Gå til innhold

Håret mitt ser ut som et kråkereir

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håret mitt ser så jævlig bustete ut uansett hva jeg gjør med det. Jeg liker best å ha det i hestehale fordi det er mest praktisk, men jeg klarer liksom ikke å få den til å se litt sånn "glatt" ut oppi hodebunnen. Det blir liksom bare fullt utstikkende buler uansett om jeg bruker børste når sette det opp. I tillegg så driver panneluggen og deler seg så jævlig. Skjønner ikke hvordan folk klarer å få il en fin hestehale.

Finnes det noen triks?

Anonymkode: a7f2d...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pannelugg er vanskelig, så den burde du bare spare ut. Inntil da: tørrshampo i luggen :) 

Resten spørs jo helt på hårtypen - er håret generelt frissy/bølgete? Tørt eller fett? 

Hårprodukter og en børste er jo et must. Som for eksempel hårolje/leave in etc. 

Om du vil ha helt sleek bør du vente til dagen før du trenger en hårvask, og bruke type hårstift ment til det formålet. Men det det sliter veldig altså fordi det blir så stramt. 

Anonymkode: 24964...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pannelugg er vanskelig, så den burde du bare spare ut. Inntil da: tørrshampo i luggen :) 

Resten spørs jo helt på hårtypen - er håret generelt frissy/bølgete? Tørt eller fett? 

Hårprodukter og en børste er jo et must. Som for eksempel hårolje/leave in etc. 

Om du vil ha helt sleek bør du vente til dagen før du trenger en hårvask, og bruke type hårstift ment til det formålet. Men det det sliter veldig altså fordi det blir så stramt. 

Anonymkode: 24964...358

Blir ikke det vondt i hodebunnen? 😵💫 

Jeg elsker å ha håret i hestehale eller forskjellige typer knuter og oppsetninger, men klarer nesten ikke lenger fordi jeg får så vondt i hodebunnen. Sånn helt sprøtt vondt, må ta smertestillende…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...