Gå til innhold

Lengde på stripen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg barberer bort alt hår på min vagina men lar det være igjen en stripe foran. Men nå har hårene blitt veldig lange syns jeg. 5 cm når jeg strekker ut hårene. Er det for langt? Dere som har samme frisyre, stusser dere ned denne stripa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, da skjønner jeg at jeg må fram med saksen! Takk for raskt svar! Eller kanskje jeg skal flette musefletter i stripen min? Hihi

Skrevet

Jeg burde egentlig spare min lengre, så jeg kan lage dreads og matche håret på hodet mitt :D

Skrevet

denne såkalte stripen (landingsstripe kalles det), skal max ha 2.5 cm lengde.

"frisyrer" som musefletter og dreadlocks på vaginaen høres kvalmt ut.

Skrevet

Men hvor langt nedover lar dere stripen gå før dere tar alt?!

Skrevet

Uff, synes du det? Jeg var litt redd for å nevne det, for jeg har alltid gått og hatt lyst på det hele livet :( Når jeg endelig skriver inn hva jeg mener og har lyst, på får jeg bare refs for det. BUhu :(

Skrevet
Uff, synes du det? Jeg var litt redd for å nevne det, for jeg har alltid gått og hatt lyst på det hele livet :( Når jeg endelig skriver inn hva jeg mener og har lyst, på får jeg bare refs for det. BUhu :(

Haha, tror jeg hadde flira meg ihjel om en kompis hadde fortalt at han hadde truffet ei jente med dreadlocks eller musefletter. Det ville nok vært et nummer en gutt/mann aldri hadde glemt..

Skrevet

stripa skal stoppe ca 1 centimeter over der hvor klitorisområdet begynner.

høres jo festlig ut med musefletter og dreads der nede! hva med å flette inn litt løshår i festlige farger også? :P

Skrevet

Har seriøst vurdert extensions i alle regnbuens farger! Er jo en dame i kr.sand som fletter inn ulldreads også, kanskje hun kunne tatt en intimjobb for meg ;) Så kan vi alle glede oss til bikinisesongen hvor herligheten bare tyter ut av bikinitrusa :hjerte:

Skrevet

Eh, hallo, stripa "SKAL HA"..? (Noen av dere skriver slik).. Kan ikke folk få bestemme det selv, da?!? Personlig ville jeg aldri brydd meg med dreads nedentil, blir skikkelig hallo-koko, for meg - men for all del.. Vær så god..! ;)

Skrevet

Enten er jeg dum og ikke skjønner at dere spiller videre på den ufattelig dårlige vitsen min, ellers er dere lettlurte ;) Skal så klart ikke ha dreads der nede. For det første ikke pent, for det andre må en ha pittesmå kammer, for det 3 er slikt hår for glatt så de ville glidd rett ut igjen :)

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

*ser for seg pittesmå kammer.. * eller fittesmå..

huff.. nei, nå var jeg stygg..

:frustrert: - til meg!!

Skrevet

:grine2:

Ler så jeg griner her!!!

Er helt sjokka over enkeltes manglende sans for humor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...