AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 Forrige onsdag fikk jeg skikkelig stikking ov vond I det avføringen skulle ut,blødde litt ,bare tørk på papiret .kontaktet legen som mente det var hemoroider igjen(har hatt det for noen månder siden,ble fort bra) Kjenner bedring denne gangen også blør ikke når jeg har vært på do,men kjenner innimellom stikking rett innforbi endetarmsåpningen når jeg har avføring,kjennes sårt ut. Er nå 6 dager siden jeg begynte på sheriproct, burde all ubehag være borte nå? Eller tar det flere dager før en blir helt bra? Er livredd det kan være noe annet enn hemoroider siden det ikke er helt borte,tenker da selvfølgelig på jreft🥲 Dere som har erfaring med hemoroider, er jeg utålmodig ? Hvor lang tid tar det å bli helt god? Anonymkode: 7049e...55c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Skrevet 11. oktober 2022 I følge den legen jeg var til kan det ta opptil en måned. Anonymkode: 279bc...936
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Skrevet 11. oktober 2022 Selv har jeg, så langt, brukt 33 år på å bli bra igjen og blir det nok aldri. Vært gjennom tre kirurgiske inngrep de siste 30 årene og det siste inngrepet var heldigvis det beste. Men det kommer og går og jeg har bare lært meg å leve med blod, kuler, vondt og bare dritt. Er du heldig, så blir du ikke som meg. Er du redd for kreft, kom deg til legen. Setter uansett en krone på at det er veldig uskyldig. Men forstår ubehaget ditt. Anonymkode: 756ac...d1e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selv har jeg, så langt, brukt 33 år på å bli bra igjen og blir det nok aldri. Vært gjennom tre kirurgiske inngrep de siste 30 årene og det siste inngrepet var heldigvis det beste. Men det kommer og går og jeg har bare lært meg å leve med blod, kuler, vondt og bare dritt. Er du heldig, så blir du ikke som meg. Er du redd for kreft, kom deg til legen. Setter uansett en krone på at det er veldig uskyldig. Men forstår ubehaget ditt. Anonymkode: 756ac...d1e Var hos legen tidligere i år,der han undersøkte nederst i tarmen,og sa det var hemoroider 🥲ts Anonymkode: 7049e...55c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #5 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I følge den legen jeg var til kan det ta opptil en måned. Anonymkode: 279bc...936 Jeg har innvendige hemoroider, rett innforbi åpningen,hadde du innvendige? Anonymkode: 7049e...55c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #6 Skrevet 11. oktober 2022 Har slitt med både innvendige og utvendige helt siden jeg var barn pga. kronisk forstoppelse. Har tatt alt fra noen dager til et par måneder å bli bedre, men er innimellom litt vanskelig å vite fordi det hender at en "gammel" hemoroide avløses av en ny en, haha. Har aldri prøvd salver eller stikkpiller mot det, så jeg aner ikke om det ville gått fortere med det, da. Anonymkode: d79c6...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #7 Skrevet 11. oktober 2022 Hvor lang tid tar det ved sheriproct, før innvendig hemoroider blir helt bra? Anonymkode: 7049e...55c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå