AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Over flere dager. Er det noen som vet om hjerteinfarkt kan opptre slik eller kan jeg velge å ignorere dette? Det er for ordens skyld snakk om ubehag og svært milde klemsmerter. Disse smertene stråler innimellom utover mot venstre arm, men ikke alltid. Har avfeid tilstanden som stressrelatert, har en slitsom hverdags, men lurer litt på hva dette kan være for noe…? - M37 Anonymkode: a90f6...836
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Hei du. Hos meg er det stressrelatert eller angst. Når det er sagt så bør det alltid sjekkes ut. Jeg tok EKG senest i dag faktisk, pga. ubehag i brystet. Det tas på alvor. Forklaringen legen min gav på hva det kanskje kan være var betennelse i leddene mellom brystbenet og ribbeina. Ellers kan det være muskulært eller rett og slett psykisk. Det er utrolig hvordan kroppen kan komme i full alarmberedskap og ulike symptomer dukker opp. Når jeg vet at det er angst og stress er det lettere å roe meg ned. Anonymkode: 888b6...ae1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 Om du er veldig bekymret ville jeg selv ringt 116117 som er legevakt sentralen. De kan fortelle deg mer om hvordan de synes det høres ut, evt få en lege til å snakke med deg om det. Anonymkode: 1fe40...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå