Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sender mye pakker med posten og det har gått veldig fint .....til nå ..

Skulle sende en stor pakke i postens eske. Betalte som vanlig via nett. Gikk ned på post i butikk og la den i luken. .akkurat som jeg pleier . Stod en dame bak disken som tok imot pakker da det lå flere der da jeg la den inn . 

Var et annet postkontor , da det jeg bruker skulle flytte lokale .

Dagen etter begynner jeg å tenke på at jeg ikke har fått noen respons fra posten om at pakken er registrert. 

Gikk å sjekket å da,stod det bare at de hadde fått melding om dette. Dette var en pakke til 129 kr , og den skal registres med en gang .

Nå har jeg etterlyst denne pakken i 2 uker. De finner den ikke . De holder forsatt på å lete.  

Jeg har vridd hjernen for å prøve å finne ut hva som har skjedd.

Dette er noe som er personlig og ikke lett kan erstattes . 

Noen som har opplevd noe lignende og har en mulig forklaring? 

Synes dette er skikkelig ekkelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
siesta skrev (9 timer siden):

Jeg sender mye pakker med posten og det har gått veldig fint .....til nå ..

Skulle sende en stor pakke i postens eske. Betalte som vanlig via nett. Gikk ned på post i butikk og la den i luken. .akkurat som jeg pleier . Stod en dame bak disken som tok imot pakker da det lå flere der da jeg la den inn . 

Var et annet postkontor , da det jeg bruker skulle flytte lokale .

Dagen etter begynner jeg å tenke på at jeg ikke har fått noen respons fra posten om at pakken er registrert. 

Gikk å sjekket å da,stod det bare at de hadde fått melding om dette. Dette var en pakke til 129 kr , og den skal registres med en gang .

Nå har jeg etterlyst denne pakken i 2 uker. De finner den ikke . De holder forsatt på å lete.  

Jeg har vridd hjernen for å prøve å finne ut hva som har skjedd.

Dette er noe som er personlig og ikke lett kan erstattes . 

Noen som har opplevd noe lignende og har en mulig forklaring? 

Synes dette er skikkelig ekkelt...

Hvorfor ber du ikke om kvittering når du leverer inn pakker? 

Anonymkode: 0024b...a38

Skrevet

Jeg liker best å levere til en person i skranken, ikke i et slikt "pakkehull" i veggen, for når det blir tatt i mot av en person blir det lagt inn bak skranken så ingen får tak i pakken. Når man dytter den inn i et slikt pakkehull, er det ingen som passer på, og hvem som helst kan bare dra ut de siste pakkene igjen og stjele dem. Ingen passer på der, og de ansatte i skranken lenger bort legger jo ikke merke til hva som skjer ved pakkeinnleveringshullet.

Leverer alltid til en person, som så kan gi meg kvittering på innleveringen samtidig. Føles tryggest. 

Anonymkode: ffcd1...1bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...