Gå til innhold

Ekspresspakke til USA, med DHL

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal sende en liten pakke til USA. Den er adressert(fra avsender, en bedrift).

Kan jeg møte opp på service punkt og få alt ordnet der? Har gjort det en gang uten problem, men på DHL står det at man må printe ut på forhånd🧐I og med at dette er en liten pakke blir kanskje utskriften for stor. Kommer ikke gjennom på kundeservice, chat forstår ikke spørsmålet🥴(som er ganske typisk)

Noen her som bruker DHL og kan gi et tips😇

Anonymkode: 8910b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle returnere en pakke med DHL en gang, og det var et vanvittig styr. Det gikk ikke an å levere pakker på Service Point, de kunne kun levere ut pakker. Snakket med kundeservice flere ganger. DHL skulle liksom hente pakken hjemme hos meg, og det ble avtalt henting flere ganger uten at de dukket opp. Da jeg ringte kundeservice for n’te gang kom det fram at DHL ikke henter i mitt område! 🙄🙄 Man da må dere ikke si gjentatte ganger at dere skal hente, da!! Til slutt fikk jeg tilsendt adresselapper med Posten til et sted i Oslo, hvor pakken ble omadressert med DHL. 🤯 Anbefaler deg å ringe DHL igjen! Jeg hadde altså pakkelapp printet ut, men service point kunne ikke motta pakken.

Anonymkode: ccd6d...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket hva DHLs minstemål for pakker er? En liten eske (f.eks. en smykkeeske) vil sannsynligvis kunne bli ødelagt eller forsvinne i sorteringsmaskinene 

Anonymkode: 7bba5...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakk om til en større pakke der etiketten får plass. For mange veldig små pakker blir borte i transportertingen... faller ut underveis etc.

Anonymkode: 50f57...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skulle returnere en pakke med DHL en gang, og det var et vanvittig styr. Det gikk ikke an å levere pakker på Service Point, de kunne kun levere ut pakker. Snakket med kundeservice flere ganger. DHL skulle liksom hente pakken hjemme hos meg, og det ble avtalt henting flere ganger uten at de dukket opp. Da jeg ringte kundeservice for n’te gang kom det fram at DHL ikke henter i mitt område! 🙄🙄 Man da må dere ikke si gjentatte ganger at dere skal hente, da!! Til slutt fikk jeg tilsendt adresselapper med Posten til et sted i Oslo, hvor pakken ble omadressert med DHL. 🤯 Anbefaler deg å ringe DHL igjen! Jeg hadde altså pakkelapp printet ut, men service point kunne ikke motta pakken.

Anonymkode: ccd6d...b44

Herlighet!! for et styr🫣det gikk veldig fint den gangen jeg sendte, er to år siden. Men skjønner at det ikke nytter å bare møte opp på servicepoint! Uff har sett litt på pakkepost.no; er det bedre?

Anonymkode: 8910b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...