Gå til innhold

Hvilken stjerne ville du vært?

Gjest anonym

Hvilken kvinnelig sangstjerne ville du vært?  

1. 1. Hvilken kvinnelig sangstjerne ville du vært?

• 7. Celine Dion
      5
    • 5. Shakira
      9
    • 6. Christina Aguillera
      1
    • 2. Madonna
      10
    • 4. Pink
      3
    • 3. Britney Spears
      2
    • 1. Jennifer Lopez
      10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne godt hatt stemmen til shakira!! Det hadde vært ganske ok, men jeg ville aldri vært henne, eller noen av de andre.

Pengene og det å kunne synge kunne jeg likt, men offentligheten og berømtheten klarer jeg meg så godt uten, at jeg får leve med min umusikalske stemme, og se om jeg klarer å more meg med dans istedenfor. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Tror jeg ville vært Jennifer Aniston jeg. Sikkert artig å spille i Friends, og bare tenk på å være gift med kjekkasen Brad Pitt! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen av dem egentli. Men hvis jeg måtte velge ville jeg valgt Shakira. Fordi hun er flink til å synge og danse. Er pen og har fin kropp. Men er glad jeg er meg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei ånei! Du har jo ikke tatt med den jeg ville vært jo.. :ler2:

Hvis jeg skulle velge så ville jeg ikke valgt noen av dem. Så det så :ler2:

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville egentlig ikke vært noen av dem...ikke berømt i d hele tatt faktisk...tenk å ikke ha noe privatliv, da...!!! :(

Men måtte jeg valgt ville jeg ha vært Britney.... :oops: (ikke d at vi er noe like )..... valget går jo kun på utseende da......

Er d bare meg som synes at hun er utrolig pen...har et nydelig ansikt, flott hår og en veldig sexy kropp (kunne hatt noen fler kilo da, men har "tingene" på de rette plassene)........???? D er få som kan kle seg så utfordrende som henne og alikevel se sexy ut....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marilyn Monroe! Eller Mae West!

Eller en av de andre 45/50/60-talls divaene.

Sophia Loren var, og ER fortsatt ganske vakker og flott.

I det hele tatt en diva med kvinnelige former, sex-appeal og utstråling til tusan

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Shakira for tynn,elle rvar det ironi jeg ikke skjønte? Syns kroppen hennes er ganske perfekt jeg.

Men stemmen min gikk til Jennifer Lopez :P

Hadde Reese Witherspoon vært et alternativ hadde jeg sliti med å velge.

De nydeligste damene jeg har sett ihvertfall.

Men jeg er meg uansett, og det er jeg veldig veldig glad for :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jennifer lopez

fordi hun ikke er en bimbo som noen av de andre.

Jennifer er søt og hyggelig (tror jeg vertfall)

Hun har mye makt i musikkbransjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemte Madonna. Hun har personlighet. Jeg liker henne. Men Pink er nok mest ''meg''. Hvis jeg skulle vært en stjerne i det hele tatt så ville jeg vært Kimberly Ross i Sinergy! She rocks 8)

Helt enig med Vinga, aller helst vil jeg være meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Jeg ville hat Celine Dion sin stemme, tenk å synge med den nydelige stemmen hver kveld for jenta mi,

ja ja det får holde med den stemmen jeg har da, ikke så galen den heller da, siden Isabel klager ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst å være Nordstjernen, jeg.... :roll:

:sjarmor:

Neida, er glad jeg er meg, jeg... Ville ikke vært berømt, men kunne godt hatt et like pent utseendet som noen av dem og like fin kropp... Og ikke minst like mye penger!! ... Men jeg er glad jeg er meg lell, jeg...

I like myself, I! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne tenkt meg å være Shakira pga den flotte kroppen med former på de rette plassene (hofte og byste) og den flotte rytmen. Hun er et godt eksempel på at alle kan slanke seg og bli fin. Hun har vært 20 kg tyngre for noen år siden.

Skulle jeg valgt stemme ville jeg valgt måtte det blitt Sissel Kyrkjebø, synes hennes stemme er enda finere enn Celine Dion sin, selv om hennes også er nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...