Gå til innhold

Stor økning av jenter som ønsker å bytte kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

På nyhetene i dag kommer det fram at økningen av jenter som ønsker å bytte kjønn er veldig stor.Hvorfor ønsker så mange jenter å bli gutt, må da være bedre å være jente, få alt opp i hendene uten å måtte jobbe for det.Sprelle litt med bena og vipps så har man en super jobb eller gift med en riking.Bare være opptatt av kosmetiske ting, slippe å ta stilling til viktige saker.Ikke ha større bekymringer en hva farge kjolen eller neglene skal ha, hvilken type truse som skal på, den med blonder eller string trusa.

Anonymkode: c143e...6c6

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man ønsker kanskje ikke å bli sett på med det kvinnesynet du TS har?

Anonymkode: 3abde...153

• Liker 36
  • Nyttig 11
Skrevet

Skulle til å svare seriøst helt til jeg leste hele innlegget ditt. 

Anonymkode: 6cbec...144

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er flere biologiske kvinner enn menn som skifter kjønn som angrer i ettertid. Hvorfor? Det er ikke lett å være ''mann''. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cisco skrev (16 minutter siden):

Det er flere biologiske kvinner enn menn som skifter kjønn som angrer i ettertid. Hvorfor? Det er ikke lett å være ''mann''. 

Har du kilde på dette? 

Og om flere kvinner bytter kjønn, er det vel og logisk at i antall så angrer flere. Men det er uansett en liten prosentandel som angrer. 

• Liker 6
Skrevet
SlemUlv skrev (4 minutter siden):

Har du kilde på dette? 

Og om flere kvinner bytter kjønn, er det vel og logisk at i antall så angrer flere. Men det er uansett en liten prosentandel som angrer. 

Av de som angrer, så er biologiske kvinner i flertall (prosentvis). 

Skrevet
Cisco skrev (17 minutter siden):

Av de som angrer, så er biologiske kvinner i flertall (prosentvis). 

Og igjen... Skulle jeg gjerne hatt kilder. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner dem godt jeg, det suger å være kvinne. Ikke alle kvinner er så lekre at de kan skaffe seg sugardaddy, vettu.

Anonymkode: c158a...018

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På nyhetene i dag kommer det fram at økningen av jenter som ønsker å bytte kjønn er veldig stor.Hvorfor ønsker så mange jenter å bli gutt, må da være bedre å være jente, få alt opp i hendene uten å måtte jobbe for det.Sprelle litt med bena og vipps så har man en super jobb eller gift med en riking.Bare være opptatt av kosmetiske ting, slippe å ta stilling til viktige saker.Ikke ha større bekymringer en hva farge kjolen eller neglene skal ha, hvilken type truse som skal på, den med blonder eller string trusa.

Fordi når man er mann så kommer alt rekandes på ei fjøl. Derfor. 

Og fordi alt dette kjønnsfokuset om å tenke etter hva man egentlig er blir så dominerende og  hjernevaskende avansert at folk blir forvirret. Tipper de vil angre seg når de ikke får så mye oppmerksomhet lenger 

Anonymkode: 75870...f93

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Skjønner dem godt jeg, det suger å være kvinne. Ikke alle kvinner er så lekre at de kan skaffe seg sugardaddy, vettu.

Jo men du får leke med sminke, og sexy klær, er det ikke det livet handler om?

Skrevet

Dette er skapt på sosiale medier. Folk påvirkes mer enn de tror og spesielt de unge. Hjernen er ikke ferdig utviklet før i 25 års alder og alle store alvorlige livsvalg burde egentlig utsettes lengst mulig. For det er nemlig den delen av hjernen som analyserer konsekvenser av våre handlinger som utvikles sist. Og det å skulle skifte kjønn ( eller få illusjonen av å ha skiftet kjønn, for det er jo bare svada å tro at man fullt og helt kan det) er et av disse valgene som du bør vente med å ta til du er ferdig utvikla i topplokket. Men de skal visst følges opp på det allerede i barnehagen. 

Anonymkode: 25e74...2d5

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg har blitt sjekket opp av mange sugardaddys jeg, avvist dem alle. Ikke alle kvinner som ønsker å være ei luksushore. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, jippi. Få en jobb der du ikke blir tatt seriøst, være i ett forhold der du ikke blir tatt seriøst. Og så klart er ABSOLUTT ALLE hokjønn kun opptatt av sminke og klær.

Kan det være fordi kroppen må være perfekt, en liksom må gønne på med sminke, og utvalget av klær er slim- slim- slimfit eller med dyp utringning, I FØLGE REKLAMER OG BLOGGER.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jo men du får leke med sminke, og sexy klær, er det ikke det livet handler om?

Nei.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har blitt sjekket opp av mange sugardaddys jeg, avvist dem alle. Ikke alle kvinner som ønsker å være ei luksushore. 

Det var TS sin begrunnelse for hvorfor det er lett å være kvinne. Jeg hadde heller ikke ønsket det, men kunne godt vært fin nok til å hatt muligheten. Jeg får aldri vite hvordan det føles å være attraktiv.

Skrevet

Jeg mener at det finnes en del som kaster seg på dette fordi det er trendy. De tenker ikke konsekvens, men image

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste kvinnelige kollegaene mine er sjøstøgge og svært mediokre men dæven de får mye makt of innflytelse av å insinuere "mansplaining" og andre ting som får menn til å føle seg truet på arbeidsplassen. Sitter som oftest bare å sprøyter ut bullshit om hvordan ting er mens alle bare ler og jatter med og passer seg for å si noe galt.

Anonymkode: e5446...3eb

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Morten1 skrev (44 minutter siden):

Jeg mener at det finnes en del som kaster seg på dette fordi det er trendy. De tenker ikke konsekvens, men image

For noe tull😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
Cisco skrev (3 timer siden):

Det er nok mest fordi forvandlingen ikke realistisk, de blir så feminine at alle kan se at de er trans. Det er ikke lett å leve med å ikke bli akseptert som det kjønnet man fremstiller.

Anonymkode: 2c3ee...97b

• Liker 1
Skrevet

Din tosk. Disse rikingene vil selvfølgelig ikke ha transer. De vil ha damer. 

Anonymkode: 57158...b6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...