Rosagodis Skrevet 11. oktober 2022 #1 Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Kjæresten min gjennom snart 4 år har alltid sagt til meg at jeg bare kan gå gjennom telefonen hans og at han ikke har noe og skjule osv.... Han sier han er en ordentlig kar og ikke utro osv.... Jeg gikk gjennom telefonen han på morgenen hans i dag og bladde gjennom bilder og samtaler på messenger og snap osv.... Plutselig så jeg hans eks /, elskerinne før meg på facebook /messenger ... Med kalle navn som babe med hjerter og flammer bak... Dette såret kjente jeg... Men ikke nok med det men det var masse sex bilder av dem... Der man ser pikken hans inni fitta hennes og masse fitte bilder og bilder han selv har sendt av kroppen og pikken sin...og et annet bilde hvor han har tatt bilde av pikken sin ut av buksa og skrevet "det lukter fitte av pikken min enda😍❤️" . Dette såret meg noe så jævlig!!! Jeg vet han ikke har gjort noe galt med tanke på at dette var dems tid osv men hvorfor kan man ikke slette slik historikk når man er ferdig med en person? Jeg vet jeg får mye dømmende kritikk fordi jeg gikk gjennom tlf hans. MEN, jeg har fått koden til telefonen hans for leeenge siden og han har sagt jeg kan gå inn på dem når som helst.. Og han ble heller ikke sur for det... Men sårer også at han har henne lagret som "babe😍❤️" på tlf enda også... Da han bare kaller meg for mitt eget navn... (i tilegg sier han at jeg er den han har elsket like høyt som sin første eks som varte i 5 år,altså at jeg er spesiell.... Altså "rakk" han ikke og fjerne dette babe navnet og slette hele historikken engang før han traff meg? Jeg blir så såret for jeg er en trofast og god dame som viser hele tiden at jeg er en bra dame. Slike bilder og samtaler sletter jeg med engang jeg er ferdig med en eks /elsker.... For når jeg dater så er jeg ferdig med andre med meldinger, bilder og ha dem heller ikke som venn lenger... Hva er deres tanker om dette? Egentlig måtte jeg bare lufte det for noen... De bildene kommer til og gjemsøke meg veldig ofte nå.. Vi hadde sex i stad og jeg klarte ikke og komme for bildene av pikken hans inni henne kom opp hele tiden når jeg konsentrerte meg på orgasme.... Svaret hans var "jeg har ikke tenkt på at det har ligget der.. Han gråt faktisk når jeg gråt, og sa unnskyld og beklaget seg og sa han fikk vondt av meg som så dette.... En ting er og høre en kjæreste plutselig forteller en sex historie ut av det blå.... Det er driiit vondt det å... Men når man faktisk ser det så er det myyye værre for det setter bildene rett i hjerne barken .... Faen! 😪😪😪 Problemet i våres forhold også er at han sliter med sex lys, så det er lite sex som igjen gjør at jeg føler meg stygg og uatttaktiv siden han ikke vil ha noe spesielt sex (en mnd siden sist nå før i dag) Og da se alle de sex bildene av dem og alle bildene de har sendt til hverandre sånn rakket enda mer på selvtilitten min. Jeg ELSKER sex og vil ha masse deilig og spennende sex slik de tydeligvis hadde, men jeg "får ikke lov og være sexuell" av han, for jeg "maser".... (btw jeg er en pen og attraktiv dame det vet jeg for mange gutter liker meg, men jeg er naturlig... Denne kjærringa her var veltrent og hadde store silikon pupper... Kjenner jeg er helt kvalm langt inni sjela... Endret 11. oktober 2022 av Rosagodis 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Skrevet 11. oktober 2022 Sletter han de, er det jo bare hun som har masse nakenbilder av han. Nå har de hvertfall av hverandre. Det er en trygghet. Ellers er det jo normalt at det ligger bilder og chatter på gamle pc'er, mobiler, nettbrett ect. Du dreit deg ut da du begynte grave etter ting før din tid. Det er ikke tidligere kjærester sin skyld at du ikke er lykkelig med han nå. Anonymkode: 0adca...f68 9 1
Rosagodis Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sletter han de, er det jo bare hun som har masse nakenbilder av han. Nå har de hvertfall av hverandre. Det er en trygghet. Ellers er det jo normalt at det ligger bilder og chatter på gamle pc'er, mobiler, nettbrett ect. Du dreit deg ut da du begynte grave etter ting før din tid. Det er ikke tidligere kjærester sin skyld at du ikke er lykkelig med han nå. Anonymkode: 0adca...f68 Har ikke sagt de tidligere kjærestene gjør meg ulykkelig. Mem det jeg mener er at sånt bør sli slettet når man er i nytt forhold... Og hvertfsll når man får slengt i trynet at jeg er den han vil og ha og gifte seg med... 4
Rosagodis Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2022 Rosagodis skrev (7 minutter siden): Har ikke sagt de tidligere kjærestene gjør meg ulykkelig. Mem det jeg mener er at sånt bør sli slettet når man er i nytt forhold... Og hvertfsll når man får slengt i trynet at jeg er den han vil og ha og gifte seg med... Hadde det hvert motsatt og han hadde sett bilder av meg der jeg ligger og skrever og får en annens pikk i fitta mi.... Det hadde han ikke likt han heller..... Mannfolk er jo så dumme at de alltid må oppleve ting på kroppen selv før de skjønner ting.... Det er problemet... 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #5 Skrevet 11. oktober 2022 Rosagodis skrev (4 minutter siden): Hadde det hvert motsatt og han hadde sett bilder av meg der jeg ligger og skrever og får en annens pikk i fitta mi.... Det hadde han ikke likt han heller..... Mannfolk er jo så dumme at de alltid må oppleve ting på kroppen selv før de skjønner ting.... Det er problemet... Du fikk det ikke slengt i trynet, du gikk aktivt inn for å lete etter det. Alle mine kompiser hadde dumpet deg, da den oppførselen er ett eneste stort rødt flagg. Du LETET etter noe å lage problemer av, og nå er det typen din sin feil. Er det mulig liksom. Flau burde du være. Anonymkode: 0adca...f68 9 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #6 Skrevet 11. oktober 2022 Skjønner at du blir lei deg, og skjønner ikke hvorfor han fortsatt har disse bildene. Anonymkode: 5c945...87b 9 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #7 Skrevet 11. oktober 2022 Virker som en type mann jeg aldri kunne hatt noe forhold til. Du kan da finne deg noe bedre enn en slik ekkel fjott. Anonymkode: 7976e...d33 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #8 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Virker som en type mann jeg aldri kunne hatt noe forhold til. Du kan da finne deg noe bedre enn en slik ekkel fjott. Anonymkode: 7976e...d33 Du kunne ikke hatt en kjæreste som har hatt kjærester før deg? Anonymkode: 0adca...f68 4 1
Rosagodis Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du fikk det ikke slengt i trynet, du gikk aktivt inn for å lete etter det. Alle mine kompiser hadde dumpet deg, da den oppførselen er ett eneste stort rødt flagg. Du LETET etter noe å lage problemer av, og nå er det typen din sin feil. Er det mulig liksom. Flau burde du være. Anonymkode: 0adca...f68 Idiot! Rødt flagg du liksom... Skal alt på kg være rødt flagg?? Han har for faen meg gått inn på min tlf også. Ble sur fordi jeg hadde sendt en kar jeg IKKE har rotet med før et bikini bilde.. Altså bilde med klær på UTEN No pikk inni meg... Hva er værst? Når begge har gått inn på tøf til hverandre... Han myyye mer enn meg... Første gangen jeg gikk inn på tlf hans...! 8 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #10 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du kunne ikke hatt en kjæreste som har hatt kjærester før deg? Anonymkode: 0adca...f68 Du skjønte ikke hva jeg mente? Selvsagt kan jeg ha kjæreste som har hatt kjærester før meg. Men ikke den typen mann som TS beskriver. Han høres ut som en ekkel fyr som jeg ikke ville tatt i med ildtang. Anonymkode: 7976e...d33 6
Rosagodis Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter #11 Skrevet 11. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du fikk det ikke slengt i trynet, du gikk aktivt inn for å lete etter det. Alle mine kompiser hadde dumpet deg, da den oppførselen er ett eneste stort rødt flagg. Du LETET etter noe å lage problemer av, og nå er det typen din sin feil. Er det mulig liksom. Flau burde du være. Anonymkode: 0adca...f68 Hvor gammel er du egentlig.... Du må jo være 20 års generasjonen og opp til 30 der alle knuller rundt og gir hverandre klæmma som dere sier.... Der utseende og knulle rundt betyr alt i verden... Ikke følelser.... En dag når du blir voksen så kommer du til og opplevd sånne ting på kroppen selv lille gutt... Endret 11. oktober 2022 av Rosagodis 4 1
Rosagodis Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter #12 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skjønner at du blir lei deg, og skjønner ikke hvorfor han fortsatt har disse bildene. Anonymkode: 5c945...87b Bra noen mener det samme ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #13 Skrevet 11. oktober 2022 Sitat Får ikke sletter sitatet. Han må slette bildene og fjerne "navnet" han har på henne der. Slike bilder hadde hjemsøkt meg, jeg måtte virkelig ha jobbet med meg selv for å komme over det og han måtte tåle alt rusk jeg måtte si til han. Dette trenger ikke være ett rødt flagg, det kan være en forglemmelse. Hvorfor ellers skulle han gitt deg koden men beskjed om at du kunne gå gjennom mobilen. Nå må dere jobbe med tilliten i forholdet. Han har en stor jobb foran seg. Anonymkode: 24452...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #14 Skrevet 11. oktober 2022 Han hadde sikkert lurt på hvorfor du hadde spart på sånne intime bilder av en eks også, så du er ikke urimelig. Skjønner godt at du er såret. Forhold er etter min mening litt "her og nå", og fortid er fortid. Anonymkode: 202c2...1ec 2
Rosagodis Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter #15 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Får ikke sletter sitatet. Han må slette bildene og fjerne "navnet" han har på henne der. Slike bilder hadde hjemsøkt meg, jeg måtte virkelig ha jobbet med meg selv for å komme over det og han måtte tåle alt rusk jeg måtte si til han. Dette trenger ikke være ett rødt flagg, det kan være en forglemmelse. Hvorfor ellers skulle han gitt deg koden men beskjed om at du kunne gå gjennom mobilen. Nå må dere jobbe med tilliten i forholdet. Han har en stor jobb foran seg. Anonymkode: 24452...1ce Ja han sa han hadde glemt det og innlegget ble lenger og lenger ned til det da ble glemt.... Men for det. Jeg glemmer ikke en person jeg har hvert sammen med eller en elsker med engang at jeg glemmer og slette kose navn og sånne bilder. Er der slutt så er det rett og slette hele loggen spør du meg...
Rosagodis Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter #16 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han hadde sikkert lurt på hvorfor du hadde spart på sånne intime bilder av en eks også, så du er ikke urimelig. Skjønner godt at du er såret. Forhold er etter min mening litt "her og nå", og fortid er fortid. Anonymkode: 202c2...1ec Jeg hadde ikke spart på det.... Jeg sendte bikiki bilde til en jeg hadde møtt for flere år siden og spurte om jeg hadde grei kropp... For typen er så opptatt av trening og utseende og det at han ikke ville ha sex med meg gjorde at jeg følte noe var stygt med meg. Derfor gjorde jeg det. Slemt... Han så det jo på tlf min og KLIKKA... og det skjønner jeg... Men jeg hadde nå på meg tøy. Han hadde ikke på tøy og hadde pikken stappa inni fitta henne i alle mulige stillinger.... Vet ikke hva som er værst jeg. Det bikini bilde er det eneste jeg hår såret han med. Men han har såret meg masse med og følge alt av strøkne damer på i insta og likt ræv og puppe bilder... Altså MASSE!!! Og nå kom desse eksene hans opp på denne måten... Vannskelig og forklare andre som ikke kjenner oss... Men sånt er vondt... Og det må alle forstå....
Fremmed fugl Skrevet 11. oktober 2022 #17 Skrevet 11. oktober 2022 TS, Ja du føler deg såret av å ha sett slike bilder og meldinger. Er ikke så rart. Er stor forskjell å vite at en kjæreste har vært sammen med andre, og få det servert slikt grafisk. Ikke minst med tanke på at du opplever deg utrygg på hvor mye lyst han har på deg. Men: - Han ble lei seg - Han har ikke noe med henne etter dere ble sammen. - Han bruker ikke disse bildene til å minnes henne og tiden dem hadde sammen. Når dere har en slik avtale om å kunne gå inn på mobilen, så er de to siste punktene opplagte tenker jeg. Hvis ikke så hadde han slettet. Folk er forskjellige, noen rydder opp gammel moro på sosiale medier. Andre tenker ikke over det, og noen ønsker aktivt å ikke slette. Ok, når det gjelder slikt så syns jeg dem som syns det er viktig å spare er litt rare og kanskje ikke klare for langvarig forpliktelse. Virker som typen din er av dem som ikke tenker over det. Sosiale medier og meldinger er mye her og nå. En avtale om å gå inn på hverandres mobiler vil fungere best når det er en trygghet som ikke brukes. Er mange grunner til at mann ikke bør snoke men du tar opp en av dem. Det at det kan finnes ting fra tidligere som kan gjøre folk utrygge eller utilfreds, egentligen uten grunn. Men også ferske ting kan lett tolkes slik at tryggheten som avtalen skulle gi, skaper utrygghet. Lykke til videre. 1 1
Fremmed fugl Skrevet 11. oktober 2022 #18 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du fikk det ikke slengt i trynet, du gikk aktivt inn for å lete etter det. Alle mine kompiser hadde dumpet deg, da den oppførselen er ett eneste stort rødt flagg. Du LETET etter noe å lage problemer av, og nå er det typen din sin feil. Er det mulig liksom. Flau burde du være. Anonymkode: 0adca...f68 Så hvis kjæresten din hadde blitt lei seg over å se gamle sex bilder med deg og din eks... så hadde du dumpet hen? Hvorfor der? Mennesker er spennende, og mer eller mindre kompliserte. En situasjon som dette er ikke vanskelig, bare å få ryddet opp sammen, så TS føler seg mer trygg igjen og så begynner å glemme bort det hun syntes var ekkelt å se.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #19 Skrevet 11. oktober 2022 Ts du høres ut som en mann. Anonymkode: 89715...b5f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #20 Skrevet 11. oktober 2022 Det er sånne grunner som er slå opp grunner for meg. Jeg bryr meg fint lite om det er fortid/nåtid. Jeg hadde ikke vært sammen med en mann som beholder nakenbilder av andre. Det er billig, og han eier null class. Du bør dumpe han. Han er forsøpla Anonymkode: b5dc6...f8e 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå