AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 Venter mitt første barn om 3 måneder. Vi har ingenting klart. Jeg surrer på jobb og glemmer ting. Mannen mener vi har god tid. Vi skal ha jul her hos oss og familien kommer. Pappa er gammel og ringer hver dag. Han har rotet det til for seg selv og trenger advokat og min hjelp. Det er ganske alvorlig, og jeg holder i det. Bruker minst 2 timer i uken på det og det henger over meg som en byrde. Jeg er også innkalt til jobbintervju for en stilling jeg har lyst på og har fått både evne-test og personlighetstest. Vi skulle også ha kjøpt en leilighet med ekstra soverom og går på visninger. Det er mye i er prospekt å sette seg inn i. Dette innebærer salg av vår egen bolig, så mannen har begynt med småting som må utbedres Venninner har jeg ikke tid til. Til jul i fjor fikk vi tur i gave, og gavekortet utgår innen nyttår, så min mann ordnet med tur før jeg ble gravid. Vi reiser neste uke. På jobb har vi et nytt system og vi skal kurses i det. Jeg hadde ikke sjans til å avvikle ferie, så har bare hopet seg opp. Min mor maser om at jeg skal kjøpe brukte klær, og det forsøker jeg, men å finne noe bra og få koordinert for ikke å betale mer i frakt enn varen koster er jo er prosjekt det og. Jeg kollapser snart. Noen syns sikkert ikke dette er mye, men jeg syns det blir så mye Anonymkode: e5288...f2c
Anononyma Skrevet 11. oktober 2022 #2 Skrevet 11. oktober 2022 Pust med magen og tell til 10! Begynn å si nei til folk, jobben, gubben og familien. Prioriter det som er viktig for deg og si pent og pyntelig ifra til involverte parter om at det andre må utgå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå