Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hverdagen er hektisk med jobb, barn, idrett og alt og timene og dagne flyr avgårde
Hvor ofte tar dere på hverandre og viser kjærlighet? Når dere sees? Hver dag? En gang i uken? Spesielle omstendigheter? 
Jeg tenker ikke på sex eller på soverommet, men ellers 

Anonymkode: adaca...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer litt, tror jeg.  I perioder er det mye klemming, stryker på hverandre i det vi går forbi. Ofte en klem eller et kyss når vi ses igjen etter fravær.

Anonymkode: 8c5f0...315

Skrevet

Hvert niende år. Sist var våren i 2014, fint vær og noe godt å drikke. 40 uker etter ble vår sønn født. Etter dette tar vi ingen sjanser og holder minst 1m avstand. Snart gått 9 år nå.... 

Ikke helt sant, men nesten. 

Anonymkode: 86806...839

• Liker 2
Skrevet

Hver dag, mange ganger om dagen.

Anonymkode: 05749...3e4

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvert niende år. Sist var våren i 2014, fint vær og noe godt å drikke. 40 uker etter ble vår sønn født. Etter dette tar vi ingen sjanser og holder minst 1m avstand. Snart gått 9 år nå.... 

Ikke helt sant, men nesten. 

Anonymkode: 86806...839

Langt svangerskap... De fleste har svangerskap på ca 38 uker fra unnfangelsen.

Anonymkode: 05749...3e4

Skrevet

Så mye som mulig, om det så bare er et stryk over kinnet i forbifarten 

Skrevet

Er gift og vært sammen i 11 år. Tar på hverandre hver dag, flere ganger daglig. Kyss, kos, berøring, ligger inntil hverandre i sofaen osv. I perioder har det vært mindre. 

Anonymkode: d7cc4...430

• Liker 1
Skrevet

Mange ganger daglig. Fra små berøringer og kjærtegn når vi passerer hverandre, til å holde på hverandre/holde hender ved gode anledninger, til klemmer og å presse seg inntil hverandre et øyeblikk, til å sitte i armkroken eller massere hverandres ben når vi ser tv. 

Vi er begge to veldig fysiske i vårt kjærlighetsspråk, så det blir naturlig å søke hverandre fysisk flere ganger daglig. Kosete, trøstende, støttende, roende, flørtete eller ertende/pirrende, alt ettersom situasjon/behov/humør. Vi har på en måte utviklet et eget språk gjennom berøringer. Min mann skjønner umiddelbart om jeg er nervøs, sliten eller lysten gjennom hvordan jeg berører ham for eksempel. Veldig praktisk når det er folk rundt egentlig. 😄

• Hjerte 1
Skrevet

Hvis begge to er hjemme, sånn ca 3-4 ganger i timen? Vanskelig å si. Med mindre vi driver med noe hobbygreier hver for oss i en time eller tre. Oftere hvis vi ser på film sammen eller lager mat sammen.

Anonymkode: d3d6d...be4

• Liker 1
Skrevet

Så ofte som mulig. Ungene har bare godt av å se at også voksne liker en klem eller et mykt stryk 

Anonymkode: 24000...d21

• Liker 1
Skrevet

Mange ganger om dagen 😊 Etterhvert som ungene begynner å bli større, får vi stadig mer tid sammen ❤️

Anonymkode: 00136...917

• Liker 1
Skrevet

Maaaange ganger hver dag😀

• Liker 1
Skrevet

Etter mange års samliv, blir det egentlig veldig lite av det. Det er rett og slett ikke slik vi uttrykker vår kjærlighet for hverandre.

Anonymkode: b3461...5e5

• Nyttig 1
Skrevet

Veldig sjeldent og kun på mitt initiativ. Er lei av å bli avvist, så det blir ikke så ofte lengre. Trenger vel ikke å si at jeg synes det er bra nok.

Anonymkode: 87e4a...3ab

Skrevet

Mye, ofte. Klemmer før vi drar ut av huset, når vi ses igjen. På kjøkkenet. Mye klemming. Holder hender eller stryker på hverandre hvis vi sitter sammen i sofaen, fotmassasjer, klør hverandre på ryggen, sånt. Hånd i hånd ute på tur. Kyss. Vært gift i 14 år, kjærester hele veien! 

Anonymkode: a44a6...055

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer nesten ikke å sitte i nærheten av kona uten å stryke henne på ryggen, armen eller bena. Og hun elsker det og forteller meg det med ord, små hviskende stønn og med klemmer hele tiden.

Så omtrent 90% av tiden vi er sammen...

Gift 5 år. 

Anonymkode: 9d461...e7d

• Liker 1
Skrevet

Vi har hvert sammen i 13 år. Har to barn i barneskolealder. 
For tiden Ca hver dag- klemmer, kyss, holder hender, ligger ved siden av hverandre i sofaen og ser på tv på kveldene. 
men har hvert tørkeperioder også…

Anonymkode: 30a1b...a4a

Skrevet

Det varierer litt. Jeg er ikke en person som liker å bli tatt på hele veien,holdt rundt,og det å sitte i armkroken skjer også veldig sjeldent. Vi kysser hverandre hei og hadet daglig da. Har sex 3-4 ganger i uken så det er ikke at vi ikke er fysiske,men sånn små ting som noen skrev overfor er ikke meg da. Mannen kunne nok tenkt seg at jeg viser mer kjærlighet men min måte å vise kjærlighet er ikke gjennom det fysiske.

Anonymkode: a51f0...d97

Skrevet

Nesten daglig. Vært sammen i 17 år.

Anonymkode: 93d47...ac9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...