Gå til innhold

Møtte plutselig kompisene til daten

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har snakket med en fyr som er året eldre en meg siden starten av sommeren, litt av og på! - Jeg er 24.

Vi la hverandre til på Snapchat for litt over en måned siden, og har hatt kontakt hver dag siden.

Har møttes en del ute, og funnet på ting. 
Ikke sånn kjempe store ting, men møttes og vært sosiale sammen.

Vi var sammen omtrent hele tiden fra fredag til sent søndag kveld!
(bortsett fra noen timer med venner, på hver vår side)

Han har overnattet hos meg, men ikke rørt meg annet en å holde i hånda når vi skulle legge oss og holdt smått rundt meg, dette er vel av respekt? 
(Jeg er ekstremt redd for å bli brukt, men føler dette er helt annerledes!)

De gangene vi har møttes har vel vær gang en av foreldrene vært i forbifarten, men nå i helgen fikk jeg slått av en lengre prat med kun denne personen, som egentlig virket veldig normalt! 

Samme dagen kom også 2 av hans kompiser, som jeg da hilste på! 
- Men møtte også en til senere, samme dagen! 

Skal sies at jeg snakket godt med alle 3, virka veldig hyggelige alle sammen!

Vi går veldig godt overens, og jeg trives veldig å være rundt han. 
(virker slik for han også, slik jeg ser det)

Det har ikke vært noe intimt mellom oss enda, men virket veldig som han hadde lyst til å innlede litt mer en kun en klem i det han skulle gå ut døra sist jeg så han (i går).

-Hadde lyst selv, men turte ikke! 
skal sies at jeg klemte han litt ekstra da! 

Vi har en veldig god tone, og tiden sammen flyr fort! 

Er så koselig å ha en jeg er meg selv rundt, som både smiler og små ler sammen med meg!

Men, jeg viste jo ikke noe om at jeg skulle få så nærkontakt med en forelder og plutselig bli introdusert for 3 kompiser! 

Virker dette som noe som kan bli seriøst? Jeg er helt håpløs når det gjelder hint osv.

Endret av Equestrian
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må spørre han. Umulig å vite om han bare er ute etter en uforpliktende flørt og kos eller et forhold. 

Anonymkode: 44eb1...325

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du må spørre han. Umulig å vite om han bare er ute etter en uforpliktende flørt og kos eller et forhold. 

Føler ikke jeg kan spørre, når vi ikke har snakket og møttes aktivt i litt mer en en måned.

Skrevet
Equestrian skrev (5 minutter siden):

Føler ikke jeg kan spørre

Jo du kan spørre 👍

• Liker 1
Skrevet
Krist1an skrev (3 minutter siden):

Jo du kan spørre 👍

Tror jeg venter litt til, vil ikke skremme han bort ved å være for rask i svingene 

Skrevet
Equestrian skrev (39 minutter siden):

Føler ikke jeg kan spørre, når vi ikke har snakket og møttes aktivt i litt mer en en måned.

Jo du kan spørre, en måned er lenge nok hvis dere har møttes mer enn fem ganger 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du kan spørre om han har tenkt noe på hvor han vil med det dere har. 
Jeg har selv datet en fyr i litt over en mnd. nå. Har møtt flere venner og mora hans. 
Har aldri vært noe intimt mellom oss, ikke engang en klem. Men nå i helga som var, så var vi på fest sammen, og ble enige om å overnatte hos meg. Begynte med bare å puske litt på hånda, men tullet fort på seg og det endte med sex både på natta og morgenen når vi våkna igjen. Så da måtte vi jo ta den praten og finne ut av hva dette var og hvor vi ville med det. Var ikke så skummelt som jeg hadde sett for meg at det skulle være.

Anonymkode: 02dcb...f8e

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville bare ha sett an hvordan det går videre, synes det blir vel høytidelig å spørre om sånt etter ganske kort tid.

Anonymkode: 14721...9e1

Skrevet

Hadde invitert han over på middag og åpnet døra i noe sexy undertøy! Ingenting slår en god middag og deilig sex😊 da er hvertfall ingenting usagt

Anonymkode: d01e8...6ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde invitert han over på middag og åpnet døra i noe sexy undertøy! Ingenting slår en god middag og deilig sex😊 da er hvertfall ingenting usagt

Det skal hun ihvertfall ikke gjøre om de per nå bare har holdt i hånda. 

Anonymkode: 76dde...50a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For en glimrende ide 😏

Anonymkode: 64a7a...076

Skrevet

Jeg ville reagert mye mer på at en foreldre har "kræsjet" daten flere ganger, enn at kompisene hilser på. 

Anonymkode: 37569...a6a

• Liker 2
Skrevet
Equestrian skrev (13 timer siden):

Men du kan si at du føler at du liker ham godt, og er veldig interessert i å bli mer kjent med ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...