AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 Og som kanskje sjelden sier fine ting til dere eller uttrykker hva han føler for dere, hans tanker om foholdet osv. Hvordan får dere likevel i stand sånne samtaler? Anonymkode: e11a7...ed5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Skrevet 11. oktober 2022 Hm, min sier sjeldent sånt uoppfordret. Men noen ganger hvis jeg spør direkte. Men det er tydelig at han har fremtidsplaner som handler om oss. I fjor ønsket jeg meg et kort med gode ord til bursdagen faktisk. Og det fikk jeg. Anonymkode: 97328...dda
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Skrevet 11. oktober 2022 Det kommer aldri til sånne samtaler. Ikke hos oss. Min mann prater aldri om noe. Ikke følelser og ikke andre ting. Han er en stille mann. Det kan ikke jeg forandre. Da er det jeg som blir såret. Det er take it or leave it. Jeg er bestemt på å bli til tross for alle hans mangler. Anonymkode: b70d2...10c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og som kanskje sjelden sier fine ting til dere eller uttrykker hva han føler for dere, hans tanker om foholdet osv. Hvordan får dere likevel i stand sånne samtaler? Anonymkode: e11a7...ed5 Jeg er mann, har snakket om mine følelser, men det blir bare krangel av det for de er ikke de riktige følselsene. Så nå har jeg lært og holder de skjult Anonymkode: cc49d...087
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #5 Skrevet 11. oktober 2022 Jeg prøver ikke få i stand sånne samtaler. Det vill bare ende med at han sier masse rare greier og gjerne sårer meg masse og. Han er helt hjelpeløs på det planet. Men jeg tenker bare at alle har sine positive og negative sider og at ingen kan gi meg ALT jeg trenger uansett. Så svelger den kamelen.. Anonymkode: a42d2...264
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #6 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er mann, har snakket om mine følelser, men det blir bare krangel av det for de er ikke de riktige følselsene. Så nå har jeg lært og holder de skjult Anonymkode: cc49d...087 Interessant, hva slags følelser da? Anonymkode: 97328...dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå