AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 Jobb? Sivilstand? Lønn? Bolig? Anonymkode: 08edf...069
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jobb? Sivilstand? Lønn? Bolig? Anonymkode: 08edf...069 Jobbet mellom bachelor og master. Var ferdig med master for seks år siden, da var jeg 29. Har seniorrådgiverstilling, er gift, to barn, rekkehus. Anonymkode: fbfc2...19b 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jobbet mellom bachelor og master. Var ferdig med master for seks år siden, da var jeg 29. Har seniorrådgiverstilling, er gift, to barn, rekkehus. Anonymkode: fbfc2...19b Nice Anonymkode: 08edf...069
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jobb? Sivilstand? Lønn? Bolig? Anonymkode: 08edf...069 33 år, samboer, ett barn. Jobber i finans, tjener ca 1M + bonus (10%-20%) i året. Eier 50% av en leilighet verdt ca 10M, har 2M i lån. Leverte masteren for 4 år siden, var 29 år da. Kom dermed ganske sent i gang med voksenlivet. Bachelor fullførte jeg på normert tid, men masteren tok jeg på deltid. Brukte et par år på å jobbe litt og reise rundt, samt et par år med heftig depresjon, derav forsinkelser. Frisk nå. Anonymkode: aa0ce...39b 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 Fullførte mastergrad i 2018. 33 år, samboer. Begynte akkurat i ny relevant jobb, 600K ++. Eier 1,5 leiligheter, der min andel av verdi er ca. 3 000K og min andel lån er ca. 2 000K. Har også et trivelig studielån på 500K++ og under en månedslønn på sparekonto. Samlet har vi ca. 70K+ netto inn hver mnd., inklusive leieinntekter, så kan vel ikke klage. Samlede kostnader på boliglån og felleskostnader er ca. 25K/mnd. hvorav ca. halvparten er avdrag på lån. Anonymkode: d0f84...0a2 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 12.13): Jobb? Sivilstand? Lønn? Bolig? Anonymkode: 08edf...069 Fast jobb Samboer 570 000 Rekkehus Anonymkode: 5f24b...068 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #7 Skrevet 12. oktober 2022 37 år, brukte noe lengre tid på å bli ferdig. Bachelor over et år ekstra pga. stor operasjon, et årsstudium i mellom bachelor og master, master på normal tid, PPU etterpå. Tok også noen enkeltfag samtidig med master og PPU. Jobbet freelance med filmproduksjon samtidig som jeg jobbet som BPA frem til jeg hadde opparbeidet meg et stort nok nettverk til å kunne leve av freelance-inntektene alene (helt i begynnelsen måtte jeg leie meg ut gratis, heh), så en periode med kun freelance fram til jeg fikk barn. Gikk så i engasjementer og korte vikariater fram til jeg fikk fast jobb tidligere i fjor. Samboer, to barn. 600k. Halvveis relevant jobb. Eier leilighet med samboer. Anonymkode: 852b9...0f3 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #8 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 33 år, samboer, ett barn. Jobber i finans, tjener ca 1M + bonus (10%-20%) i året. Eier 50% av en leilighet verdt ca 10M, har 2M i lån. Leverte masteren for 4 år siden, var 29 år da. Kom dermed ganske sent i gang med voksenlivet. Bachelor fullførte jeg på normert tid, men masteren tok jeg på deltid. Brukte et par år på å jobbe litt og reise rundt, samt et par år med heftig depresjon, derav forsinkelser. Frisk nå. Anonymkode: aa0ce...39b Interessant! Siden du leverte master i slutten av 20årene lurer jeg på om du merket noen utfordringer mtp å få jobb? Skal selv levere master snart og da er jeg straks 30. Er nervøs for jobbsøking for å si det mildt. Gitt at du fullførte "sent", reiste rundt og håndterte depresjon på et tidspunkt virker det som at du har kommet bra ut av det. Reisen din inn i arbeidslivet og til et liv med millionlønn, bolig, samboer og barn er inspirerende, og gav meg håp for min egen fremtid. Anonymkode: fcbea...506 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #9 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Interessant! Siden du leverte master i slutten av 20årene lurer jeg på om du merket noen utfordringer mtp å få jobb? Skal selv levere master snart og da er jeg straks 30. Er nervøs for jobbsøking for å si det mildt. Gitt at du fullførte "sent", reiste rundt og håndterte depresjon på et tidspunkt virker det som at du har kommet bra ut av det. Reisen din inn i arbeidslivet og til et liv med millionlønn, bolig, samboer og barn er inspirerende, og gav meg håp for min egen fremtid. Anonymkode: fcbea...506 Hei! Jeg er ikke personen du skriver til, men kan dele min erfaring. Jeg er 27 år gammel og var 25 da jeg hadde mastergrad i boks. Både i min første stilling, og stillingen jeg har nå, har jeg fått følgende spørsmål: "Hvordan har du tenkt å forsvare deg selv, når du må diskutere med gamle gubber på 50+?" i intervjuprosessen. Så tror det er utelukkende positivt at du er litt eldre! Anonymkode: ba078...01b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #10 Skrevet 12. oktober 2022 Jobber som designer i et stort norsk tech selskap Tjener 790k i grunnlønn + 130k bonus 29 år, singel uten barn Eier leilighet verdt 7 millioner Fullførte masteren min da jeg var 24 år gammel, ca 5-6 år siden. Har hatt 3 ulike arbeidsplasser i løpet av den tid, hovedsakelig i store private selskap. Anonymkode: 84ca8...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå