seanse

Anonymkode: 63f14...988

Ei jeg møtte litt likte å bli bundet fast. Men likte like godt å binde fast meg. Mens jeg lå der sugde hun meg, kysset overalt, satt seg over ansiktet mitt og onanerte uten at jeg fikk komme til med tungen, red ansiktet mitt.. Lang liste. Hun brukte meg enkelt og greit, helt fantastisk. 

Anonymkode: df503...e41

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Elsker både å binde og bli bundet😍

Bli enig på forhånd at man stopper og slipper løs den andre med en gang hvis den ene av dere vil stoppe/gir tegn til at dere vil stoppe.

Å begynne med lett stryking og kyssing på kroppen. Kanskje massasje etterhvert. Det er det beste begynnelsen jeg vet når jeg er bundet. 
Så gjør dere det dere liker best. Hva liker du? Hva liker han? Det er viktig at dere snakker om det med hverandre på forhånd. Det en av dere liker er ikke sikkert den andre liker. 

Viktig å bli enig på forhånd hva som er greit og ikke greit. 

Endret av Warrior
Skrevet

Jeg liker å bli bundet. Det i seg selv er pirrende og … vel … befriende.

Jeg liker også det han gjør når jeg er bundet. Måten han liksom demonstrerer at det er han som bestemmer, ved å la meg ligge litt. Måten han sjekker tauene. Måten han kjærtegner meg saktere enn jeg egentlig ønsker. Måten han gir meg oppdrag jeg ikke klarer å utføre (f.eks. løfte baken/sette meg opp). Måten han tar meg.

Men… som flere skriver … det er viktig med samtykke, god samtale rundt ønsker/grenser og stoppord. 

(Jeg har skrevet en del tips her. Passordet er «jegerok» og er der kun fordi leserne skal ta et aktivt valg om de vil lese om bdsm-ting.)

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg liker å bli bundet.

Skrevet

Det første du gjør, er å snakke med din partner. 

Fremmede mennesker på internett, kan ikke svare deg på disse spørsmålene.. Din partner kan. 
Snakk om grenser, om hva dere liker og ikke liker. Snakk om stoppord! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Men, hva gjør man? Skal jeg binde han fast og bare «gjøre hva jeg vil»?

Før det, ville jeg snakket med mannen. Greit å vite hva han tenker om det, før du lenker han fast.

For en som ikke liker noe bdsm etc, så kan det slå rimelig feil ut om man «ut av det blå» blir lenket fast med håndjern.

Kommunikasjon er (burde være) grunnlaget.

Anonymkode: f2a80...233

Skrevet

Digget sex'en med han fwb min som lagde middag og så ga han meg en house tour og ett rom fikk jeg ikke lov å gå inn i, det var hemmelig rom.  Der fikk jeg bind for øya og så inn i det hemmelige rommet hvor han hadde gjort seg flid med daten må jeg si. Med trinse i taket og hendene festet i den og kunne styre meg opp og ned og så rett i tau i senga. Alt var selvsagt avtalt på forhånd. Jeg hadde aldri prøvd det og syns det var sånt ett adrenalin kick og bra jeg hadde tatt ett par glass vin først.  Det er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme. Skulle ønske jeg kunne opplevd det igjen men det går nok ikke. Ble bare med den ene gangen. Men det jeg syntes var så fint med han var at han var veldig nøye på og forklare først og spørre hva jeg kunne tenke meg og vi hadde safe word og full pakke. Brukte aldri safe wordene, men har fortsatt til gode å fått testa ut hva som kunne ha skjedd hvis jeg var "ulydig"... he he he he... er 3 år siden det nå da. Tør ikke å foreslå noe slikt igjen nå.  Syns vi har alt for lite kontakt til det nå for tiden. Men ja det var en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme. 

Anonymkode: d14db...b18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...