Gå til innhold

Genser i 55% alpakka, 15% akryl og 30% nylon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten halvparten syntetiske stoffer. Hvordan tror dere den genseren blir å ha på seg? Jeg synes den er så nydelig på bilde, ser nesten litt chunky og hjemmestrikket ut. Tror dere den form blir klam og svett?

Anonymkode: 78a7a...512

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff nei. Det hadde jeg styrt unna. Greit nok merd kjøpte ullsokker som har litt syntetiske stoffer i seg pga stretch, men en genser trenger ikke noe sånn.

Anonymkode: ca82d...385

• Liker 1
Skrevet

Nylon er greit nok, i alle fall 20%, for det er større sjanse for at det holder lengre.

Akryl derimot har ikke noe i ullplagg å gjøre. 

Anonymkode: 38ef1...3d9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 12.36):

Nesten halvparten syntetiske stoffer. Hvordan tror dere den genseren blir å ha på seg? Jeg synes den er så nydelig på bilde, ser nesten litt chunky og hjemmestrikket ut. Tror dere den form blir klam og svett?

Anonymkode: 78a7a...512

altfor mye syntetisk. Kommer til å nuppe som f..n med den blandingen. Styr unna.

Anonymkode: 5a156...83d

• Liker 1
Skrevet

Styr unna! Akryl er plast.

• Liker 1
Skrevet

Kommer til å synes godt at den er syntetisk. Men den kan holde seg godt, og den er jo mindre varm enn en som er 100 prosent ull, og det er, i alle fall her jeg bor, ofte passe varmt gjennom vinteren. Men så er det ikke så fint med plast-looken. «Sliter» med det dette selv.

Anonymkode: 2f73f...2ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...