AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Del Skrevet 11. oktober 2022 Vi er to voksne som vil feire julen en litt varmere plass som i Asia. Hvor vil du anbefale å dra i julen Vietnam eller Thailand? Eller har du tips om et annet land i Asia som ikke har for høy prisklasse? Anonymkode: feada...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 12. oktober 2022 #2 Del Skrevet 12. oktober 2022 Har ikke vært noen av stedene i julen, men har vært begge steder på sommeren. Jeg foretrekker absolutt Vietnam foran Thailand! Min mening er at maten er mye bedre i Vietnam, det er flotte hoteller til lave priser og strendene er fredeligere. Hater at det kommer selgere hvert 5.minutt på stranda i Thailand. Man rekker knapt å legge seg ned igjen, før det står en ny selger som prøver å selge noe ræl. Slikt er forbudt i Vietnam. Vietnam er mer autentisk, og ikke så turistifisert som Thailand. Liker heller ikke den åpenlyse prostitusjonen i Thailand. Finnes sikkert prostituerte i Vietnam også, men det er ikke åpenlyst. Vi har også opplevd at taxisjåfører/tuktuksjåfører prøver å kjøre oss et helt annet sted enn dit vi skal i Thailand, men det har vi ikke opplevd i Vietnam. Vi har vært i Hanoi, Halong bay, Hué og Hoi An. Hoi An er vår favoritt. I Thailand har vi kun vært i Bangkok og Hua Hin. Liker forsåvidt Bangkok, men skal aldri tilbake til Hua Hin! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Del Skrevet 12. oktober 2022 Tusen takk for gode tips! ts Anonymkode: feada...209 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Del Skrevet 12. oktober 2022 Jeg stemmer også for Vietnam. Synes faktisk at folkene i Vietnam er dobbelt så trivelige som de i Thailand. Det er også veldig god mat der! Jeg kunne gjerne tenk å reist tilbake dit. Men hvordan er været der i desember? Er det ikke da det pleier å være et ganske ekstremt regnvær? Anonymkode: beaea...fd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #5 Del Skrevet 12. oktober 2022 Vietnam! Flotteste steder jeg har vært! Anonymkode: 27ccb...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Del Skrevet 12. oktober 2022 tirben skrev (45 minutter siden): Har ikke vært noen av stedene i julen, men har vært begge steder på sommeren. Jeg foretrekker absolutt Vietnam foran Thailand! Min mening er at maten er mye bedre i Vietnam, det er flotte hoteller til lave priser og strendene er fredeligere. Hater at det kommer selgere hvert 5.minutt på stranda i Thailand. Man rekker knapt å legge seg ned igjen, før det står en ny selger som prøver å selge noe ræl. Slikt er forbudt i Vietnam. Vietnam er mer autentisk, og ikke så turistifisert som Thailand. Liker heller ikke den åpenlyse prostitusjonen i Thailand. Finnes sikkert prostituerte i Vietnam også, men det er ikke åpenlyst. Vi har også opplevd at taxisjåfører/tuktuksjåfører prøver å kjøre oss et helt annet sted enn dit vi skal i Thailand, men det har vi ikke opplevd i Vietnam. Vi har vært i Hanoi, Halong bay, Hué og Hoi An. Hoi An er vår favoritt. I Thailand har vi kun vært i Bangkok og Hua Hin. Liker forsåvidt Bangkok, men skal aldri tilbake til Hua Hin! Årsaken til at du Anonymkode: be94e...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #7 Del Skrevet 12. oktober 2022 tirben skrev (46 minutter siden): Har ikke vært noen av stedene i julen, men har vært begge steder på sommeren. Jeg foretrekker absolutt Vietnam foran Thailand! Min mening er at maten er mye bedre i Vietnam, det er flotte hoteller til lave priser og strendene er fredeligere. Hater at det kommer selgere hvert 5.minutt på stranda i Thailand. Man rekker knapt å legge seg ned igjen, før det står en ny selger som prøver å selge noe ræl. Slikt er forbudt i Vietnam. Vietnam er mer autentisk, og ikke så turistifisert som Thailand. Liker heller ikke den åpenlyse prostitusjonen i Thailand. Finnes sikkert prostituerte i Vietnam også, men det er ikke åpenlyst. Vi har også opplevd at taxisjåfører/tuktuksjåfører prøver å kjøre oss et helt annet sted enn dit vi skal i Thailand, men det har vi ikke opplevd i Vietnam. Vi har vært i Hanoi, Halong bay, Hué og Hoi An. Hoi An er vår favoritt. I Thailand har vi kun vært i Bangkok og Hua Hin. Liker forsåvidt Bangkok, men skal aldri tilbake til Hua Hin! Årsaken til at du har dette inntrykket av Thailand er fordi du kun har vært i Hua HiN (og Bangkok) Hua Hin er IKKE stedet man bør reise til i Thailand. Når det er sagt er jeg enig i at Vietnam er mindre turistifisert og mer autentisk (dersom man sammenligner med turistområder i Thailand) Men Thailand er utrolig vakkert det også. Anonymkode: be94e...0c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 12. oktober 2022 #8 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 12.50): Vi er to voksne som vil feire julen en litt varmere plass som i Asia. Hvor vil du anbefale å dra i julen Vietnam eller Thailand? Eller har du tips om et annet land i Asia som ikke har for høy prisklasse? Anonymkode: feada...209 Har feiret jul i Thailand et par ganger, og det er kjeeeempe koslig! Men vi tenker Vietnam neste gang, Thailand er blitt veldig mainstream. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 12. oktober 2022 #9 Del Skrevet 12. oktober 2022 tirben skrev (51 minutter siden): Har ikke vært noen av stedene i julen, men har vært begge steder på sommeren. Jeg foretrekker absolutt Vietnam foran Thailand! Min mening er at maten er mye bedre i Vietnam, det er flotte hoteller til lave priser og strendene er fredeligere. Hater at det kommer selgere hvert 5.minutt på stranda i Thailand. Man rekker knapt å legge seg ned igjen, før det står en ny selger som prøver å selge noe ræl. Slikt er forbudt i Vietnam. Vietnam er mer autentisk, og ikke så turistifisert som Thailand. Liker heller ikke den åpenlyse prostitusjonen i Thailand. Finnes sikkert prostituerte i Vietnam også, men det er ikke åpenlyst. Vi har også opplevd at taxisjåfører/tuktuksjåfører prøver å kjøre oss et helt annet sted enn dit vi skal i Thailand, men det har vi ikke opplevd i Vietnam. Vi har vært i Hanoi, Halong bay, Hué og Hoi An. Hoi An er vår favoritt. I Thailand har vi kun vært i Bangkok og Hua Hin. Liker forsåvidt Bangkok, men skal aldri tilbake til Hua Hin! Dette har jeg aldri opplevd i Thailand. Har vært i Bangkok, Hua Hin og Krabi. Noe åpenlyst sex turisme så vi i Hua Hin men ikke noe mer enn vi så i Mexico eller Amsterdam. Vil uansett aldri anbefale Hua Hin, gørr kjedlig plass, som Granka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #10 Del Skrevet 13. oktober 2022 Vietnam er best. Anonymkode: 01d2f...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #11 Del Skrevet 20. oktober 2022 Vietnam helt klart! Regner med at dere har litt penger når dere velger å dra så langt. Vietnam har svært høy kvalitet på sine resorter og du blir handlet som en konge til en rimelig penge ❤️ Disse 2 ligger på 80-200$ natta, som er ganske rimelig for så bra kvalitet. Anonymkode: 54c83...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå