Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har siden i natt hatt sikkelig ubehagelig mensenmurringer.. Er det noe å beskymre seg over? jeg er uke 6+5 i dag

Anonymkode: 4d1a4...b46

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

jeg har siden i natt hatt sikkelig ubehagelig mensenmurringer.. Er det noe å beskymre seg over? jeg er uke 6+5 i dag

Vanskelig å si, men det er normalt. Ingen kan forutse en spontanabort, men så fremt du ikke begynner å blø så hadde jeg prøvd å ikke bekymre meg❤️

Anonymkode: 7d229...9bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Vanskelig å si, men det er normalt. Ingen kan forutse en spontanabort, men så fremt du ikke begynner å blø så hadde jeg prøvd å ikke bekymre meg❤️

Anonymkode: 7d229...9bc

så disse smertene er tegn på SA?

ts…

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

ts…

Nei, ikke om du ikke blør i tillegg. Da er det mer sannsynlig at det du kjenner er voksesmerter fra livmoren. (SA begynner vanligvis med småblødninger som etterhvert tar seg opp gjerne med mens- eller rielignende smerter. Bare småblødninger uten at det tar seg opp med smerter, eller bare menslignende smerter, er helt normalt.)

Anonymkode: b78e1...ce5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ts…

Ja det er de. Dessverre ikke noe noen får gjort til eller fra. Du må bare vente å se om det kanskje kan gå bra allikevel. 

Anonymkode: 05adf...917

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ts…

Kan* være tegn. Det kan også gå helt fint. Jeg hadde menssmerter av og på rundt den tiden, såpass at det vekket meg om natta. Gikk fint med svangerskapet.

Anonymkode: 6de96...e39

• Nyttig 1
Skrevet

tror det er noe som går i huset, alle her har vondt i magen til og med samboer

ts

• Liker 1
Skrevet

6+5 her, har hatt mensmurringer i varierende grad siden 12 dpo 🤞 ingen blod, men har våkna av det på natten til tider..tror det bare er livmoren som vokser, og har lest det er normalt så velger å ikke bekymre meg inntil videre. Høres ikke ut som du trenger det heller ❤️

Anonymkode: 79871...927

Skrevet

6+1 her, jeg sliter også med sterke mensensmerter, så sterke at jeg våkner om natten å vrir meg å gråter :( Ser det er flere som opplever det slik, men klarer fortsatt ikke helt å roe meg ned når det er så intenst :( Du er ikke alene! 

Anonymkode: eec96...a28

Skrevet

Jeg hadde mensmurringer i forskjellig grad de første tolv ukene. Spottet også innimellom. En veldig nervepirrende tid. 

Anonymkode: 04dfe...c2d

Skrevet

Jeg hadde dette i mitt andre svangerskap, husker ikke om jeg også hadde det første gangen.

Snakket med jordmor om det, for jeg ble redd for at noe var galt og hun sa at det er livmoren som vokser og ikke noe å være bekymret over.

Anonymkode: d8ead...2e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...