Gå til innhold

Verdens Aidsdag i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er det :)

Er opplegg i mange av de store byene i dag, selv skal jeg i domkirken i Oslo klokken 19

www.hivnorge.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp dette var det det ble preket om i dag... At det er så forbanna mye taushet rundt dette...

Er ikke imponert... :forvirret: INGEN svar...

Skrevet

Hva skulle vi svart da?

1) Dit skal jeg også?

2) Jeg skal ikke dit?

3) Ha det hyggelig?

4) Jeg går av prinsipp ikke i kirken uansett formål?

5) Hele verden får da ikke plass i Domkirken?

6) Hva er aids?

7) Hvor stor er en stor by?

8) Hvem er du?

9) Hvor er jeg?

.......

Du burde heller startet en poll...så hadde vi iallefall fått noen alternativer.

Skrevet

Enig med sixx!

Svaret er at "Ja, jeg vet det", men det er jo liksom ingen vits i å skrive. Det hjelper ingen at jeg går i kirken i morgen.

Det som hjelper er at jeg gir penger til prosjekter i bl.a. Afrika som jeg vet fungerer (Har svoger og svigerinne som har jobbet i felt der i mange år), men det gjør jeg jo uavhengig av all verdens aidsdager.

Fikk du forresten med deg at det var handlefri dag sist lørdag?

Skrevet

Hvis noen skulle være i tvil, så er jeg fullstendig klar over alvoret i problematikken, men jeg ser ikke helt hensikten med at jeg oppsøker den lokale kirken og sludrer om "umoralen" blant de "stakkars negrene"...

Gjest komsomolets
Skrevet
Nettopp dette var det det ble preket om i dag... At det er så forbanna mye taushet rundt dette...

Er ikke imponert...  :forvirret:  INGEN svar...

Jeg skulle svare i går, men fant ikke tilbake til tråden din og svarte i en annen aids-tråd i stedet.

Gjest komsomolets
Skrevet

Som jeg nå heller ikke finner igjen :ler:

Gjest Jalileh
Skrevet
Hva skulle vi svart da?

1) Dit skal jeg også?

2) Jeg skal ikke dit?

3) Ha det hyggelig?

4) Jeg går av prinsipp ikke i kirken uansett formål?

5) Hele verden får da ikke plass i Domkirken?

6) Hva er aids?

7) Hvor stor er en stor by?

8) Hvem er du?

9) Hvor er jeg?

.......

Du burde heller startet en poll...så hadde vi iallefall fått noen alternativer.

Mitt svar er i hvertfall:

La oss feire. Dem! :roll:

Skrevet

Det som forundrer meg mest er at Norge ligger på toppen når det gjelder ubeskyttet sex. Hva er det som skal til for at folk skal begynne å bruke kondom? Det virker som om vi har glemt hvor alvorlig denne sykdommen er, og at den fortsatt er på frammarsj i mange land. At du støtter opp om AIDS dagen er flott synes jeg. :klem:

Skrevet
Det som forundrer meg mest er at Norge ligger på toppen når det gjelder ubeskyttet sex. Hva er det som skal til for at folk skal begynne å bruke kondom? Det virker som om vi har glemt hvor alvorlig denne sykdommen er, og at den fortsatt er på frammarsj i mange land. At du støtter opp om AIDS dagen er flott synes jeg.  :klem:

Jeg tror fortsatt mange tenker at "det kan ikke skje meg", det er noe homser, negre og narkomane får :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...