AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Del Skrevet 10. oktober 2022 Hei. Min datter er veldig glad i Starbucks sin Pumpkin spice latte, problemet er at det blir dyrt i lengden å kjøpe, spesielt når man likså godt kan lage selv. Siden latten er bare på høst menyen føler man jo også at man må kjøpe og nyte som den er her, før den forsvinner igjen i et år. Har søkt litt rundt på nett, men finner ingen steder hvor jeg kan kjøpe uten å måtte betale 300 kroner (minst!) sammenlagt med frakt, osv. Er det noen som vet hvor jeg kan finne et slikt sirup? Kanskje en fysisk butikk som selger og ikke har nettbutikk? Orker ikke lete rundt i alle butikker etter det. Bor i nærheten av Trondheim om dette skulle være relevant. Takk på forhånd! Anonymkode: 425a1...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Del Skrevet 10. oktober 2022 Hva med innvandrer butikker? Anonymkode: 72e15...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Del Skrevet 10. oktober 2022 Hør om de selger på Espresso house. Jeg bor en annen plass enn Trondheim, men vet at de selger på Espresso house her, så frem de har en del flasker på lager selv. Usikker på pris da.. Anonymkode: 0469e...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Del Skrevet 11. oktober 2022 du kan lage det selv https://www.bbcgoodfood.com/recipes/pumpkin-spice-syrup Jeg har laget denne uten gresskar, for meg er det krydderblandingen som er viktigst. Anonymkode: 358b2...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mercury_ Skrevet 11. oktober 2022 #5 Del Skrevet 11. oktober 2022 Kan du ikke bare lage krydret sirup selv? Trenger ikke være gresskar i, det var jo ikke det i Starbucks sin PSL før heller, siden drikken heter "pumpkin spice", altså krydderblandingen de bruker å ha i pumpkin pie. Litt som at det ikke er pommes frites i pommes frites krydder 😜 Bare kok opp like mengder vann og sukker og prøv deg frem med krydder. For eksempel: 1 kanelstang 1-2 nellikspiker En liten bit fersk ingefær Litt revet muskat 1-2 allehånde Kok til sirupen tykner, sil av, avkjøl, hell på glass og oppbevar i kjøleskapet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonora8 Skrevet 11. oktober 2022 #6 Del Skrevet 11. oktober 2022 De selger på espressohouse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå