Gå til innhold

Skallede menn

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Skallede menn er så vanlig at jeg egentlig ikke tenker over om menn jeg møter er skallede eller ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Sikkert godt ment, men høyde får man som regel ikke gjort noe med og kan vel strengt tatt ikke kalles "image".

Anonymkode: 603cc...7e8

Nå sa jeg ingenting om høyde heller da 

Anonymkode: 280cc...6dd

Skrevet

Mange er sexy selv om de er skalla. Men husk å holde det helt kort da, og ikke la det bli en cm langt før du shaver igjen. 

Når det kommer til skjegg, så er det etter mitt syn bedre uten skjegg om man ikke har fin skjeggvekst. 

Poenget er uansett at du må eie din egen image. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg til gode å se noen skalla mann som ikke ville sett atskillig bedre ut med hår enn uten. Sånn er det bare. Men heldigvis er det mange andre ting enn utseende som kan gjøre en mann attraktiv; intelligens, kreativitet, omtenksomhet og glimt i øyet trumfer en full hårpryd any day.

Anonymkode: 3b296...b3c

• Nyttig 1
Skrevet

Hår betyr lite. Sjarmerende smil, glimt i øyet og noe inne i hodet, betyr mer. Ikke sress med det. Om noe sier noe annet er det bare for å trykke deg ned. Mange syke individer nå i dag som får kick av å rakke ned på andre, ;)

Anonymkode: 29ac7...b0f

Skrevet

Når det kommer til kun utseendet, så Spørs helt på stilen ellers. Så lenge stilen er gjennomført. 

Anonymkode: 6502b...07d

Skrevet

Å ha hår har aldri hjulpet meg med å få ligg (er jomfru). Så vet ikke as

Anonymkode: 3822e...894

Skrevet

For meg har ikke skallethet noe som helst å si for hvor attraktiv en mann er. Virkelig! Og det gjelder nok de fleste damer. Det virker som dette er noe gutter erter hverandre for. Damer bryr seg ikke om det. Du trenger heller ikke skjegg! (Helst ikke for meg hvertfall). Og bare vent 5år, så er mange av vennene dine i samme båt. Fokuser på utdannelse, sunn livsstil (ikke overdrevent styrketrening), jobb med selvtilliten og vær SNILL OG KOSELIG! Eneste utseendemessige greie som jeg har inntrykk at er litt viktig for en del kvinner er en viss høyde. Men det holder oftest at mannen er høyere enn dem selv. 

Anonymkode: 8aa37...ae6

Skrevet

Det betyr absolutt ingenting for meg. Jeg har datet både menn med full løvemanke, langt hår, halvmåne og helt skalla. Jeg tenker ærlig talt ikke noe på det. Det er jo så mange andre ting som betyr mer. Utstråling er nok det viktigste for meg. At han er snill, smiler, utstråler trygghet og godhet. Av fysiske attributter foretrekker jeg som oftest menn som er rake i ryggen og bredskuldrede. Og litt høyere enn meg. :)

Anonymkode: 3bc48...dc9

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes skallede menn ofte er sexy.

Mye bedre å vær skallet enn å spare på noen tynne tuster med hår. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 23.54):

Hei, jeg er en ung mann i slutten av tyveårene. Jeg har dessverre mistet håret og har derfor valgt å ta alt sammen. 
Jeg prøver å gro skjegg men har ikke de beste genene til det akkurat. 
Jeg er veltrent og har flere fritids aktiviteter jeg driver med, samt fast jobb og leilighet. 
Hva tenker dere damer om skalla menn? evt skalla menn i slutten av tyveårene? 

Anonymkode: cccb5...a67

Nå er det kanskje ikke alle som kler det like godt, men generelt sett liker jeg det. Og uansett om jeg ikke direkte hadde sett på mangel på hår som en positiv ting så hadde det uansett ikke gjort meg veldig mye altså. Hår eller ikke hår er rimelig ubetydelig for meg ihvertfall👍

Skrevet

Håper kvinnene har endre seg på dette området i dag enn tante på 1960 tallet 

Skrevet

Skallede menn er dritsexy  😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 2.45):

Skallede menn er helt greit, men kan godt unnvære skjegg!

Se bare på han her (Jonas Bergland):

Jeg elsket å være student - Utdanning og jobb

Anonymkode: f5725...85c

Han er ikke skallet, men har viker og er kortklipt eller barbert.

Skrevet

Jeg dater bare skalla menn! Skjegg er kvalmt! 
det er uhygienisk! Etter jeg så forsknings program om menn med skjegg fordi det var blitt så trendy. Der fant de spor av endetarms bakterier! I skjegget!  Det finnes jo nå mye hygiene produkter for skjegg…. Men det er blank NEI fra meg! Få det vekk😂

Anonymkode: 378be...dc0

Skrevet

Det kan være svært attraktivt med barbert hode! Både med og uten skjegg! De fire siste jeg datet før nåværende type hadde tatt alt håret i det månen dukket opp.

Og noen av de jeg kjenner som har tatt alt når de begynte bli tynn i håret er blitt MYE kjekkere! Har ett par menn i omgangskretsen som ser mye mer maskulin og mandig ut uten håret enn hva de gjorde når de hadde masse hår.

Anonymkode: ebf67...ff1

Gjest PanteneProVVV
Skrevet

Ja takk! Bær din bare isse med stolthet, vi kvinner er programmert til å like sånt!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 10.25):

John carew 😍

Anonymkode: 280cc...6dd

Bare barberer han seg skalla frivillig, eller har han mistet håret?

Skrevet

Sykes det er viktigere et personen er smart og tar tydelig vare på kroppen IG helsen sin. 
(«pappakropp» er no-go for meg. Menn har ingen unnskyldning for å ha pondus, de har aldri født..)

Anonymkode: 830c9...e1b

• Nyttig 1
Skrevet
Anonymburker skrev (25 minutter siden):

Bare barberer han seg skalla frivillig, eller har han mistet håret?

Han har nok mista mesteparten av det naturlige håret ja. Det er ingen mentalt friske menn som heller vil være skalla enn å ha en full hårpryd. Menn i 30-40 åra som bli skalla, ser ofte 20 år eldre ut enn de er. Og enda verre blir det nå de prøver å kompensere for hårtapet med skjegg😱

Anonymkode: 3b296...b3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...