Gå til innhold

Fortalte en mann at jeg liker han. Da blokkerte han meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en blanding av sjokkert, veldig lei meg og veldig sint. 

Har møtt en fyr 10-12 ganger og vi har skikkelig kjemi. Ler sammen, snakker utrolig godt sammen og har satt ord på at vi er tiltrukket. 

Jeg fortalte han nylig at jeg liker han. Brukte ikke sterke ord som forelsket, betatt osv, men sa at jeg "liker" han. 

Det gikk noen dager og jeg ble deretter blokkert. Når jeg prøver sende mld nå, får jeg opp automatisk svar at han er opptatt. 

Jeg kommer med andre ord ikke gjennom til han. Jeg har ikke vært intens eller på, ikke masete men jeg valgte bare å si noe om at jeg liker han, etter å ha tilbrakt så mye tid med han. Vi har ikke hatt sex, hvis det har noe å si. 

Hva I alle dager slags oppførsel er dette? Og hvordan skal jeg klare gå videre med hevet hode? Har aldri følt meg så avvist og dum i hele mitt liv! 😢😢😢Tenker det må være noe alvorlig galt med meg... Men jeg vet at mange menn liker meg veldig godt, både inside og utside, men hva hjelper det? 😔

Trenger noen tanker rundt dette og kanskje litt trøst? Jeg kommer jo ikke gjennom til han men den dagen jeg plutselig treffer på han, hva da...? Hvordan takle det? 

Anonymkode: 6d301...299

• Hjerte 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig rar oppførsel av ham.

Anonymkode: 9c78b...c83

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Veldig rar oppførsel av ham.

Ja det syns jeg og. Blir nesten skremt. Om ikke det var gjensidig så kunne han vel i det minste svare høflig? 

• Liker 4
Skrevet

Han er gift

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Når jeg prøver sende mld nå, får jeg opp automatisk svar at han er opptatt. 
hva mener du med dette? 

Anonymkode: 9ddee...944

Skrevet
makkapakka skrev (3 minutter siden):

Han er gift

Nei han er singel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hva mener du med dette? 

Hun prøvde å sende en melding, og får automatisk svar om at han er opptatt. Altså er hun sannsynligvis blokkert.

Skrevet

hva mener du med dette? 

Prøve sende han en tekst og får da automatisk svar "jeg er opptatt". Han kan tydeligvis legge inn et auto svar på meldingfunksjonen..? Jeg aner ikke. 

Skrevet

Vel, da slapp du å bruke mer tid på han TS! 
Han kan ikke ha vært helt riktig skrudd sammen. 

All medfølelse til deg, det er ikke deg det er noe galt med! 

• Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet
Rucula skrev (Akkurat nå):

Vel, da slapp du å bruke mer tid på han TS! 
Han kan ikke ha vært helt riktig skrudd sammen. 

All medfølelse til deg, det er ikke deg det er noe galt med! 

Tusen takk. Nei jeg har bare vært ærlig og satt ord på følelser, jeg. Men veldig nøkternt. Ble veldig lei meg for dette. 

Håper ikke det er meg det er noe galt med...

Kanskje han er skap-homofil... Må innrømme jeg av og til har tenkt den tanken mens vi har vært sammen også... Hvem vet, jeg forstår hvertfall ingenting. 😢

Skrevet

Vel interessen er ikke gjensidig, la det være og gå videre. Kanskje er han ikke så singel som han har gitt inntrykk av og så er han blitt ferska med alle meldingene og hun har forlangt full blokkering.

Anonymkode: 385d7...3bb

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Vel interessen er ikke gjensidig, la det være og gå videre. Kanskje er han ikke så singel som han har gitt inntrykk av og så er han blitt ferska med alle meldingene og hun har forlangt full blokkering.

Anonymkode: 385d7...3bb

Tja hvem vet. Jeg går videre, ønsket bare å sjekke ut om flere enn meg syns dette er merkelig oppførsel... 

Skrevet

Han er ikke interessert. 

Anonymkode: 3f8d3...788

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De aller, aller fleste synes da dette er merkelig og uakseptabel oppførsel. For å gå ut av det hele med hodet hevet må du jobbe med å heve hodet. Ut ifra hva du skriver har du ikke gjort noe galt her, eller noe som fortjener slik behandling. Problemet ligger hos han. Like greit du ble kvitt han nå, og at du ikke investerte enda mer tid og følelser. Prøv å snu tankegangen. 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg er en blanding av sjokkert, veldig lei meg og veldig sint. 

Har møtt en fyr 10-12 ganger og vi har skikkelig kjemi. Ler sammen, snakker utrolig godt sammen og har satt ord på at vi er tiltrukket. 

Jeg fortalte han nylig at jeg liker han. Brukte ikke sterke ord som forelsket, betatt osv, men sa at jeg "liker" han. 

Det gikk noen dager og jeg ble deretter blokkert. Når jeg prøver sende mld nå, får jeg opp automatisk svar at han er opptatt. 

Jeg kommer med andre ord ikke gjennom til han. Jeg har ikke vært intens eller på, ikke masete men jeg valgte bare å si noe om at jeg liker han, etter å ha tilbrakt så mye tid med han. Vi har ikke hatt sex, hvis det har noe å si. 

Hva I alle dager slags oppførsel er dette? Og hvordan skal jeg klare gå videre med hevet hode? Har aldri følt meg så avvist og dum i hele mitt liv! 😢😢😢Tenker det må være noe alvorlig galt med meg... Men jeg vet at mange menn liker meg veldig godt, både inside og utside, men hva hjelper det? 😔

Trenger noen tanker rundt dette og kanskje litt trøst? Jeg kommer jo ikke gjennom til han men den dagen jeg plutselig treffer på han, hva da...? Hvordan takle det? 

Hvor gammel er du, og han? Veldig rart.. men du kan være sikker på at han ikke er singel.

Anonymkode: 36f72...e0e

• Liker 3
Skrevet

Kanskje han har møtt en annen. 

Anonymkode: 804fe...edf

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor gammel er du, og han? Veldig rart.. men du kan være sikker på at han ikke er singel.

Anonymkode: 36f72...e0e

Begge er i slutten av 30/begynnelsen av 40. Han bor alene, ingen barn, ingen kjæreste. Men han kan selvsagt ha møtt en den siste tiden. Men å bare blokkere? Er virkelig ikke normalt! 😖

• Hjerte 3
Skrevet
Anonymbruker*** skrev (19 minutter siden):

De aller, aller fleste synes da dette er merkelig og uakseptabel oppførsel. For å gå ut av det hele med hodet hevet må du jobbe med å heve hodet. Ut ifra hva du skriver har du ikke gjort noe galt her, eller noe som fortjener slik behandling. Problemet ligger hos han. Like greit du ble kvitt han nå, og at du ikke investerte enda mer tid og følelser. Prøv å snu tankegangen. 

Ja jeg er glad jeg ser hans sanne jeg. Ikke en mann jeg ønsker i livet mitt lenger. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Tusen takk. Nei jeg har bare vært ærlig og satt ord på følelser, jeg. Men veldig nøkternt. Ble veldig lei meg for dette. 

Håper ikke det er meg det er noe galt med...

Kanskje han er skap-homofil... Må innrømme jeg av og til har tenkt den tanken mens vi har vært sammen også... Hvem vet, jeg forstår hvertfall ingenting. 😢

Datet dere? Eller var dere venner/kollegaer?

Anonymkode: 72697...4b7

Skrevet

Hva mener du med at dere «har satt ord på at dere er tiltrukket»?

Hva nøyaktig har han sagt, som indikerer dette?

Anonymkode: 72697...4b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...