Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker feedback fra andre som kanskje har vært i samme situasjon, jeg er allerede kritisk mot meg selv og vet at det ikke er greit å være utro. Men det ligger flere elementer til grunn for mitt valg, ikke bare det som kommer frem her. 

Jeg er sammen med en fantastisk mann, men har de siste to årene slitt med min seksualitet. Vi hadde bra sex i begynnelsen, men så begynte jeg å reagere på hans sæd, og hadde gjentatte ganger plager og infeksjoner pga dette. Jeg tror også at jeg fikk herpes fra han, uten at han nødvendigvis var klar over det selv. Jeg hadde da mange smertefulle infeksjoner pga dette også. 

Etterhvert begynte jeg også å få rifter nedentil når vi hadde sex, og jeg tror alt bare ble veldig negativt og jeg hadde ikke lenger lyst på sex. Noe som var rart for meg fordi jeg alltid har vært en person som har likt sex. Nå gjør det til tider nesten vondt når han skal inn i meg, men jeg vet ikke om dette er fysisk eller psykisk eller en kombinasjon. Han er ikke spesielt stor/lang men har ganske tykk omkrets. 

For noen måneder siden møtte jeg en mann tilfeldig som jeg kjente litt fra før av. En ting førte til en annen og vi endte opp sammen utover kvelden. Det var alkohol involvert og jeg skal ikke si at det var den mest fornuftige avgjørelsen jeg har tatt. Men, for første gang på mange år nøt jeg igjen det å ha sex. Jeg følte meg avslappet, slapp meg fri og det var deilig. Jeg har tatt meg selv i å fantasere om hendelsen flere ganger etterpå. 

Sett bort i fra at det ikke var rett å være utro, og jeg ønsker ikke å være utro flere ganger, så vil jeg jo gjerne å leve med en person som jeg nyter å ha sex med. Jeg har hele tiden tenkt at det er noe feil med meg som ikke klarer å ivareta den seksuelle delen av forholdet vårt, men er det egentlig sånn at vi rett og slett ikke klaffer seksuelt lenger? Eller kan det jobbes med? 

Anonymkode: 47afc...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jobbes med, men for å jobbe med forholdet må du først og fremst være ærlig med han. Fortell om utroskapen dersom du ikke har gjort det. Kanskje kan dere snakke med en sexolog/lege eller parterapaut? Undersøk ulike måter dere kan komme nærmere hverandre uten sex en periode? Snakk med legen om dette med reaksjon på sæd, den kan være at han har dårlig hygiene eller at han kommer for nær anus når dere har sex, og at du derfor får bakterier i deg? Bruk kondom? Det høres ut som om mye av det negative har bygd seg opp, og du skyver han bort. Herpes kan du ha hatt før du møtte han også, så det er ikke sikkert det er hans feil, det er også veldig vanlig. Hvis han er en god og snill kjæreste så burde du ikke gi opp uten å virkelig prøve alt! Lykke til!

Anonymkode: a69a8...60e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

men så begynte jeg å reagere på hans sæd, og hadde gjentatte ganger plager og infeksjoner pga dette.

kanskje han var utro og slepte med seg alle mulige saker hjem? 

Anonymkode: 60c69...9cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...