AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 Hei, jeg er blitt gravid og er veldig usikker på om barnet er min manns, eller min tidligere kjæreste. Har kost meg litt med eksen innimellom det siste halvåret og jeg lurer på om det kanskje har ført til at jeg har blitt gravid. Er det noen måte jeg kan finne ut hvem sitt barn jeg bærer på før fødselen? Eksen min er mørkhudet så jeg vil gjerne kunne forberede meg på å forklare situasjonen for mannen min om det ikke skulle være hans barn. Har veldig dårlig samvittighet allerede, så noen skjennepreken behøver jeg ikke. Anonymkode: 783f4...eca
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Skrevet 11. oktober 2022 Hei. Det er mulig å sjekke, men du må jo ha dna og godkjennelse fra enten den ene eller andre 🙈 https://www.dnatest.no/products/farskapstest-i-svangerskapet Anonymkode: 364c2...2c7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Skrevet 11. oktober 2022 Rucula skrev (Akkurat nå): Troll Nå må du gi deg? Hva er det som er troll med dette? Du tror dette aldri har skjedd før i verden? Anonymkode: 923cf...4a8
Rucula Skrevet 11. oktober 2022 #5 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå må du gi deg? Hva er det som er troll med dette? Du tror dette aldri har skjedd før i verden? Anonymkode: 923cf...4a8 Det er garantert et troll! Man ser det på hvordan vedkommende skriver, det er 100% garantert et troll 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #6 Skrevet 11. oktober 2022 Hahahaha dette er enten troll eller så er du bare skikkelig eid 😂 håper det er eksen din sin unge og at mannen din finner det ut asap og lar deg sitte der. Anonymkode: f455d...0ef 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #7 Skrevet 11. oktober 2022 Rucula skrev (3 minutter siden): Det er garantert et troll! Man ser det på hvordan vedkommende skriver, det er 100% garantert et troll For oss som har levd noen år, så har vi vært vitne til langt verre ting enn det her. Du er nok en av ''sofakrigerne'' som lever livet ditt gjennom nettet, og ikke har opplevd stort i livet ditt. Det er en del som troller på KG ja, men ikke verre enn at de fleste ting som beskrives har skjedd langt flere ganger enn vi liker å tenke på. Anonymkode: 4d5eb...8c6 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #8 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For oss som har levd noen år, så har vi vært vitne til langt verre ting enn det her. Du er nok en av ''sofakrigerne'' som lever livet ditt gjennom nettet, og ikke har opplevd stort i livet ditt. Det er en del som troller på KG ja, men ikke verre enn at de fleste ting som beskrives har skjedd langt flere ganger enn vi liker å tenke på. Anonymkode: 4d5eb...8c6 Du har levd noen år, og aldri hørt "ikke tro på alt du leser"? Er du veldig naiv eller dårlig på å gjennomskue folk? Skulle tro man kunne dette dersom man hadde levd noen år og opplevd mye Anonymkode: 02102...de7 2
Snok1 Skrevet 11. oktober 2022 #9 Skrevet 11. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): For oss som har levd noen år, så har vi vært vitne til langt verre ting enn det her. Du er nok en av ''sofakrigerne'' som lever livet ditt gjennom nettet, og ikke har opplevd stort i livet ditt. Det er en del som troller på KG ja, men ikke verre enn at de fleste ting som beskrives har skjedd langt flere ganger enn vi liker å tenke på. Anonymkode: 4d5eb...8c6 TS er et troll, og du bør ta et kritisk blikk på bekjentskapskretsen din. M50+ Endret 11. oktober 2022 av Snok1 3
Rucula Skrevet 11. oktober 2022 #10 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): For oss som har levd noen år, så har vi vært vitne til langt verre ting enn det her. Du er nok en av ''sofakrigerne'' som lever livet ditt gjennom nettet, og ikke har opplevd stort i livet ditt. Det er en del som troller på KG ja, men ikke verre enn at de fleste ting som beskrives har skjedd langt flere ganger enn vi liker å tenke på. Anonymkode: 4d5eb...8c6 Selvfølgelig vet jeg at langt verre ting skjer. Du har tydligvis ikke vært lenge nok på KG til å kjenne igjen trollene. Det er ikke fordi det vedkommende skriver er så "rystende" det er måten vedkommende skriver på som gjør at jeg trekker konklusjonen. Btw, vedkommende som skrev denne tråden er samme som skrev tråden om å ta betalt av sine foreldre for å gjøre dem tjenester. Vedkommende kjeder seg, og sånne som deg går rett på, hver gang.... 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #11 Skrevet 11. oktober 2022 Rucula skrev (1 time siden): Selvfølgelig vet jeg at langt verre ting skjer. Du har tydligvis ikke vært lenge nok på KG til å kjenne igjen trollene. Det er ikke fordi det vedkommende skriver er så "rystende" det er måten vedkommende skriver på som gjør at jeg trekker konklusjonen. Btw, vedkommende som skrev denne tråden er samme som skrev tråden om å ta betalt av sine foreldre for å gjøre dem tjenester. Vedkommende kjeder seg, og sånne som deg går rett på, hver gang.... Haha. "Kost meg litt med eksen", liksom. Anonymkode: 6aa1a...70e
Gjest Helene93 Skrevet 11. oktober 2022 #12 Skrevet 11. oktober 2022 Beste er å vente noen uker etter fødsel. Det gjorde vi, jeg hadde tilfeldigvis litt kos med en ukjent mann da jeg var 18 og hadde kjæreste. Vi er forøvrig kjærester enda. Samme dag tilfeldigvis og flere ganger den uken. Gikk i 6 måneder og undret på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå