Gå til innhold

Bachelor med blanda skriftspråk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg skal snart i gong med Bacheloroppgåve og den skal skrivast i par. Eg skriv på nynorsk og har lyst å bruke denne målforma, men eg er den einaste i min klasse som har nynorsk som skriftspråk. 

Kan ein bachelor skrivast på både nynorsk og bokmål? Eller vil eg bli tvungen til å leggje om til bokmål? Skal sjølvsagt ta opp dette med lærar, men vil gjerne finne ut om eg har nokon rettigheiter først... blir ikkje heilt klok på lovdata.no… 

Anonymkode: a9960...1c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg skreiv Bachelor aleine, men alle gruppeoppgåvene måtte skrivast på ei målform, og då blir det bokmål når det er fire som vil ha og ein som vil ha nynorsk.

I par har du i det minste ein 50/50-sjanse, de må jo rett og slett trekke om kva målform de skal nytte. 

Anonymkode: acf4a...201

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Eg skreiv Bachelor aleine, men alle gruppeoppgåvene måtte skrivast på ei målform, og då blir det bokmål når det er fire som vil ha og ein som vil ha nynorsk.

I par har du i det minste ein 50/50-sjanse, de må jo rett og slett trekke om kva målform de skal nytte. 

Anonymkode: acf4a...201

Ja, er det eg fryktar.. er dessverre ikkje så stødig i bokmål.. Kjedeleg at nynorsken blir nedprioritert!

TS

Anonymkode: a9960...1c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...