Gå til innhold

Jeg har verdens snilleste mann. Likevel fristes jeg av andre. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hjelper til i hjemmet, han leker med barna, han fikser og ordner. Han er helt okei i senga, men ingen høydare der, men ren og pen og fin i tøyet. Vi har alt vi kan ønske oss av materielle goder. Likevel fristes jeg av andre menn og andres liv. Jeg vil reise, men uten mannen, jeg vil oppleve ting, men uten han. Jeg vil være alene, jeg vil bo alene og kanskje ha en elsker. Hvorfor er jeg sånn? Flere? Jeg trenger ikke masse kommenterer på at jeg er en utakknemlig, egoistisk hore eller lignende. Jeg lurer oppriktig.

Anonymkode: 5e43b...f42

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal leve ut drømmen. Vi støtter deg!

Anonymkode: 3ad4c...51b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes du skal leve ut drømmen. Vi støtter deg!

Anonymkode: 3ad4c...51b

Nei, det gjør vi ikke. Kan empatisere med følelsen, men absolutt ikke å gjøre noe med det. Og det er ikke det TS skriver heller, at hun seriøst vurderer å kaste alt sammen på båten.

Anonymkode: 76054...201

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du må dyrke fram andre sider i mannen din. Han er sikkert ikke så kjedelig som du har gjort han. Og du må vise de frekke sidene ved deg selv. Ønsker du mannen som hushjelp så får du hushjelp.

Anonymkode: 3a770...0e3

• Liker 8
Skrevet

Snille menn er kjedelig, jeg vet.

Du trenger en som gir deg motstand, en å bryne deg på. Som er litt dominant, også i senga. Som tar deg, knuller deg skikkelig.

Sorry, det er virkeligheten. Du har en kjedelig mann. Kom deg ut av dette forholdet, du beskriver jo alt selv.

Anonymkode: ce675...12d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Han hjelper til i hjemmet, han leker med barna, han fikser og ordner. Han er helt okei i senga, men ingen høydare der, men ren og pen og fin i tøyet. Vi har alt vi kan ønske oss av materielle goder. Likevel fristes jeg av andre menn og andres liv. Jeg vil reise, men uten mannen, jeg vil oppleve ting, men uten han. Jeg vil være alene, jeg vil bo alene og kanskje ha en elsker. Hvorfor er jeg sånn? Flere? Jeg trenger ikke masse kommenterer på at jeg er en utakknemlig, egoistisk hore eller lignende. Jeg lurer oppriktig.

Han er snill ja. Men penis str? Er han høy? Liker han og finne på ting med deg? Uten barna mener jeg. 

Anonymkode: ce751...cf5

• Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor? Fordi han ikke er en høydare i senga. 

Anonymkode: 0d0b9...830

• Liker 1
Skrevet

Det eneste jeg reagerer på her er "at han hjelper til i hjemmet". Det er vel like mye hans hjem? Alt det andre er helt vanlig.

Anonymkode: e8567...977

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Nok ett eksempel på at good guys finish last 😂

Anonymkode: 23268...239

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er mange som drømmer om at gresset er grønnere på den andre siden. For noen blir det en besettelse.

Anonymkode: 3a770...0e3

• Liker 7
Skrevet

Jeg tenker at det kan ha noe med at dere lever ett A4 liv, og det har blitt litt kjedelig for deg.

Du vil ha opplevelse, og man tenker jo alltid at gresset er grønnere på andre siden gjerde. Noen ganger er det ikke det, men andre ganger, så er det faktisk grønnere på andre siden av gjerde. 

Det er ikke noe galt med deg, de tankene du har, tror jeg mange som er i forhold tenker. 

Hva med å spørre mannen din om litt rollespill, eller noe som er litt friskere? Om det er det du savner. 

Anonymkode: 044d3...e8e

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det eneste jeg reagerer på her er "at han hjelper til i hjemmet". Det er vel like mye hans hjem? Alt det andre er helt vanlig.

Ja, han høres ikke utpreget "snill" ut, bare normal. De fleste menn ts evt skal møte, er nok fedre som leker med barna sine, de også.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er typisk kvinne, som kuer mannen sin. Nedgraderer han fullstendig.

Blir behandlet som et barn.

Anonymkode: ce675...12d

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ts, du kommer uansett ikke til å bo aleine, du har jo små barn....

• Liker 2
Skrevet

Mennesker er ikke monogame av natur. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Enten er ikke parforhold noe for deg. 

Eller så elsker du ikke mannen din selv om du er glad i han og liker både han og livet med han.

Eller begge deler. 

Skrevet

Kanskje du kjeder deg. Gresset er ikke grønnere på den andre siden. Prøv å spice opp forholdet, eller velg å avslutte forholdet. Ikke vær utro, da er du ikke så snill lenger..

Anonymkode: e1493...0a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Men kan det være at det er andre behov han ikke klarer å dekke hos deg? Kanskje du har behov for et mer tilfredsstillende seksualliv? Kanskje du savner mer spenning og spontaniteten i hverdagen? Kanskje du synes at samtalene dere har er lite interessante? Mannen din har mange gode kvaliteter, men det betyr ikke alltid at man er tilfreds for det om.

Har du tatt opp behovene dine med ham? Hva med parterapi? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Du må ta et valg. 

Enten velger du å leve med mannen din, da må du aktivt jobbe for at det skal funke. Eller så kan du velge å drømme deg bort med andre menn enn mannen din. 

Ingenting kommer gratis, enten det er et godt forhold eller et godt liv. Kjenner du at du er ferdig med mannen din, velg bort ham og velg det livet du tror du ønsker deg. Men du må bestemme deg for hva du vil! 

Anonymkode: a9ed0...92a

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner deg godt, men bare du selv kan vel svare på hvorfor. Kan for eksempel være at du var ung da du gikk inn i forholdet og ikke har opplevd så mye? Ikke har opplevd friheten i å bo alene? Nå som du er trygg og har alt du behøver, kjenner du kanskje behovet for selvrealisering. Å tenke på deg selv i stedet for å sette andre først. Du skriver heller ikke noe om kjærlighet. Det er ikke sikkert du elsker han. Han er ikke nødvendigvis den rette for deg.

Anbefaler deg å rapportere stygge og usakelige kommentarer. Brukerangrep er forbudt på KG.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...