AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 Eller virker det mot sin hensikt, og kan få han til å tro at jeg ikke er interessert? 🤔 Anonymkode: f5e57...00d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Skrevet 11. oktober 2022 Det du beskriver kalles hot/cold og brukes for å hekte folk... Anonymkode: 0ee0c...07e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Skrevet 11. oktober 2022 Jeg har aldri spilt noen spill i kontakt med menn, og har aldri slitt med å få kjæreste. Jeg har troen på å være oppriktig. Er du interessert, vis det. Du kommer lengre med det enn å vente 3 dager (eller hva enn regelen er) på kontakt. Menn liker også å vite at en dame er interessert i han. Anonymkode: 99427...1dd 6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Skrevet 11. oktober 2022 Jo, men jeg kan vel ikke «mase» på han hver dag? Annenhver dag? Han må jo få sjansen til å kontakte meg og? TS Anonymkode: f5e57...00d
Anonymbrukersåklar Skrevet 11. oktober 2022 #5 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller virker det mot sin hensikt, og kan få han til å tro at jeg ikke er interessert? 🤔 Anonymkode: f5e57...00d E hadde mistet interesse..mann 44
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #6 Skrevet 11. oktober 2022 Ungdomsskolefakter funker ikke på skikkelige folk. Anonymkode: 2fdf9...50c 3
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. oktober 2022 #7 Skrevet 11. oktober 2022 Nei, da vil han miste interessen rimelig kjapt.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #8 Skrevet 11. oktober 2022 hva er konteksten til dette? alle som en kvinne selv er det vansklig i å komme i kontakt med mann og få han interessert Anonymkode: 2d9e7...a2e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #9 Skrevet 11. oktober 2022 Har blitt utsatt for dette av et par menn. Tenker at de er umodne idioter og sletter dem/gidder dem ikke. At man er nervøs for kontakt i begynnelsen av dating er derimot helt normalt - man lurer på hva som er passende oppmerksomhet og ikke, men de fleste mennesker har en instinktiv følelse av hva som er for mye og ikke. Jeg tenker at man ALDRI skal holde tilbake kontakt som en bevisst taktikk for å hekte noen eller fordi man er redd kontakt avskrekker dem. Stikker de fordi du viser interesse og er oppriktig, er de ikke interessert i utgangspunktet. Anonymkode: cdc42...f28 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #10 Skrevet 11. oktober 2022 Er han interessert tar han initiativet. Spiller liten rolle hva du/ts gjør. Anonymkode: b3e20...6a9
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #11 Skrevet 11. oktober 2022 Min erfaring (som mann) er at det forsterker hennes interesse når jeg holder tilbake på kontakt, og i perioder lar være å sende annet enn korte svarmeldinger når hun tar kontakt. Det funker speielt bra ikombinasjon med å være «på» og tilstede når vi et fysisk sammen. Jeg gjør selvsagt ikke dettte for å manipulere eller hekte, men det virker. Anonymkode: f2922...8ca
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #12 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min erfaring (som mann) er at det forsterker hennes interesse når jeg holder tilbake på kontakt, og i perioder lar være å sende annet enn korte svarmeldinger når hun tar kontakt. Det funker speielt bra ikombinasjon med å være «på» og tilstede når vi et fysisk sammen. Jeg gjør selvsagt ikke dettte for å manipulere eller hekte, men det virker. Anonymkode: f2922...8ca Det forsterker ikke hennes interesse. det forsterker hennes usikkerhet, og gjør en redd for om den andre liker en og man bruker negativ energi på å engste seg. Du gjør altså dette som en strategi? I så fall er det ekkelt. Anonymkode: cdc42...f28 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #13 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det forsterker ikke hennes interesse. det forsterker hennes usikkerhet, og gjør en redd for om den andre liker en og man bruker negativ energi på å engste seg. Du gjør altså dette som en strategi? I så fall er det ekkelt. Anonymkode: cdc42...f28 Jeg gjør det ikke strategisk, men mest intuitivt eller instinktivt, og og så ser jeg jo i ettertid at tilbakenholdenhet kombinert med sterk tilstededeværelse ser ut til å forterke hennes interesse. Men jeg gjør det selvsagt ikke for å skape usikkerhet eller negative følelser hos henne. Min erfaring er som sagt at det er en positiv stimulans som holder hennes interesse sterk og levende. Anonymkode: f2922...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #14 Skrevet 11. oktober 2022 De som sier nei juger!! For det funker. Jeg gjør det absolutt ikke med hensikt for jeg hater manipulering. Men avstøtte meg alle jeg likte for noen år siden og ble ghostet igjen og igjen. Etterhvert har jeg dessverre blitt en unnvikende person når det gjelder menn og mister interessen for de jeg dater etter jeg har ligget med dem samt unngår å svare når de spør om jeg ønsker kjæreste og kvier meg når de er veldig kosete og spør om å ses igjen (fordi jeg får angst) og det ender ofte opp med at menn blir usikre og spør om hvorfor jeg ikke vil være kjæreste med dem, hvorfor vil jeg bare møte de for sex og ikke noe seriøst osv og de begynner å ta overdrevent mye kontakt. Kan bli bedt ut av syv menn på en vanlig fredag. Da jeg var emosjonelt tilgjengelig og ønsket kjæreste ville ingen ha meg. Anonymkode: 4b882...e07 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #15 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gjør det ikke strategisk, men mest intuitivt eller instinktivt, og og så ser jeg jo i ettertid at tilbakenholdenhet kombinert med sterk tilstededeværelse ser ut til å forterke hennes interesse. Men jeg gjør det selvsagt ikke for å skape usikkerhet eller negative følelser hos henne. Min erfaring er som sagt at det er en positiv stimulans som holder hennes interesse sterk og levende. Anonymkode: f2922...8ca Ok, da skjønner jeg. Min mening er for øvrig at det ikke forsterker folks interesse. Det fører heller til at ens egen genuine interesse må vike en stund for en følelse som minner om interesse, nemlig følelsen av å bli avvist av en person man kanskje liker. Det gjør at man klamrer og i øyeblikket føler seg mer interessert. Ofte vet man ikke om man faktisk er interessert i noen før man er trygg og usikkerheten er borte. Da blir ens egen interesse, uforstyrret av denne usikkerheten, tydeligere. Det er som folk som slår opp. De blir plutselig forelsket eller higer etter kjæresten, men det er bare fordi man er redd. Anonymkode: cdc42...f28 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #16 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ok, da skjønner jeg. Min mening er for øvrig at det ikke forsterker folks interesse. Det fører heller til at ens egen genuine interesse må vike en stund for en følelse som minner om interesse, nemlig følelsen av å bli avvist av en person man kanskje liker. Det gjør at man klamrer og i øyeblikket føler seg mer interessert. Ofte vet man ikke om man faktisk er interessert i noen før man er trygg og usikkerheten er borte. Da blir ens egen interesse, uforstyrret av denne usikkerheten, tydeligere. Det er som folk som slår opp. De blir plutselig forelsket eller higer etter kjæresten, men det er bare fordi man er redd. Anonymkode: cdc42...f28 Jeg har aldri tenkt på det på den måten, men det er interessant og litt skremmende å høre hvordan du mener det oppleves fra «den andre siden». Anonymkode: f2922...8ca 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #17 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri tenkt på det på den måten, men det er interessant og litt skremmende å høre hvordan du mener det oppleves fra «den andre siden». Anonymkode: f2922...8ca Ja, tenkte jeg skulle dele den. Jeg har trodd jeg var oppetter ørene etter en fyr, bare for å finne ut at jeg ikke var så interessert eller betatt da han til slutt viste at han var interessert på ekte og ville bli sammen. Så jeg avsluttet det. Og jeg kjenner et par til med slike historier. Det hadde jo vært unngått for øvrig, hvis han hadde vist sin interesse fra begynnelsen av. Da hadde jeg ikke blitt så usikker og jeg kunne ha følt sterkere på min egen interesse i stedet. Det er jo noe av det som kalles en hekt. Ingen av oss ville hatt det så vondt i ulike etapper. Anonymkode: cdc42...f28 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #18 Skrevet 11. oktober 2022 Om det er bare du som kontakter han burde du nok vente å se om han kontakter deg neste gang. Ikke for å være kostbar men for å se om han vil gjøre det om han ikke hører fra deg Anonymkode: 9898e...498 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #19 Skrevet 11. oktober 2022 Men min erfaring er at om en mann er interessert så trenger du ikke å lure på akkurat dette … Anonymkode: 9898e...498 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #20 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men min erfaring er at om en mann er interessert så trenger du ikke å lure på akkurat dette … Anonymkode: 9898e...498 Joda, det har jeg opplevd flere ganger… Anonymkode: f5e57...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå