AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 Når skal jeg klare å gi opp håpet? Hva er galt med meg? Det har seg sånn at det nå har vert slutt mellom meg og barnefar i 6 måneder. Vi har møttes jevnlig pga barnet, og hver gang gjør det like vondt.( vondt når vi ikke treffes også forsåvidt ..). Klarer ikke legge fra meg tanken om at det skal ordne seg mellom oss. Prøver virkelig så hardt jeg kan, men er som at jeg fortrenger alt det vonde i forholdet og kun hugser det gode. Minus da han gjør kjipe ting- da ønsker jeg han dit pepperen gror i et par dager… alle rundt sier jeg ALDRI må finne på å gå tilbake , og han viser vell ikke at han er gira på det heller…. Minus at han stadig prøver seg på et ligg… men det handler nok ikke om å få meg tilbake, men heller om lyster i øyeblikket… var nok også riktig å flytte fra hverandre i situasjonen( hatt en tråd på det før, og «alle» var vell enige). Bare følelsene mine som ikke klarer å bli enige enda… Noen som har hatt det lignende? Hva skjedde? Gikk det over? Prøvde dere på nytt? Kan ikke bare bestemme meg for å ikke tenke på det, tenker jo mer på det da… Anonymkode: 8e839...565
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Skrevet 11. oktober 2022 Tok meg ett år, nå har jeg helt avsmak av hele fyren litt etter ett år. Når vi har overleveringer av barnet føler jeg ingenting lenger, forstår ikke hva jeg hylgråt over. Tro meg, jeg var så ødelagt og eneste jeg tenkte på var at vi kom til å finne sammen igjen! Forholdet var IKKE bra, men jeg klarte ikke gi slipp. 6 mnd etter bruddet var jeg et vrak og ville bare ha han tilbake, så gi det tid. Han prøver å flørte innimellom og alt det der, jeg blir bare kvalm nå og er evig glad for at jeg ikke gikk tilbake. Du kommer nok dit selv. Anonymkode: 17656...22e 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Skrevet 11. oktober 2022 Dette er helt naturlige følelser etter et brudd, å det kan vare lenge. Savnet etter kjernefamilien, hva man kunne hatt etc forsvinner gjerne ikke før lang tid etter bruddet. Men det betyr ikke at det er rett å starte forholdet på nytt, noe han viser ganske tydelig at du ikke burde gjøre når han prøver å få seg et ligg under samvær Anonymkode: e9de8...166 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Skrevet 11. oktober 2022 Du er mor. Det er det største og viktigste ansvaret ditt nå. Det er ditt ansvar å sørge for at barnet ditt ikke må vokse opp i et hjem med rus! (Ref. de tidligere trådene dine). Anonymkode: a4a74...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå