AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Del Skrevet 10. oktober 2022 Hei, jeg er en ung mann i slutten av tyveårene. Jeg har dessverre mistet håret og har derfor valgt å ta alt sammen. Jeg prøver å gro skjegg men har ikke de beste genene til det akkurat. Jeg er veltrent og har flere fritids aktiviteter jeg driver med, samt fast jobb og leilighet. Hva tenker dere damer om skalla menn? evt skalla menn i slutten av tyveårene? Anonymkode: cccb5...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Del Skrevet 10. oktober 2022 Ingenting, hår eller ikke er ikke viktig for meg 😊 Anonymkode: e18ae...69e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Del Skrevet 10. oktober 2022 Noen menn kler veldig godt å være skalla mens andre hadde vært finere med hår så det er umulig å si om det er positivt eller negativt på akuratt deg når jeg ikke vet hvordan du ser ut. Ihvertfall er en skalla godt trent og solbrun mann med bra klesstil mye kjekkere enn en skalla bleik og liten mann i nerdeklær eller slaskestil så det kommer veldig an på imagen du kjører også Anonymkode: 280cc...6dd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Del Skrevet 10. oktober 2022 Jeg foretrekker skallede menn, super sexy. Men ikke prøv å kompensere med å gro skjegg, det er bare usexy. Anonymkode: ecfad...bd4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Del Skrevet 10. oktober 2022 Ta alt! Mange, inkludert meg, syns at en fyldig manke på mannen er utrolig flott, men møtt mange skalla menn som jeg syns er sexy. Anonymkode: 8b1b1...308 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg foretrekker skallede menn, super sexy. Men ikke prøv å kompensere med å gro skjegg, det er bare usexy. Anonymkode: ecfad...bd4 Uenig. Skjegg er sexy på mange skallede!! Anonymkode: a59ac...7ba 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. oktober 2022 #7 Del Skrevet 10. oktober 2022 Faller ikke for skalla menn.... Det er no-go for meg. Men så er jeg ikke singel heller.... 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #8 Del Skrevet 10. oktober 2022 Å være skalla er ikke en faktor som er negativ når man skal finne seg kjæreste ts. Ta det helt med ro. Har du ikke hår, så har du ikke hår. Erfaringsmessig fra kompisgjengen til samboeren min, så er det kompisene som er morsomme på bekostning av den som har mistet håret. Og man ender opp som usikker. Vi jenter bryr oss ikke, pust med magen og gå på alle de datene du vil 👏🏻 Anonymkode: 64b6a...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #9 Del Skrevet 10. oktober 2022 Er mann og fikk måne tidlig i 20-årene og barberte alt vekk før jeg var 25. Føler ikke det å være skalla har hemmet meg eller gjort med mindre attraktiv selv om jeg mistet håret veldig tidlig. Om noe så var det kanskje like greit at jeg mistet håret tidlig i 20-årene, for selv før det så var håret mitt veldig tynt og ikke noe å skryte av. Hadde vært noe annet om jeg opprinnelig hadde en flott manke. Anonymkode: 8c190...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #10 Del Skrevet 11. oktober 2022 Det er viktig at skalla menn som fjerner alt hår husker å polere skallen så den skinner som en biljardkule. Anonymkode: 5f67d...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #11 Del Skrevet 11. oktober 2022 Det meste fra den kanten går greit. Bare ikke pappskalle. Anonymkode: 08da4...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #12 Del Skrevet 11. oktober 2022 Det er det som er inni skallen som teller mest❤️ Men på ekte, det finnes mange sexy skalla menn. Det er så mye mer enn det som er oppå hodet som det går på. Anonymkode: ea53e...39b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #13 Del Skrevet 11. oktober 2022 Barbert på hodet eller litt «pigg». Begge deler er greit for meg. Bare ikke hentesveis. Har sett det på bekjente i 20-årene og 40-årene. Anonymkode: 3223b...95c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #14 Del Skrevet 11. oktober 2022 Skallede menn er helt greit, men kan godt unnvære skjegg! Se bare på han her (Jonas Bergland): Anonymkode: f5725...85c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #15 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Barbert på hodet eller litt «pigg». Begge deler er greit for meg. Bare ikke hentesveis. Har sett det på bekjente i 20-årene og 40-årene. Anonymkode: 3223b...95c Da har du nok sett flere hentesveiser enn du er klar over😅 De fleste menn mister en del hår fra de bikker 35. Det er likevel en grunn til at man ikke ser tilsvarende skalla menn. De finner måter som dekker det. Og de aller alle færreste kjører nerde hentesveis aka Trump😆 Den mest moderne formen menn bruker for å skjule hårløse punkter er faktisk å gre der litt oppover. Til og med milde former for hanekam er en metode for å skjule måne. Anonymkode: 6ccf5...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #16 Del Skrevet 11. oktober 2022 Har vært så lenge med en skallet mann, at jeg syns nesten at hår på hodet på en mann er litt unaturlig 😆 Skallet er sexy det. Mangel på hår trekker oppmerksomhet til andre trekk, i ansiktet. Anonymkode: 6ba28...e2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #17 Del Skrevet 11. oktober 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Skallede menn er helt greit, men kan godt unnvære skjegg! Se bare på han her (Jonas Bergland): Anonymkode: f5725...85c Ok Jonas. Anonymkode: 51cc7...f5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #18 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jonas Bergland er fin med skjegg også. Anonymkode: 352f9...209 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #19 Del Skrevet 11. oktober 2022 John carew 😍 Anonymkode: 280cc...6dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #20 Del Skrevet 11. oktober 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Noen menn kler veldig godt å være skalla mens andre hadde vært finere med hår så det er umulig å si om det er positivt eller negativt på akuratt deg når jeg ikke vet hvordan du ser ut. Ihvertfall er en skalla godt trent og solbrun mann med bra klesstil mye kjekkere enn en skalla bleik og liten mann i nerdeklær eller slaskestil så det kommer veldig an på imagen du kjører også Anonymkode: 280cc...6dd Sikkert godt ment, men høyde får man som regel ikke gjort noe med og kan vel strengt tatt ikke kalles "image". Anonymkode: 603cc...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå