Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 selv om jeg ikke angrer på bruddet, så fikk jeg et støkk.. vi hadde faktisk de samme planene, også etter to måneder ( vet ikke om det er så lenge en gang..) så "byttes" jeg ut så lett??
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #2 Skrevet 1. desember 2005 Han har vel møtt den store kjærligheten da!
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. desember 2005 #3 Skrevet 1. desember 2005 Ja. så lett kan det skje dessverre. Jeg har opplevd selv å hoppe rett inn i et nytt og seriøst forhold etter et annet seriøst forhold. Tror ikke det betyr at du har betydd noe mindre for han. Tror bare han har funnet en ny. Og det vil du også gjøre.
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #4 Skrevet 1. desember 2005 oi det var da svært så raskt.. kanskje bare jeg som er rar, men gifte seg? På så kort tid sier jeg ikke at jeg elsker noen engang :O
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 1. desember 2005 #5 Skrevet 1. desember 2005 selv om jeg ikke angrer på bruddet, så fikk jeg et støkk.. vi hadde faktisk de samme planene, også etter to måneder ( vet ikke om det er så lenge en gang..) så "byttes" jeg ut så lett?? ← Du angrer jo ikke, det der er sikkert bare bra for exen din det, iblandt kan det faktisk gå så fort.
Gjest gjest-trådstarter Skrevet 1. desember 2005 #6 Skrevet 1. desember 2005 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...51545&hl=blinde eksen det gjelder... Vet at det kan gå så fort. og mulig det hadde gjort det for oss også, for han pushet veldig på de første månedene. er glad jeg var såpass tilbakeholden ( av natur ) rasjonelt sett vet jeg at det var rett av meg å gå fra ham, men likevel var det veldig sterke følelser i sving.. som også gjorde at jeg godtok så mye så altfor lenge.
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #7 Skrevet 1. desember 2005 Når jeg leste første innlegget slo det meg at han kanskje hadde hatt noen andre samtidig med deg, og at han nå gifter seg med henne. Når jeg leste linken din er jeg egentlig ganske så sikker på at du har vært den "andre" og ganske så uvitende kvinnen i forholdet?
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. desember 2005 #8 Skrevet 1. desember 2005 Når jeg leste første innlegget slo det meg at han kanskje hadde hatt noen andre samtidig med deg, og at han nå gifter seg med henne. Når jeg leste linken din er jeg egentlig ganske så sikker på at du har vært den "andre" og ganske så uvitende kvinnen i forholdet? ← Høh... håper du tuller? :grine2:
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #9 Skrevet 1. desember 2005 Jeg synes ikke du skal ta dette så tungt jeg. Jeg fikk spørsmål om barn etter 1 mnd. og fridd til etter 3 av eksen min (jeg sa selvfølgelig nei til begge deler ) og fant ut av kompisene hans i etterkant av bruddet at dette visstnok ikke var første gangen han hadde det travelt på den fronten, og gutten var 23. Han fant en annen før det i det hele tatt var skikkelig slutt mellom oss og han flytta sammen med henne kort tid etter, og noe mer enn det har jeg egentlig ingen interesse av å vite. Men jeg skjønner at det er sårt å bli "bytta" ut etter så kort tid. Jeg sleit fælt etter dette forholdet selv, blandt annet fordi jeg følte jeg tydeligvis ikke var værdt mer for han enn det. Jeg tror ikke dette har så mye med deg å gjøre jeg. Kanskje det er et forsøk på å "vise" deg at han er ferdig og kommet seg videre, uten at han nødvendigvis trenger å være det. Kos deg heller som singel og nyt at du er kvitt`n
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #10 Skrevet 1. desember 2005 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...51545&hl=blinde eksen det gjelder... Vet at det kan gå så fort. og mulig det hadde gjort det for oss også, for han pushet veldig på de første månedene. er glad jeg var såpass tilbakeholden ( av natur ) rasjonelt sett vet jeg at det var rett av meg å gå fra ham, men likevel var det veldig sterke følelser i sving.. som også gjorde at jeg godtok så mye så altfor lenge. ← Ja, og når du ser i ettertid at det faktisk skar seg mellom dere, og at en gjennomsnittlig forelskelse varer i ett år, så kan man jo synes det er lurt å vente. han eksen din er nok en veldig ... herregud hva heter det... he must be very passionate.... som kan gå så til de grader inn for et forhold så tidlig. Og mene at en forelskelse faktisk er kjærlighet... men han om det. Du sitter ihvert fall ikke der i dag og er gift med ham i et ulykkelig ekteskap som ikke burde vært inngått. Vær glad for at du ikke er like lett å rive med du.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #11 Skrevet 1. desember 2005 selv om jeg ikke angrer på bruddet, så fikk jeg et støkk.. vi hadde faktisk de samme planene, også etter to måneder ( vet ikke om det er så lenge en gang..) så "byttes" jeg ut så lett?? ← Jeg tror sjeldent på slike forhold. Det tar tid å bli kvitt følelser osv etter et brudd.Det er ikke som å trykke på en knapp, vips så er man nullstilt igjen. Sengen må bli kald etter den andre før det skjer noe. At man er intr i noen andre,men å gå fra et forhold og inn i ekteskap etter så kort tid? Tja.....det er vel slike som finner ut at gresset ikke er grønnere på den andre siden
Gjest Miloine Skrevet 1. desember 2005 #12 Skrevet 1. desember 2005 selv om jeg ikke angrer på bruddet, så fikk jeg et støkk.. vi hadde faktisk de samme planene, også etter to måneder ( vet ikke om det er så lenge en gang..) så "byttes" jeg ut så lett?? ← skjønner, det var kanskje litt vel raskt etter bruddet, selv om du har "kommet over det" eller du tror du har gjort det. Nå har du sikkkert mange tanker i hodet! Kanskje du innerst inne egentlig vil ha han, og nå skal han gifte seg...hm.... ikke lett dette her - skjønner at du er lei deg.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 1. desember 2005 #13 Skrevet 1. desember 2005 Det er jo nettopp det; at jeg hadde så veldig sterke følelser for han - for meg tar det tid å utvikle; lar meg ikke rive med. Samtidig var konflikten at det kom frem så mange sider ved ham som jeg vet ikke hadde klart å leve med. han var veldig intenst, sterk personlighet, og fikk meg til å føle meg veldig liten og ubetydelig - han durte frem som det passet han. han hadde alltid en forklaring for alt og jeg godtok for mye - han presset meg ned i mange situasjoner. Jeg var på vei ut mange ganger, og hver gang hanket han meg inn med gull og grønne skoger. var en veldig frustrerende tid; følelser mot fornuft - visste jo innerst inne at dette ikke var godt nok! Men lell - et sjokk...
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #14 Skrevet 1. desember 2005 Jeg tror også at han har hatt andre damer på si mens han var sammen med deg. Å ikke ta deg med til foreldrene hans etter to år når dere er så voksne høres ikke helt normalt og vanlig ut! Kom deg videre, han er ikke verdt å ofre en tanke til en gang!
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #15 Skrevet 1. desember 2005 Når jeg leste første innlegget slo det meg at han kanskje hadde hatt noen andre samtidig med deg, og at han nå gifter seg med henne. Når jeg leste linken din er jeg egentlig ganske så sikker på at du har vært den "andre" og ganske så uvitende kvinnen i forholdet? ← Enig. Å tro noe annet er naivt. Klart han kjente denne han gifter seg med lenge før september-05..
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #16 Skrevet 2. desember 2005 Så fint at han har funnet seg et dugandes kvinnfolk! Jeg synes du skal unne ham det! Og kom ikke her å si at du ikke er sjalu eller angrer, for da hadde du ikke skrevet inn på dette forumet. -Morten
Leo Skrevet 2. desember 2005 #17 Skrevet 2. desember 2005 Ting kan jo tyde på at ekteskapsplanene er omtrent like seriøse som de du kjenner til fra tidligere...
Gjest GreenSky Skrevet 2. desember 2005 #18 Skrevet 2. desember 2005 Kanskje han er veldig gifteklar, med eller uten deg.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #19 Skrevet 2. desember 2005 Vær glad du er kvitt denne mannen, høres ut som du får det mye bedre uten han. At han har møtt kjærligheten? Nei det tror jeg ikke, tror bare det er panikk, jeg. Se så lykkelig jeg er! nei den går jeg ikke på!
Gjest Melk Skrevet 2. desember 2005 #20 Skrevet 2. desember 2005 Jeg hadde også en slik eks. Han ble sammen med en ny etter 3 uker, og forlovet etter 3 mnd. Jeg ble kjempelei meg. De bodde sammen noen år, så ble det slutt, og nå er det jeg som er gift og han singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå