Gå til innhold

Menn som skal ødelegge for meg etter de har dumpa meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor på en liten plass. Da jeg var ung( rundt 17) datet jeg en eldre gutt, han latet som han var forelsket i meg , vi hadde etterhvert sex og etter 4-5 ganger døde kontakten våres ut. Før alt dette fortalte han meg at han ville feire valentine med meg, hvor forelska han var osv.  jeg hadde gledet meg til et forhold , men det ble ikke sånn. Han tok jomfrudommen min.  Han sluttet etterhvert å svare meg. 
Så datet jeg en ny en året etter: det skjedde desverre akkurat det samme. Dette er en bekjent av han andre.

Etter at dette hadde skjedd to ganger på rad begynte jeg å bli mer kritisk. Da jeg ble sjekket opp på nytt sa jeg at om du bare er ute etter sex, vær så snill å si det med en gang så jeg har muligheten til å velge deg bort. Han sa at han ikke bare var ute etter det, men også han endte med å bare ville ha sex. Alle tre kjenner desverre hverandre siden det er en liten plass.

Dette er nå flere år siden og jeg hadde begynt å date en ny. Så er vi ute å kjører bil , plutselig ser jeg begge jeg datet komme til bilen ( de har ikke pratet med meg på flere år) de satt seg inn i baksetet og lurte på om jeg kunne kjøre de til en plass ( vi sto utenfor butikken)  så begynte de å snakke om «du husker at du har hatt sex med begge oss. « det var så deilig å knulle deg» det syntes …… også ( han tredje)  også er du veldig god til å suge pikk. Så lo de.  Dette sa de foran daten min. Mens han satt i passasjersetet. føler det var kun for å være slem med meg egentlig , de vil ikke ha meg selv, men de skal ødelegge sånn at jeg ikke får noen andre heller:( ( min nåværende date er fra en annen by)  ovveragerer jeg og burde tatt det som en spøk?  Ser ikke poenget med å si dette foran daten. De så vi holdt hender. 

Anonymkode: fb476...9b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småby livet er noe drit, høres ut som to kukhuer som ikke har mye bedre for seg. De var nok bare ute etter å lage faenskap. Håper du ikke kjørte de en meter. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det der er så utrolig dårlig oppførsel, at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne engang.

Synd du ikke var kjapp, og svarte, "ja, jeg var ung og uerfaren. Nå har jeg heldigvis fått oppleve litt god sex. Får håpe dere har lært litt i senere år, og ikke fortsatt å skuffe damer"

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, husker dere. Mr Liten Pikk 1 og 2.

Anonymkode: 7cc54...57d

Skrevet

De bare gikk bort og satt seg inn i bilen din sånn helt uten videre? 

Og så kom med de kommentarene..

Syke folk. Dette er ikke normal oppførsel for menn.

Anonymkode: dae2b...cd9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

plutselig ser jeg begge jeg datet komme til bilen ( de har ikke pratet med meg på flere år) de satt seg inn i baksetet og lurte på om jeg kunne kjøre de til en plass ( vi sto utenfor butikken)  så begynte de å snakke om «du husker at du har hatt sex med begge oss. « det var så deilig å knulle deg» det syntes …… også ( han tredje)  også er du veldig god til å suge pikk. Så lo de.  Dette sa de foran daten min. Mens han satt i passasjersetet.

Ingen kommer og setter seg inn i bilen til noen de ikke har snakket med på flere år. 

Anonymkode: 10be2...816

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ingen kommer og setter seg inn i bilen til noen de ikke har snakket med på flere år. 

Anonymkode: 10be2...816

Jo desverre. Jeg syntes også dette var rart men de hadde promille.

Anonymkode: fb476...9b2

Skrevet

Vanskelig å komme på noe lurt i et sånt tilfelle. Egentlig burde man gå til foreldrene deres og fortelle historien, samme om de er 20, eller 40.

Anonymkode: 651f5...33f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, husker dere. Mr Liten Pikk 1 og 2.

Anonymkode: 7cc54...57d

Haha🙋‍♀️

• Nyttig 1
Skrevet

Du vet jo at disse er slemme/dumme, så hold deg helt unna dem.

Anonymkode: 312b9...4ce

Skrevet

Og lås bilen din.

Anonymkode: 312b9...4ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...