AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #41 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis noen har voldtatt ungen din, drept noe du er glad i eller gjort andre totalt utilgivelige ting, kan jeg til en viss grad forstå tankegangen. Men ellers bør man skaffe seg hjelp om man går rundt å ønsker andre dø. Anonymkode: b1d6c...a5e Trådstarter her. Egentlig, selv da, føler jeg det ikke er greit å ønske noe dø. Men som jeg har skrevet i tråden endel ganger. Det er kun negative tanker som kommer, fordi man blir utslitt, lei, av at denne personen aldri slutter og lar det gå utiver alle. Men jeg mener ikke at jeg bør skaffe meg hjelp, kun fordi jeg er et menneske, med tanker, følelser og reaksjoner på noe som er vanskelig. Hadde jeg ønsket å drepe noe derimot, da er jeg enig i at man trenger hjelp, men det er noe helt annet. Anonymkode: c7828...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 11. oktober 2022 #42 Del Skrevet 11. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: trenger ikke å lese innlegget på nytt. Om du ønsker noen død, så burde du skaffe deg hjelp. Enkelt å greit. At du faktisk trenger et fasit svar på "Er det greit å ønske at folk skal dø" er greit, da må du virkelig gå tilbake i barnehagen og lære deg det mest basiske i livet din jævla fjott. Anonymkode: 22313...44e Det er kanskje du som må lære deg litt mer om livet. Det å ha ønsker om noe er ikke det samme som å utføre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 11. oktober 2022 #43 Del Skrevet 11. oktober 2022 3 hours ago, Deep Impact said: Om du ønsker at folk skal dø, så er det noe virkelig galt med deg. Nei, det er ikke sånn det er. Jeg tror ikke du har peiling på folks tanker og ønsker. Det er ikke galt å tenke og/eller ønske noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #44 Del Skrevet 12. oktober 2022 17 hours ago, Muskath said: Nei, det er ikke sånn det er. Jeg tror ikke du har peiling på folks tanker og ønsker. Det er ikke galt å tenke og/eller ønske noe. Folk som tenker sånn har ikke moraler i seg, ok trenger hjelp. Ingen normale folk som er oppegående har sånne tanker om folk. Og slutt å bruk 2 brukere, vi vet du er TS- Anonymkode: 22313...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #45 Del Skrevet 12. oktober 2022 Ja, "å ønske noen dø" er galt. Det riktige er "å ønske noen død". Anonymkode: 41eb4...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 12. oktober 2022 #46 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) Du har lov å ha slike tanker. Men ikke skriv det ned i dagboka og utfør handlingen slik Veronica Orderud gjorde 😄😂. Endret 12. oktober 2022 av Cisco 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #47 Del Skrevet 12. oktober 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen normale folk som er oppegående har sånne tanker om folk. Anonymkode: 22313...44e Å jo da. Jeg regner man må være rimelig oppegående for å være president. Anonymkode: fc1ae...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tatja Skrevet 12. oktober 2022 #48 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 3.30): Hvis en person har gjort deg mye vondt, og i tillegg er en dårlig påvirkning på dine venner og familie. Hvis jeg da vet at denne personen sliter mentalt og er sucidal. Er det galt å faktisk ønske at denne personen bare tar livet sitt. Fordi denne personen har påført deg så mye vondt og påvirket alle de man har rundt seg på en negativ måte. Anonymkode: c7828...55d Kan du ikke legge personen bak deg, dvs at vedkommende er død for deg? Eller er det vanskelig pga veldig nær relasjon og mange felles bekjente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 12. oktober 2022 #49 Del Skrevet 12. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Folk som tenker sånn har ikke moraler i seg, ok trenger hjelp. Ingen normale folk som er oppegående har sånne tanker om folk. Og slutt å bruk 2 brukere, vi vet du er TS- Anonymkode: 22313...44e Her er du helt ute på viddene. Hvem er «dere» som vet jeg er ts. Haha, der tar du feil. Bare å rapportere det, så ser du hva som skjer. Jo, det er lov å tenke, drømme, ønske hva man vil her i verden, faktisk. Og jeg er høyst oppegående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #50 Del Skrevet 12. oktober 2022 On 10/11/2022 at 1:12 PM, AnonymBruker said: Trådstarter her Personen er vel mer mot rabiat. Ruser seg, snakker nedsettende til de rundt seg. Sliter ut de rundt seg, og maser og utnytter de rundt seg, og krever at andre stiller opp for hvis ikke truer personen med å ta livet sitt. Påvirker meg indirekte, for jeg ønsker ikke å la meg manipulere mer av denne personen, som drar selvmordskortet nå for alt det er verdt. Jeg er helt ferdig med denne personen. Men jeg blir jo dratt inn i det når de rundt meg står på døgnet rundt for denne personen. Men jeg er så lei. For selv om jeg er ikke ønsker å bry meg, så blir jeg dratt inn i det. For de jeg bor med bruker all tiden sin på å «støtte» denne personen. At denne personen snakker nedsettende om dem, tvinger de med på å ruse seg og skal ha få de med på ting som ikke er greit. Det påvirker jo meg igjen. Jeg blir sittende alene, fordi jeg liksom har er for moralsk til å la meg dra ned i dette negative dragsuget. Så er bare så dritt lei og fed up av alle løgnene, manipuleringen, lovbrudd, utnytting. Og at han bruker selvmordskortet til at det er greit at han er sånn. Og da tenker eller ønsker jeg at denne personen bare gjør det, tar livet sitt, fremfor å bruke det som pressmiddel til å dra de jeg har kjær nedi gjørma med han. Anonymkode: c7828...55d Høres ut som at du beskriver en person jeg kjenner, men det finnes vel flere slike. Jeg går ikke og ønsker ham død, men om han tar det valget får det være opp til ham. Jeg gjør ikke som han ber meg om bare fordi han truer med å ta lovet sitt hvis jeg ikke gjør det. Noen mennesker er kun en belastning, og det handler ikke om at det er en "skam å ha psykisk syke i familien" som noen nevnte. Nesten alle som har stått mannen jeg kjenner nær har gått i terapi på grunn av alt han har utsatt dem for, så psykisk syke der det nok av. Anonymkode: 13aa6...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #51 Del Skrevet 12. oktober 2022 Hva er vitsen med å gå rundt med et sånt ønske, ingenting skjer pga av det, annet enn at din bitterhet stadig vokser. Jeg ønsker hver måned at jeg vinner i lotto, men det påvirker ikke Norsk Tipping det gitt... Anonymkode: dd47d...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå