Gjest bicthy? Skrevet 1. desember 2005 #1 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg regner med at de fleste jenter på KG har som meg litt "problemer" med at alskens fyrer prøver seg på byen. De kan være mer og mindre sjarmerende, men jeg for min del er ikke intressert (opptatt). Jeg ser at det er mye tema i forhold til å tørre å ta kontakt på byen og sånn og da kom jeg til å tenke på hvordan vi jenter egentlig oppfører oss. Gidder du å ta deg tid til å avvise "snilt" når en av de mange håpefulle kommer fram og spør om du vil bli med hjem/danse/hva som helst? Jeg merker nemlig at jeg nok ofte bare kan gi fra meg et "morderblikk", eventuelt mønstre stakkarn fra topp til tå og komme med en eller annen drepende kommentar. Hender jeg strekker meg til nei takk også altså, men... Det spørs jo litt. De som lurer på om jeg vil bli med hjem får hvertfall ikke noe snill mottagelse! Hvordan takler dere andre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 1. desember 2005 #2 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg har observert noen par norske jenter i Sydney, og de var ille i forhold til de lokale jentene når det kom til avvisning. Ikke rart mange finner det tøft å sjekke opp norske jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #3 Del Skrevet 1. desember 2005 Ved første tilnærming avviser jeg på en høflig måte, ved evt andre tredje osv er jeg langt i fra like høflig, og kan sikkert også oppfattes som direkte ufin.. Og da er det snakk om tilnærminger fra samme person, bare for å avklare det først som sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rav Skrevet 1. desember 2005 #4 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg behandler ham stort sett som han behandler meg. Er han frekk er jeg frekk, er han patetisk er jeg bøs ( ), tar han ikke et hint er jeg direkte, er han hyggelig er jeg høflig - men klar. Vanligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hallaballa Skrevet 1. desember 2005 #5 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg behandler ham stort sett som han behandler meg. Er han frekk er jeg frekk, er han patetisk er jeg bøs ( ), tar han ikke et hint er jeg direkte, er han hyggelig er jeg høflig - men klar. Vanligvis. ← og av og til blir du med hjem? jeg har lagt merke til deg og har litt sansen for deg. det er ikke ofte kvinner er så velartikulerte som deg. er din byste like omfangsrik som ditt ordforråd? (se og lær. gutter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #6 Del Skrevet 1. desember 2005 Om noen blir masete på meg, så sier jeg bare "jeg må bareee...." og forsvinner. Sikkert ikke så snilt, men orker bare ikke maset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. desember 2005 #7 Del Skrevet 1. desember 2005 Det kommer helt an på fremgangsmåten hans det. Jeg er høflig hvis jeg syns hans fremgangsmåte er høflig, er han klønete og sjenert er jeg kanskje ekstra snill, men tydelig. Har faktsik ved to anledninger blitt "voldelig" for å få fred . Han ene beit jeg i armen (etter at jeg hadde advart han opptil flere ganger) da han ikke ga seg, med kommentaren "så fin tannstilling du har" som resultat... Skjønner godt at mange kvier seg for å ta kontakt, det er aldri hyggelig å bli avvist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 1. desember 2005 #8 Del Skrevet 1. desember 2005 Snill nei. Det er bortkastet tid. Du ser enkelte velger til å ta et høflig avslag som en form for koketteri og fortsetter. Derfor er det enklest å gjøre kort prosess med en gang. Eneste unntaket er muligens de som virker litt sjenerte og usikre, fordi da føler man seg litt tryggere på at de ikke vil bli ubehagelig pågående. Og morderblikket bitchy nevner, det kjenner jeg godt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #9 Del Skrevet 1. desember 2005 Altså, hver gang jeg har blitt forsøkt sjekka opp av gutter, på byen, på fly etc. har jeg bare blitt dritflau. En kamerat av meg gjorde det mer fysisk. Han tok tak i homoen og dyttet han flere meter bakover. Han fløy formelig, men hva kunne han vente, han kom og klasket vennen min på baken og snurpet munnen sammen. Han var skikkelig ekkel. blæh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 1. desember 2005 #10 Del Skrevet 1. desember 2005 Hvis mannen er høflig, så er jeg selvsagt høflig. Skulle bare mangle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. desember 2005 #11 Del Skrevet 2. desember 2005 Ble sjekket opp på bussen i går. Vanligvis pelier jeg å småprate med personen, bare for å være høflig, selv om jeg ikke har lyst. I går sa jeg; "Beklager, men jeg er utrolig sliten, jeg foretrekker å sitte alene, hvis du ikke har noe i mot det." Og det gikk helt fint det, han ble ikke sur eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 2. desember 2005 #12 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg er ikke flink til å avvise gutter, nei. Jeg er ofte hyggelig og imøtekommende imot de fleste, og når en gutt virkelig prøver seg, da sier jeg ikke nei med en gang. Grunnen er vel, at jeg ikke merker det han har prøvd seg før leeenge etterpå. Jeg må gjerne ha sånt inn med teskje. Men når dette er sagt, så kan jeg si nei også. Har jo vært menn som har prøvd seg og tøyet grensene noe helt utrolig. Og da må jeg jo si i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 2. desember 2005 #13 Del Skrevet 2. desember 2005 Om ti-tyve år er det ingen som gidder å sjekke dere opp lenger, se frem til det, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 2. desember 2005 #14 Del Skrevet 2. desember 2005 Om ti-tyve år er det ingen som gidder å sjekke dere opp lenger, se frem til det, dere! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gilette_* Skrevet 2. desember 2005 #15 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg er ikke hoven og ovenpå mot menn som prøver å sjekke meg opp. For alt jeg vet så har kanskje mannen satt og motet seg opp lenge, det krever faktisk stort mot å gå opp mot en kvinne man synes er vakker. Bare tenk på hvordan vi føler oss hvis vi skal snakke med en mann vi synes er pen.. Jeg ser ingen grunn til å være slem eller ufin. Jeg er ærlig og høflig, avviser ingen på en stygg måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #16 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg kan kunsten å avvise med stil: hver gang en "feil" type prøver seg (og de fleste er feil..) ignorerer jeg ham og tar han ikke hintet ser jeg sint på ham og lirer av meg noen frekke, arrogante kommentarer. Så blir de redde og stikker eller blir opprørte og rystet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 2. desember 2005 #17 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg blir litt småprovosert av å lese dette. Morsomt å se alle jentene her som åpenbart tror de er så ettertraktet. Dere er klar over at gutter feier over hva som helst på byn, så lenge det har puls og ikke helskjegg? Dropp den nedlatende holdningene, det er godt mulig at en edru gutt ikke ville sett to ganger etter dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #18 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg blir litt småprovosert av å lese dette. Morsomt å se alle jentene her som åpenbart tror de er så ettertraktet. Dere er klar over at gutter feier over hva som helst på byn, så lenge det har puls og ikke helskjegg? Dropp den nedlatende holdningene, det er godt mulig at en edru gutt ikke ville sett to ganger etter dere. ← Velkommen etter Mito. Det er ikke det at vi har et overdrevent selvbilde som er problemet. Problemet med de bitchy damene er nettopp dette at de har forstått at dere er altetende! Det er ikke noe kompliment å bli forsøkt plukket opp av en fyr som tar hva som helst. En drink til og dere ville hoppet på den med skjegg og minimal puls også. Så da er vi i grunnen enig da? Slik jeg har forstått det. For å si det en gang til. Det er nettopp denne innstillingen deres som skaper damer som gjør kort prosess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #19 Del Skrevet 3. desember 2005 Synes det er helt greit at jenter viser hvem de er, hvis de senere søker jobb hos meg vet jeg hvem jeg skal snu i døra:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. desember 2005 #20 Del Skrevet 3. desember 2005 Om ti-tyve år er det ingen som gidder å sjekke dere opp lenger, se frem til det, dere! ← Det har gått ellve år siden jeg var like gammel som deg, men pågangen har faktisk bare økt Er han høflig, blir han høflig, men tydelig avvist. Legger vekt på å være tydelig siden jeg ikke vil at noen skal kaste bort tid på noe som uansett er dødfødt. Er han frekk blir han tilsvarende avvist. Morderblikket er ubetalelig og fungerer ikke det er det klar tale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå