Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid synes at gamere har vært kule og gøye som viser mye tull og morro. Men jeg har nok tatt helt feil av kjæresten. Det han liker å gjøre er å sitte hjemme og se på action og skikkelig guttefilmer og spille skytespill alene. Vi ser mye sammen på tv og er mye sammen ellers og har hatt d ganske gøy men han viser meg aldri noe gøy og er lite slik som andre jeg har møtt. Han prøver ikke ofte å få meg til å le. Han blir ofte sjalu på rare ting. Som det at jeg spiller gitar foran andre på fest. At jeg er bedre enn han til å spille gitar når han ikke kan det en gang. Blir sur når jeg prøver å lære han. Han har nesten ikke venner. Han har skjøvet de vekk for å henge med meg og blir litt needy når jeg sier jeg skal ting uten han. Sier det er dårlig gjort jeg ikke har tenkt å gjøre det med han istedet. Når jeg sier hvor mange jeg har ligget med så ser han ned på det og blir sjalu. Når vi krangler drar han litt i meg og holder meg fast selv om jeg vil ut døren og trekke luft og ta en pause. Går etter meg og maser. Jeg blir utrolig sliten av dette forholdet og har mistet en del følelser. Hva ville dere tenkt?

Anonymkode: b4d86...78e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når jeg sier hvor mange jeg har ligget med så ser han ned på det og blir sjalu.

Hvorfor snakker du om dette? Og hvorfor skal han lære å spille gitar? 

Selv hadde jeg ikke orket å være sammen med en person som drar i meg eller holder meg fast. 

Anonymkode: 164db...197

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor snakker du om dette? Og hvorfor skal han lære å spille gitar? 

Selv hadde jeg ikke orket å være sammen med en person som drar i meg eller holder meg fast. 

Anonymkode: 164db...197

Ts: Snakket om det fordi han ville høre hvor mange. Og hva. 

Skrevet

Han hadde hatt godt av noen år i militæret. Da finner han ut at skyting ikke er så kult også. Ubrukelige dust.

Anonymkode: b67e4...a0b

Skrevet

Mesteparten av det der har jo ingenting med at han gamer å gjøre.

Ganske vanlig at menn blir usikre og ser ned på dn kvinne som har hatt flere partnere. Dobbeltmoral.

Anonymkode: 41a85...c52

• Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts: Snakket om det fordi han ville høre hvor mange. Og hva. 

Av og til spørr man om ting man egentlig ikke vil ha svar på. Også blir man litt furt når man får ett svar man egentlig ikke ville ha. Ikke din feil ts, men av og til trenger man ikke å si hele sannheten, eller stille kontrollspørsmålet; Vil du virkelig vite det

Anonymkode: 37855...c70

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Av og til spørr man om ting man egentlig ikke vil ha svar på. Også blir man litt furt når man får ett svar man egentlig ikke ville ha. Ikke din feil ts, men av og til trenger man ikke å si hele sannheten, eller stille kontrollspørsmålet; Vil du virkelig vite det

Det har jeg også gjort. Det er hans ansvar hvis han absolutt vil vite det. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har alltid synes at gamere har vært kule og gøye som viser mye tull og morro. Men jeg har nok tatt helt feil av kjæresten. Det han liker å gjøre er å sitte hjemme og se på action og skikkelig guttefilmer og spille skytespill alene. Vi ser mye sammen på tv og er mye sammen ellers og har hatt d ganske gøy men han viser meg aldri noe gøy og er lite slik som andre jeg har møtt. Han prøver ikke ofte å få meg til å le. Han blir ofte sjalu på rare ting. Som det at jeg spiller gitar foran andre på fest. At jeg er bedre enn han til å spille gitar når han ikke kan det en gang. Blir sur når jeg prøver å lære han. Han har nesten ikke venner. Han har skjøvet de vekk for å henge med meg og blir litt needy når jeg sier jeg skal ting uten han. Sier det er dårlig gjort jeg ikke har tenkt å gjøre det med han istedet. Når jeg sier hvor mange jeg har ligget med så ser han ned på det og blir sjalu. Når vi krangler drar han litt i meg og holder meg fast selv om jeg vil ut døren og trekke luft og ta en pause. Går etter meg og maser. Jeg blir utrolig sliten av dette forholdet og har mistet en del følelser. Hva ville dere tenkt?

Ville snakket med partneren min om det som plaget meg, som sjalusien partneren din har

Kanskje dere har vokst ifra hverandre? Du skriver ikke hvor lenge dere har vært sammen eller hvordan dere traff hverandre.. Men om du vil være i forholdet så spørr om han er villig til å prøve å endre litt tankemønster på ting, virker som han sliter litt?

Skrevet

Han høres veldig umoden ut. Er han under 20 år, så er det gjerne sjans for at han vokser det av seg...

Men er dette fremtiden du vil ha? Var det dette du så for deg da du gikk med på å bli kjæresten hans? Høres skikkelig kjipt ut. Jeg ville ihvertfall heller vært singel!

Anonymkode: d219f...cd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...